Ga naar inhoud


[TF7700CI / PVR] HDTV ontvanger uit eind dit jaar.


Gast Ronald Janssen

Aanbevolen berichten

Als je optimaal wil genieten van het Nederlands en Belgische HDTV aanbod via de satelliet zal je nu toch moeten wachten tot eind eerste kwartaal 2008. Dan pas start CDS/TVV met HDTV en dan doen ze met HDTV video on demand.

 

Dan zal je toch echt een goedgekeurde HDTV-PVR moeten hebben om dit mogelijk te maken. En ik denk dat de Nederlandse marktintroductie van dit model dan ook wellicht afhankelijk zou kunnen zijn van dit alles.

 

Dus zullen we de verwachte releasedatum van deze HD-PVR, tenminste voor de Nederlandse markt, maar bijstellen tot eind eerste kwartaal 2008 ?

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 175
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Als je optimaal wil genieten van het Nederlands en Belgische HDTV aanbod via de satelliet zal je nu toch moeten wachten tot eind eerste kwartaal 2008. Dan pas start CDS/TVV met HDTV en dan doen ze met HDTV video on demand.

Dan zal je toch echt een goedgekeurde HDTV-PVR moeten hebben om dit mogelijk te maken. En ik denk dat de Nederlandse marktintroductie van dit model dan ook wellicht afhankelijk zou kunnen zijn van dit alles.

Dus zullen we de verwachte releasedatum van deze HD-PVR, tenminste voor de Nederlandse markt, maar bijstellen tot eind eerste kwartaal 2008 ?



Ik zie niet in waarom er een Nederlandse versie zou moeten komen, of het zou moeten zijn om de markt af te schermen voor Duitse aanbiedingen.
Wat betekent hier "goedgekeurd"?
Begrijp trouwens niet wie de "invoerder voor de Benelux" is; op de Koreaanse site wordt alleen Topfield Europe (in Duitsland) genoemd, en op hun forum wordt nog steeds over Oktober gesproken.
Ik kan me trouwens ook voorstellen dat er maar één HD opname tegelijk kan lopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS en TVV gaan in Nederland HD Push Video On Demand brengen. Daarvoor moet een HD-PVR speciale licenties hebben en over bepaalde technieken beschikken.

 

Je kan dus verwachten dat men in Nederland zal wachten tot de specificaties van de gebruikte technieken bekend zijn en dus fabrikanten een speciale versie van de HD-PVR op de markt gaan brengen die voor het Nederlands en Vlaamse HD Push Video On Demand geschikt zijn.

 

Daarnaast zan CDS en TVV Open TV gaan gebruiken als EPG. En dat is ook weer een speciale toevoeging die in internationale modellen niet standaard aanwezig is.

 

Daarnaast is er nog onduidelijkheid over de codering van HDTV. Dat zou best wel eens Nagravision kunnen gaan worden. Het persbericht van Kudelski laat die mogelijkheid wel open en CDS heeft er zelf nog niets naar buiten overgebracht.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij is het enige probleem dat er nog is.

Dat er bijna geen HD PVR,s zijn omdat er problemen zijn met de procesor die er voor gebruikt wordt.

 

dit probleem speeld overigens niet alleen bij Topfield.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal blijkbaar eind oktober 2007 worden...

 

zie website invoerder Benelux:

 

"Zoals het er nu naar uitziet, hebben wij eind oktober 2007 de langverwachte Topfield TF7700HD PVR ruim voldoende op voorraad."

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Eind december?

Dat klopt alleen nu.

Begin december komt dan vervolgens de mededeling dat hij waarschijnlijk eind februari leverbaar is!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb een berichtje ontvangen van de importateur dat het einde in zicht is.

 

Eind oktober worden de ontvangers verdeeld naar de verdelers.

Dit zou moeten betekenen dat in de 1e week van november de ontvangers te verkrijgen zijn.

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

een prijs

 

<Topfield 7700 HD PVR

PRE ORDER mogelijkheid met prijsgarantie. Hier is lang op gewacht, de nieuwe TWIN PVR HDTV ontvanger van Topfield. Klik op de afbeelding voor alle informatie.

€ 629,00>

tf 7710hdpvr overleden ,one cam ,scena 5560,samsung 6700 met dvb-s2,smartwi,cd cam ,visiosat g4 op astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...