Ga naar inhoud


Ervaringen Premiere Sport


MegaTronics

Aanbevolen berichten


Ik heb nu zelf 1 1/2 jaar Premiere en ik moet zeggen dat het absoluut topklasse is zowel beeld als service. Vrijwel iedere film op Premiere 1 t/m 4 heb je de keuze mogelijkheid om eng/duits of AC3 te kiezen. Meeste Nederlandse en Engelse topwedstrijden worden via de zgn. Euroliga live uitgezonden en als echte golffanaat worden alle toernooien live uitgezonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij in eerste instantie alleen voor het premiere sport abonnement voor de Formule 1 (volgens mij moet je ook die alleen kunnen bestellen). Moet je trouwens een duits adres hebben om uberhaupt een abonnement te kunnen afsluiten?

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

perfect en vooral voor de F1 fanaten, daar de live covarage van F1 perfekt is

een extreem goede beeldkwaliteit vergeleken met alles wat ik aan bewegende zenders ooit gezien heb (die gemonteerd op fiets en of voertuig zitten en per telvisie realtime uitgezonden wordt).

 

de "speleologie" van een uitzending is kompleet !!!!

ruim van te voren beginnen met interviews en wedstrijd historie<

tot en met de laatste piloot die afdruipt naar de kleedkamers is er zonder K U T reclame beeld.

 

een volle middag info en bovendien heel veel info over historische races en meestal de pole positioning de dag vooraf aan de echte race.

 

een aanrader.

 

met die meer camera standpunten optie erg leuk.

 

en een vriend die duits is en in duitsland woond vindt je sneller dan je denkt (mbt de abonnementen)

 

cheers

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er wel rekening mee dat de uitzendrechten voor Formule 1 voor de jaren na 2007 op dit moment nog verhandeld moeten worden voor de Duitse betaalaboneetv markt.

 

Het zou dus heel goed kunnen dat Premiere deze uitzendrechten zal kwijtraken. Zeker belangrijk als je alleen voor F1 een abo wil nemen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...