Ga naar inhoud


Welke datum hebben jullie nu in de CDS kaart?


Aanbevolen berichten

M'n geduld was op, dus heractivatie gevraagd.

Binnen kwartiertje naar 31/7 en ook voor mij een nieuwe ppua. Geen pakketwissel of andere logische reden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 426
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@@zeeteefje,

 

 

Mogelijke oorzaak is een aanpassing/verandering, buiten de PBM om, op de Prim. en/of Sec. Key, maar om dit te controleren had je de kaart voor en na de activatie moeten controleren, gr.

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan natuurlijk zijn, ik heb van m'n seca2 kaartje nooit de sleutelbos bekeken. Maar ook dat wordt niet 'zomaar' gedaan, het is extra werk, dus er is een voor mij (ons) onbekende oorzaak.

 

Ik begrijp nu wel waarom ik pas laat aan de beurt ben, dit is een aanpassing op individueel kaartniveau en geen groeps-update.

 

<edit>

Na wat rondlezen op diverse fora zie ik dat er gemoscte Franse C+ kaarten bestaan. Ik lees niks over NL-kaarten, maar de zijn bij mijn weten identiek. Dit kan dus best een anti-mosc aktie zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zeeteefje,

 

 

Citaat:
Ik begrijp nu wel waarom ik pas laat aan de beurt ben, dit is een aanpassing op individueel kaartniveau en geen groeps-update.

 

 

Dat zou dan aan de hand van jouw kaart gegevens gemakkelijk te controleren moeten zijn.

 

[color:"red"] LET OP ! GEEN GEGEVENS OP HET FORUM PLAATSEN !!! [/color]

 

 

Vorig jaar heeft men wel key's gewisseld op kaarten, dat zou ook nu het geval kunnen zijn, gr.

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CAPTAIN PICARD,

 

 

Citaat:
Dus het is vreemd dat de ppua is veranderd, toch.

 

 

Daar is niets geen vreemds aan, ik heb hier boven een aantal mogelijke oorzaken aangegeven, gr.

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel, ik heb even naar mijn seca kaart gekeken, die staat ook nog op 30-6. Heb nog nooit problemen gehad met de updates via newcamd maar als het dit weekend nog niet bijgewerkt is dan vragen we ook een heraktivering aan.

Als jullie interesse hebben om bepaalde gegevens uit te lezen vóór en nà de heraktivering dan mogen mij jullie zeggen wàt jullie nodig hebben en hoe ik aan die informatie geraak, dan zet ik dat in deze thread.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jean-Claude,

 

 

Dank voor je aanbod, maar deze gegevens kan men beter niet op het forum plaatsen of je moet de gegevens aanpassen en vervangen door xx-jes !!!

 

Maar er is natuurlijk altijd nog de weg van de PM, vandaar mijn waarschuwing hier boven :

 

 

[color:"red"] LET OP ! GEEN GEGEVENS OP HET FORUM PLAATSEN !!! [/color]

 

 

Ik zal zelf even wat kaarten in de gaten blijven houden om te zien of er een PPUA veranderd, gr.

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is iets anders veranderd ook, ik heb ook geen freezes meer op de revolution alles ziet er perfecto uit, het lijkt mij dat de veranderingen wel positief zijn en er misschien nog wat problemen zijn met het versturen van data, in ieder geval hielp de heractivatie want heb niet al te veel tijd meer voor tv vanaf morgen.

 

Jou PM heb ik gelezen en zal die ook nog zo als snel mogelijk beantwoorden (lastige antwoorden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe,

 

 

Citaat:
Er is iets anders veranderd ook, ik heb ook geen freezes meer op de revolution alles ziet er perfecto uit,

 

 

Zou best kunnen, een tijd terug heb ik al eens melding gemaakt dat er verschil zat in kaarten. Op sommige kaarten zag het er naar uit dat er een extra berekening plaats vond. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden in die richting, gr.

 

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier netjes op 31-07-07 met DM7020 mgcamd/newcs ..

 

 

-- entitlements --------- --- -- - - -

 

reading entitlements for card 0

.----------------------------------------.

| Provider | Expiry date | Name |

|----------|-------------|---------------'

| 0000 | 1990-00-00 | SECA

| 006C | 2007-07-31 | TV VLAANDEREN

| 006D | 1990-00-00 | OPI 3

 

reading entitlements for card 1

.----------------------------------------.

| Provider | Expiry date | Name |

|----------|-------------|---------------'

| 0000 | 1990-00-00 | SECA

| 006A | 2007-07-31 | CANALDIGITAAL

| 006B | 1990-00-00 | OPERATOR 2

| 006C | 1990-00-00 | OPERATOR 3

| 006D | 1990-00-00 | OPERATOR 4

 

-------------------------------

Dreambox 7020S met OpenPli - 300GB Maxtor HD aangesloten op Technisat Multytenne

VU+DUO OpenPli 2.0 - Triax TDS78 met Multi Block ASTRA 123/Hotbird en Quad lnb's op een Johansson Switch

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja - hier nu ook, via cardserver/cccam 1.7.0

was anders van plan om nog deze avond een heraktivering aan te vragen, want het duurde nu toch wel lang eerdat de datum opgeschoven was, meestal is dat al de 3e/4e van de maand.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...