Ga naar inhoud


wijzigingen in het SKY aanbod


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

er is hier weer een update binnengelopen met een tamelijk grote backlog, bepaalde items zullen hier dus wel al vermeld geweest zijn, maar om volledig te blijven zet ik hier alles neer :

* op 22 september heeft "Ramadam tv" terug zijn oorspronkelijke benaming "UCTV" aangenomen

* en nog 2 terugkomers op 24 september : "watch me" en "house of fun"

* "info tv +1" is gestart op 30 september - dit kanaal wordt gezien als een opvulsel voor een ander nieuw toekomstig kanaal

* 2 zenderwijzigingen op 1 oktober : "Faith World +1" wzerd vervangen door "Sikh tv" en "Elite" werd vervangen door "40 & naughty"

* op 4 oktober begon "Eden HD" met uitzendingen

* en op 5 oktober begon "Nickelodeon HD" met uitzendingen

* diezelfde dag waren er ook 2 terugkomers : "The Other Side" en "Blue Kiss" zijn terug van de partij

* op 7 oktober startte "ITV2 HD" met uitzendingen

* op 18 oktober vond de naamswijziging plaats van "Hallmark" naar "Universal" - we kijken nu dus naar "Universal", "Universal +1" en "Universal HD"

* nog op 18 oktober startte "Disney XD HD" met uitzendingen

* en wijzigde "JML Active" zijn naam in "Rocks & Co 1". 1 ? Hoeveel van die steenshoppingzenders denken die aan te bieden ?

 

en daarmee zijn we terug met alles op de hoogte.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

  • Reacties 503
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

* eerst een lijst met terugkomers : "UCTV", "Horse & Country", "Controversial TV" zijn terug te zien op hun vroegere frekwenties

* op 3 november ging "BBC 1 HD" van start

* op 8 november wijzigde "Discovery Knowledge" van benaming naar "Discovery History". Ook het +1 kanaal wijzigde van benaming en noemt nu "Discovery History +1"

* op 15 november startten de uitzendingen van "ITV 3 HD" en "ITV 4 HD". Beide zenders maken deel uit van het Sky HD pack en zijn dus niet FTA te ontvangen

* op 15 november werd "Galaxy Radio" vervangen door "LBC 97.3" en werd ook "LBC News" aan het radiopakket toegevoegd

* Sony heeft te kennen gegeven om begin volgend jaar met een eigen tv kanaal te starten, en heeft hiervoor de epg positie van "film24" opgekocht. Deze zal dus gewipt worden op het ogenblik dat het Sony kanaal begint met zijn uitzendingen.

* en Sky heeft ook te kennen gegeven dat vanaf begin volgend jaar de epg locaties 106+107+108 zullen worden ingenomen door "Sky one", "Sky Living" en "Sky Atlantic". "Sky Living" is de nieuwe benaming van het huidige "LIVING" kanaal, en van "Sky Atlantic" weten we dat dit een nieuw kanaal wordt, in samenwerking met HBO. Over wat er met "sky two" en "sky three" gaat gebeuren daar zwijgt Sky over in alle talen, maar gezien hun epg plaatsen door andere zenders worden ingenomen is het niet ondenkbaar dat deze zullen verdwijnen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 1 januari stoppen Bravo, Bravo+1 en Bravo 2 met uitzenden. Er is al bekend dat o.a. de volgende programma's naar andere zenders verhuizen:

 

Spartacus: Blood and Sand, Chuck, Leverage, Dog the Bounty Hunter, Star Trek, TNA Wrestling, Sun, Sea and A & E, Motorway Patrol, Highway Patrol and Caribbean Cops.

 

Meer informatie zal nog volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, ook hier geen beeld meer op die frekwentie...

blijkbaar heeft er een frekwentie-swap plaatsgevonden. Dat dit niet is meegedeeld is heel normaal, aangezien deze wijzigingen automatisch worden uitgevoerd op een digibox, en het normaal gezien niet nodig is om dit met de hand te wijzigen.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

 

 

 

Citaat:
Vanaf 1 januari stoppen Bravo, Bravo+1 en Bravo 2 met uitzenden. Er is al bekend dat o.a. de volgende programma's naar andere zenders verhuizen:

 

Spartacus: Blood and Sand, Chuck, Leverage, Dog the Bounty Hunter, Star Trek, TNA Wrestling, Sun, Sea and A & E, Motorway Patrol, Highway Patrol and Caribbean Cops.

 

Meer informatie zal nog volgen.

Ze zijn echt gestopt. Blijft raar dat ze, naar ik aanneem, goed bekeken zenders uit de ether halen. En nu maar uitzoeken waar al die programma's gebleven zijn crazy.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik krijg tegenwoordig geen updates meer over de wijzigingen bij Sky (nu ja, er worden door mijn bron geen updates meer opgemaakt) dus kan ik niet zo veel informatie meer geven, wat niet wil zeggen dat ik helemaal geen informatie meer heb :

- sky1 +1 is gestart op 12188 H 27500 2/3 onder de benaming van de vroegere frekwentie-eigenaar "Shorts TV"

- op 1 februari stopt "Channel One" met uitzendingen

- hetzelfde ogenblik start "sky Atlantic" met zijn programma's

- en wijzigt "Living" van naam naar "sky Living"

- er zijn intussen ook al meerdere timeshifts van itv1 verschenen, maar heeft iemand al gemerkt dat itv4 +1 hiervoor werd opgeofferd ?

- sky digibox gebruikers staan voor grote veranderingen, want vanaf 1 februari wijzigt de volledige epg indeling : de HD zenders zullen nu bovenaan de lijst geplaatst worden, dus vóór hun SD varianten. Sky Living komt op 107 (na sky one) en Sky Atlantic op 108. Waar sky 2 en sky 3 naar toe gaan is nog niet meegedeeld, hoewel de algemene verwachting is dat ze niet zullen verdwijnen. Voorlopig toch niet .....

 

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

itv 4+1 is nog steeds via satelliet te zien

alleen zit men niet meer op de sky epg

er was sprake van dat men de epg plek 228 zou krijgen , maar dit is nog niet gebeurd

wel is men via de othter channels menu te bekijken

zie ook voor de veranderingen van de epg op 1 februari: http://skyguide.sky.com/uk/

 

sky 2 naar 129

sky 3 naar 153

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik ook inmiddels heb vastgesteld :

* op de vroegere frekwentie van Bravo zit nu LivingIt +1

* op de vroegere frekwentie van Bravo 2 zit nu Channel One

* waar Channel One vroeger zat is er nu geen beeld meer - ik neem aan dat hier sky Atlantic zal verschijnen

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat mij opvalt is dat ik op sky sport uk 1 hd sinds een paar dagen veel minder signaal heb ik had 91% en opeens is het 61% alle andere zenders van sky sport uk hd zijn verder hetzelfde gebleven daar is het signaal ver boven de 85% is er soms iets verandert ?

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het signaal is al dagen zo en dat vind ik vreemd ik vraag me echt af wat daar de reden voor is ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonet gelezen : op 28 februari wijzigen "sky3" en "sky3 +1" van naam naar "pick tv" en "pick tv +1".

inhoudelijk blijft men zich concentreren op heruitzendingen van de populairste programma's van sky one, sky atlantic, sky living en sky arts.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude
zonet gelezen : op 28 februari wijzigen "sky3" en "sky3 +1" van naam naar "pick tv" en "pick tv +1".
inhoudelijk blijft men zich concentreren op heruitzendingen van de populairste programma's van sky one, sky atlantic, sky living en sky arts.


Waar lees je dat dan?

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...