Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
.....
Maar de firmware upgrade zal nog wel niet beschikbaar zijn
zal wel weer een hele tijd duren (maanden-jaren)? ik hoop van niet voordat het apparaat 100% goed werkt.
maar eigelijk is het te gek voor woorden dat de HD onvanger niet goed werkt en dat ze hem zo op de markt brengen en de comsument met de problemen laten zitten.

Waarom vallen we nu steeds in herhaling en blijven ons maar constant negatief uitlaten.
Het is bekend dat er een probleem is en dat dit probleem wellicht binnenkort geheel of gedeeltwlijk wordt opgelost.
Constant galbakken over hetzelfde onderwerp voegt niets toe en levert geen relevante nieuwswaarde op.
Laten we nu toch eerst even afwachten wat TF te bieden heeft.
Dit wilde ik toch wel even kwijt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik denk niet dat het negatief is maar dat het meer frustratie's zijn

ook omdat het een dure aanschaf is en dat je er vanuit mag gaan dat je een goed en werkende HD ontvanger denkt te kopen

ik zelf heb alleen maar sat en geen kabel en het is gewoon vervelend als je om de haverklap moet om schakelen of op de radio toets moet drukken om het geluid en beeld goed te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mijnxtreme

Als je niet op de hoogte was van de aanwezige bugs begrijp ik de frustratie.

Was je echter wel op de hoogte vind ik u reacties niet terecht.

Elke respecterende zaak verkoopt deze ontvanger nu enkel aan klanten die hem kost wat kost willen hebben en goed begrijpen dat ze een ontvanger met serieuze tekortkomingen aanschaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hallo ik denk niet dat het negatief is maar dat het meer frustratie's zijn
ook omdat het een dure aanschaf is en dat je er vanuit mag gaan dat je een goed en werkende HD ontvanger denkt te kopen
ik zelf heb alleen maar sat en geen kabel en het is gewoon vervelend als je om de haverklap moet om schakelen of op de radio toets moet drukken om het geluid en beeld goed te krijgen.


Uiteraard heb ik alle begrip voor jouw terechte frustraties en die van de overige hiervan betrokken forumleden maar met steeds opnieuw hetzelfde te roepen los je het probleem niet op.
Het is ook niet persoonlijk bedoeld maar op deze wijze wordt het lezen van dit soort Threads ook niet bepaald plezieriger op.
Ik hoop voor jou en alle anderen dat de gemelde problemen z.s.m. tot het verleden mogen behoren.
Sterkte ermee.
Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik had hem bestelt 2 stuks maar door het lipsync moesten we nog een weekje wachten van de dealer zou snel opgelost worden door een firmware upgrade

maar nu achteraf blijkt er veel meer problemen te zijn waarvan ik niet op de hoogte was.

ik had een 5510PVR die wel goed werkte maar die ik helaas al had verkocht

had ik het allemaal wel geweten dan had ik hem 7710PVR nog niet gekocht en had mijn 5510 gehouden maarja dat is achteraf dus we hopen er maar het beste van en wachten de firmware update maar af heb geen keus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten we nou gewoon even af wachten het komt zeker goed maar we moeten gewoon even geduld hebben

 

ik snap best dat er mensen zijn die hier de pest over in hebben

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo even een andere vraag mijn aankoop is van 13-11-07 zou ik hem alsnog retour kunnen sturen heb ik recht op teruggave van het aankoop bedrag want ik heb er eigelijk helemaal geen zin in om alsmaar vragen te stellen over de firmware of wachten op een firmware update en dergelijke dingen wil gewoon een ontvanger waarmee ik goed kan kijken en opnemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bezit geen winkel dus kan je daar geen antwoord opgeven

 

kijk na de voorwaarden van de dealer waar je hem gekocht hebt.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die termijn is volgens mij verlopen. Die staat in Nederland op 8 dagen als ik het niet mis heb. Dat gaat dan om de termijn om zonder opgave van reden een koop te annuleren.

 

Daarna kan je ook nog beroep doen op het ongedaan maken van een aankoop als er verwachtingen bij de aankoop van het apparaat zijn gewekt die niet waargemaakt zijn. Dat hoeft niet alleen verwachtingen te zijn door het verkopende bedrijf maar ook door de fabrikant van het bedrijf met bepaalde specificaties. Is wel volgens mij een moeilijke en lange weg want het gaat om redelijkheid en als één van de partijen dwars zit dan is meestal alleen een gang naar de rechter die antwoord kan geven op de vraag of je de aankoop ongedaan kan maken.

 

Ik denk dat je meer te weten komt op www.consumentenwijzer.nl

 

Maar ik denk toch dat je kon verwachten dat een vernieuwende ontvanger als de 7700HDPVR in de begintijd, net na introductie op de markt, enkele belangrijke bugs zou hebben. Daarnaast is er in mijn ogen genoeg gecommuniceerd dat sommige dingen nog niet of niet goed werkten.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
allen

heb zojuist een email gekregen uit Korea

dat het nog enkele weken kan duren voor dat de nieuwe firmware er is.
omdat de wintermaanden erg druk voor hun zijn (groote vraag naar tuners)
het probleem van lip sync is bekent zo ook nog andere dingen die niet goed zijn.

dus we moeten nog even geduld hebben


Beetje ongeloofwaardig: Alles wat ze nu nog produceren krijg je toch niet meer op tijd in de winkel voor de feestdagen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het duitse Topfield forum is de nieuwe firmware gisteren effectief verdeeld aan de verdelers. Hoop doet leven....

 

Van dinsdag 27/11 om 15u24:

http://www.topfield-europe.com/forum/showpost.php?p=297698&postcount=214

 

"Ich habe eben mit einem Techniker der Firma ***-***** Linden telefoniert.(von denen habe ich 2 Boxen).Sie haben die neue Soft seit gestern Abend(und sie hat nicht die Versionsnummer 09!) .Ein nächtlicher Test mit Parallelaufnahmen von HDTV Kanälen verlief absolut positiv ohne Syncprobleme.Da darf man wirklich gespannt sein."

 

Draadje: http://www.topfield-europe.com/forum/showthread.php?t=13298&page=11

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...