Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Alvorens een nieuwe topic te starten mag ik U nog even mededelen dat ik klank EN beeld heb op de volgende fta Astra 19.2 HD-zenders -frek.11302 H :Annixe HD /Servus TV HD /Astra HD Promo.

Heb ook de proef gedaan MET en ZONDER de module in de ontvanger.Geen resultaat

Dank voor uw reactie.

 

alfa.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hello,

 

Ik heb hier ter hand:CI-module Manufactured under Mediaguard licence en gecertifieerd voor Canaldigitaal

/TéléSat/TV Vlaanderen.- met smartcard CanalDigitaal SetTopBox abo.

TV Philips 32/8404 Full HD -HDMI verbinding.

Groeten,

 

alfa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit topic is zooo lang, de nieuwste firmware al weer gedateerd en er staat al zoveel onzin in dat het absoluut niet werkbaar meer is. Een goed idee lijkt mij om dit topic te sluiten en zodra er NIEUWE FIRMWARE is, een nieuw fris topic te starten. Moet die er uiteraard wel komen!

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
Helemaal mee ééns wat een onzin heeft niks met het onderwerp meer te maken

Ik vind dat dit onderwerp wel gesloten mag worden. En daarna wat strenger gemodereerd op de firmware topics.

Anders ga ik dit topic gebruiken om te discussiëren over de nieuwe K3-cd oid..

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiermee is het nu afgelopen met die flauwe kul.

Iedereen (men trekke de schoen aan als hij past) gedraagt zich nu weer normaal en is lief tegen elkaar want anders moet ik weer een paar bans uitdelen en ben ik weer de boeman!

Graagt uzelf heren!

Indien er weer een topic uit de hand dreigt te lopen, a.u.b. mij even een PM sturen met een link naar het bewuste bericht. Dat doe je door in ieder bericht links boven op het gele icoontje met behulp van de rechtermuistoets de link te kopieren.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...