Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goedemorgen allen,

 

Ik heb een tijdje niet gekeken in deze topic betreft firmware nieuws, en zag dat er 60 nieuwe replies waren! Ik dacht, wauw, misschien een nieuwe firmware update, al snel genoeg kwam ik erachter dat een ontzettend zielig pisventje dit topic zit te bevuilen en naar iedereen uithaald, zelfs de moderators. Normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort dingen, maar vindt nu wel de maat vol! Zoveel loze berichten (waaronder dit reactiebericht van mij hierdoor) Als zelfs een (ex)moderator wordt beledigd, moet deze per direct ingrijpen, dus waar blijft de ban?

Ik vindt het echt zonde dat dit soort mensen het kunnen verzieken voor de rest trouwe topfield en sat4all gebruikers.

Wat mij betreft mag deze topic dicht of gezuiverd worden met alleen de essentiële berichten.

 

Ik wil graag alleen firmware nieuws en geen onzinkramende berichten van vervelende pisventjes die zich beledigd voelen als ze een keertje kritiek krijgen.

 

Ontopic:

ik heb mijn aston 1.07 met 2.18 firmware omgeruild voor een Powercam Pro en i.c.m. de laatste firmware: PERFECT! Ik heb na een week intensief gebruik geen vastlopers of de bekende melding. Media Highway EPG heb ik wel uitgezet.

Visiosat Bi-Satellite G4, Smart Wi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mag duidelijk zijn dat Jabsoft is gedegradeerd tot het rijk der ex-leden.

Ik wil echter andere leden vriendelijk verzoeken voortaan een dergelijk persoon op je "negeer-lijst" te zetten en in geval van het uitblijven van een reactie van een moderator mij even te waarschuwen zoals nu uiteindelijk ook iemand gedaan heeft.

IN IEDER GEVAL NIET ZELF DE MODERATOR UIT GAAN HANGEN!!!! (wim g, Sigma en anderen!)

Laat even duidelijk zijn dat iedereen hier kritisch mag zijn of (terechte) kritiek, bij voorkeur opbouwende kritiek, mag leveren op een fabrikant.

Het is echter uit den boze om stelselmatig de sfeer negatief te beinvloeden of zoals in dit geval zelfs andere leden aan te vallen. Daar waarschuw ik NIET meer voor. Lieden die hier opzettelijk steeds de sfeer negatief beinvloeden zijn zonder waarschuwing ex-lid.

Ook voor jou Bas, gelden hier de huisregels. Je bent dus bij deze gewaarschuwd.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

heeft iemand al geprobeerd om via de webinterface een mp3 op de hd te zetten?

 

zelf heb ik dat wel gedaan, maarre wanneer ik in de TF list ga kijken zie ik hem nergens bij staan, laat staan benaderen.

 

via de webinterface zou deze mp3 in de TF moeten staan.

 

moet ik soms nog wat dingen doen zodat ik de mp3 in de TF direct kan zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

satbird2002

 

ik heb dit ook even geprobeerd maar geen problemen.

als de voortgangsbalk loopt, bij upload, moet het goed gaan

MP3 zichtbaar en afspeelbaar geen extra instellingen voor zover mij bekend.

 

TF7700 fw 31/7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen

Dit lijkt me een goed plan.
Houd je ons op de hoogte van wat de importeur / leverancier te meleden heeft?

@ Jurgen
Bericht van de leverancier deze stelt voor de aston cam om te wisselen voor een powercam dit intussen gedaan wat mij opvalt is dat deze veel minder snel zapt maar het grijze balk probleem is opgelost
Heb wel de software van maart terug gezet met de nieuwe software stond het beeld regelmastig stil en met de software van maart heb ik dit niet is er iemand die hier een verklaring voor heeft.

mvrgr Wim g
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wim,

 

heb je ook ander ci poort op tf geprobeerd ?

Ik kan de powercam maar op 1 (bovenste poort) gebruiken;

 

Toen ik mijn 7710 net had, had ik zelfde probleem: zeer traag zappen (7 seconden ong op gecodeerde zenders); ik heb de 7710 toen omgeruild en op de nieuwe is het ong 2 seconden.

het gekke is dat op de eerste 7710 moest ik de powercam in de onderste poort hebben, in de nieuwe 7710 moet ie in de bovenste, in de onderste doet ie het niet.

Ik zu nu wel netjes bij informatie van modules juiste powercam staan.

 

succes!

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wim g
@ Oebele.

Heb maar een poort het onderste de bovenst kan niets in ???

mvrgr Wim g

Dat is gek!
Als ik het klepje opendoe heb ik rechts van de USB 2 CI sloten direkt bovenelkaar zitten, daarboven zit een slot wat lijkt op een slot waar direkt een smartcard inkan maar dat slot is dicht.

Zoals gezegd moet ik nu mijn powercam in het bovenste ci slot hebben om te werken.

TF7710HDPVR(23331),FW2009Apr09 (7.00.34) met Powercam Pro en CD Smartcard

Sony KDL-40W4720 FullHD lcdTV

Clarke-tech ET9000, Dreambox500+/S

Astra1,2,3 en Hotbird

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wim g
@ Oebele.

Heb maar een poort het onderste de bovenst kan niets in ???

mvrgr Wim g

Ik had hetzelfde, bij mij kon er niets in de onderste.
Ik heb de box een keer opengeschroefd en zag dat er één pinnetje een beetje scheef zat waardoor mijn Aston er niet in kon.
Heb het pinnetje heel voorzichtig teruggebogen en nu werken beide CI-sloten.
Alleen heb ik het grijze balk probleem nog op Tuner 1. Niet op Tuner 2 waar ik hem nu dus altijd op heb staan.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...