Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

@ AZIMUTS

 

Ik kan je vertellen dat in de week dat ik de powercam gebruik en ik ben een veel gebruiker (zapper)ik de grijze balk op mijn toppie (wat kan een mens veranderen he)niet meer tegen gekomen ben graag hoor ik ook van andere hoe het met het gebruik van de powercam en de TF 7710 is.

 

mvrgr Wim g

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Even reactie op 'vast videoformaat' en 'niet meer afspelen gecodeerd/ongecodeerd': ook mijn HDPVR7710 stond laatst 'plotseling' vast op videoformaat 567i en niet meer te wijzigen (is greyed out) en kan niet overweg met half gecodeerde/half ongecodeerde files/streams.

is nu daarvoor terug naar importeur; zodra hij terug is en ik meer weet over oorzaak en remedie, zal ik ervaringen posten.

 

HDPVR7710 met RealityCam (wat waarschijnlijk deel vh probleem is), ongemodificeerd(not sure).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sawit
Even reactie op 'vast videoformaat' en 'niet meer afspelen gecodeerd/ongecodeerd': ook mijn HDPVR7710 stond laatst 'plotseling' vast op videoformaat 567i en niet meer te wijzigen (is greyed out) en kan niet overweg met half gecodeerde/half ongecodeerde files/streams.
is nu daarvoor terug naar importeur; zodra hij terug is en ik meer weet over oorzaak en remedie, zal ik ervaringen posten.

HDPVR7710 met RealityCam (wat waarschijnlijk deel vh probleem is), ongemodificeerd(not sure).


knopje achterop staat dan verkeerd. je hebt dat alleen die 576i mode.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ WIM G

Gebruik al ettelijke maanden een powercam in combi met een TF7700 hdpvr. Voordien met de tvv cam steeds een hoop ellende met zappen, freezes in hd etc. Vanaf het moment dat ik de powercam gebruik geen enkel probleem meer met grijze balken en meer van die rotzooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nu een weekje na mijn vakantie met de nieuwe fw en de aston 1,07 met 2.17 aan het stoeien en het draait als een zonnetje, zappen gaat snel, geen balken of wat dan ook. Heb ook de powercam pro en die doet hetzelfde maar ik vindt hem trager bij het zappen.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet wat sneller kan zijn. Bij mij doet ie geen twee seconden tussen kanalen (satelliet switches fta naar cas, hd naar sd etc inbegrepen). Ik vind dat eerlijk gezegd geen slechte prestatie. Heb bij vrienden tv's gezien die gewoon via de kabel meer tijd nodig hebben om van het ene kanaal op het andere terecht te komen. Stel een nieuwe Olympische disipline voor. Channel zapping. De snelste krijgt een gouden medaille ... laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: ronkeyzer
Vandaag nieuwe FW er op gezet (7710) echter de ondertiteling op bv. DiscoveryHD moet met een vergrootglas gelezen worden.
Weet iemand wat ik fout doe!!!!!!


het is een HD zender. Discovery HD maakt dus duidelijk gebruik van een hogere resolutie van de ondertitels.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: ronkeyzer
Vandaag nieuwe FW er op gezet (7710) echter de ondertiteling op bv. DiscoveryHD moet met een vergrootglas gelezen worden.
Weet iemand wat ik fout doe!!!!!!


had je voor de firmware wel normale ondertiteling met 7710 ?
heb je een Full HD TV ?
Hoe groot is het beeldscherm ?
Gebruik je wel het goede vergrootglas ? :D

waarschijnlijk doe je niks verkeerd maar ben je gewend aan een breedbeeld TV zonder HD uitzending. de letters vd ondertiteling in HD zijn kleiner, en met een HD scherm van minimaal 47 inch is de ondertiteling bijna net zo groot als wat je gewend bent met een 576i/p uitzending van je .

het kan ook zijn dat je een te kleine tv heb laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Cam update voor mijn tf7700 pvr.

Alleen de aston 107 cam met 2.17 draait goed in mijn tf. Geen vastlopers, geen gijze balk bij schakelen tussen fta enz.

Zodra ik er een xcam of diablo bij stop in het 2e slot is de stabiliteit weg. Dit werkt dus niet.

Powercam draait goed en ook in combinatie met een xcam of diablo. de laatste is dus ideaal als je gebruik wilt maken van 2 cam's.

nogmaals, tf 7700 pvr, seagate barracuda hd 500gb en laatste fw.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronkeyzer
Vandaag nieuwe FW er op gezet (7710) echter de ondertiteling op bv. DiscoveryHD moet met een vergrootglas gelezen worden.
Weet iemand wat ik fout doe!!!!!!


Je doet niets verkeerd. Bij Discovery HD zit pas sinds een kleine week ondertiteling. Deze is inderdaad met een erg klein lettertype. Het zal binnenkort wel aangepast worden. Misschien testen ze er momenteel nog mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...