Ga naar inhoud


[TF7700/7710HDPVR] FIRMWARE NIEUWS


Sigma

Aanbevolen berichten

Sjaak(K)

 

ben ik niet helemaal met je ééns ik heb hier een tvv kaart en een cd kaart in mijn TF5000PVR zitten en dat werkt zonder problemen heb wel twee verschillende module er in een Aston 107 dual en een Dragon module

 

ik begrijp niet waarom Topfield dit niet krijgt opgelost!!!!!

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja die bedoel ik

 

er is al zoveel over gemail naar hun toe ik snap daarom niet dat ze het nog niet hebben opgelost

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch kan ik uit eigen ervaring melden dat bij gebruik van een Trex met CD kaart (1e slot) en een Aston/Xcam met TVV kaart, de 5500PVR echt perfect werkt.

Hoe vaak ik switch, tussen welke zenders dan ook, het gaat altijd goed.

Ook bij het zappen tussen TVV zenders onderling, heb ik direct beeld. En dat verschil merk je gelijk met de 7710.

Dat draait bij mij nu ongeveer 2 jaar zo.

 

Het enige wat wel eens mis gaat, is het 'snachts decoderen van opgenomen TVV materiaal bij gebruik van de Silverline-tap.

 

Maar ik wil verder en wellicht ook een plat scherm met het HD content erop, dus daar kwam de 7710...

Misschien krijg ik wel spijt van om de 32" CRT te vervangen...

 

Overigens nog bedankt voor de aangepaste firmware met EPG voor de 5500. Er gaat weer een nieuwe wereld open.(na alle tegenstrijdige berichten toch maar eens geprobeerd.)

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier nu een Sony 40" LCD full HD staan en daar mijn TF5000PVR op aangesloten perfect beeld had een Sony 32" CRT die doet nu dienst boven.

 

maar we dwalen af van het onderwerp nu.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beobuddy
Maar ik wil verder en wellicht ook een plat scherm met het HD content erop, dus daar kwam de 7710...
Misschien krijg ik wel spijt van om de 32" CRT te vervangen...


We dwalen niet helemaal af, alles gaat en staat met een eventuele nieuwe firmware voor de 77x0 die het apparaat meer stabiel maakt.
Tot die tijd laat ik het zoals het is.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar wellicht domme vragen, maar toch (geen FAQ kunnen vinden).

1. ik begrijp dat de laatste FW voor de 7700HDPVR dateert van juli 2008 en dat deze ervoor zorgt dat na installatie vervolgens alles in het Duits gaat? NL niet beschikbaar? Mijn Duits is uitstekend maar toch.

 

2. Als ik FW update over LAN kies zegt hij dat de header niet klopt. Er staat dus officiëel geen FW voor mijn apparaat klaar? Maar die Duitse is betrouwbaar?

 

3. door 25 jaar ervaring met computers e.d. wijs geworden: welke ellende kan ik verwachten na het doen van een FW upgrade? Wat gebeurt er bij stroomuitval ? Verdwijnen mijn zenders/lijsten?? Moet ik tevoren een backup maken (kan dat direkt in de Topfield) ??? Etc.

 

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Onjuist, ook nederlands (blijft) beschikbaar.

 

2. Zet de firmware even op stick, stukken gemakkelijker en gelijk werkend.

 

3. Er verdwijnt niets na upgrade, backup van al je settings kun je maken binnen het menu van de Topfield, even manual lezen.

 

P.s. voorkom stroomuitval tijdens upgrade.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toppers, ik ben een van de weinigen die altijd de handleiding lezen. Na minstens 3 x zoeken in de handleiding heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe je in e topfield een backup van je lijsten kunt maken. Maar toegegeven, volgens mijn vrouw kan ik niet zoeken. Heb jij soms een andere handleiding? Ik heb een NL boekje van lullige kwalteit voor tf7710hd pvr, en een engelstlige voor 7700 en 7710 (uit 2007).

Gaarne dus nogmaals uw hulp.

Ik zal deze week eindelijk eens een USB-stick gaan aanschaffen..

 

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank Ruf ; dit staat dus niet in de handleiding ( ik ken de windows "recovery" ellende, waarbij je dus al je werk kwijt bent en een kaal systeem terugkrijgt..) .

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

FW update via USB perfect verlopen, backup lijsten idem. Dank voor de adviezen. Nu maar eens wat stoeien met de webinterface. Grijze balksituatie lijkt ongewijzigd.

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sattofiel
FW update via USB perfect verlopen, backup lijsten idem. Dank voor de adviezen. Nu maar eens wat stoeien met de webinterface. Grijze balksituatie lijkt ongewijzigd.
Ik was vandaag nog bij mijn satellietdealer en die liet mij een mail zien van Aston dat er gewerkt werd aan een oplossing.
Wat hij me vertelde was dat de cam zichzelf in een bepaalde status moet zetten en dat niet altijd doet. Na het eruit halen is dat ook zo, maar dat moet natuurlijk automatisch gebeuren. De mail was in gebrekkig engels en hij had er weinig fiducie in dat "die Fransen" tijdig met iets zouden komen.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hadrian
Origineel bericht van: Sattofiel
FW update via USB perfect verlopen, backup lijsten idem. Dank voor de adviezen. Nu maar eens wat stoeien met de webinterface. Grijze balksituatie lijkt ongewijzigd.
Ik was vandaag nog bij mijn satellietdealer en die liet mij een mail zien van Aston dat er gewerkt werd aan een oplossing.
Wat hij me vertelde was dat de cam zichzelf in een bepaalde status moet zetten en dat niet altijd doet. Na het eruit halen is dat ook zo, maar dat moet natuurlijk automatisch gebeuren. De mail was in gebrekkig engels en hij had er weinig fiducie in dat "die Fransen" tijdig met iets zouden komen.

Ah is het lek eindelijk boven? De PowerCam is overigens ook van "die Fransen" en doet het uitstekend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Wim G

 

Ik ben een Topfield 7710 HD PVR bezitter vanaf december 2007. Ik heb tevens de hardware modificatie laten uitvoeren. Het internet en diverse fora zoals sa4all en ***geen-reclame*** staat vol van de problemen m.b.t. het schakelen tussen FTA en Gecodeerd. Ik lees dat jij een powercam gebruikt! Ik gebruik en Aston Crypt en blijf maar met het probleem "niet schakelen" zitten. Is het daadwerkelijk dat het schakelen bij jou goed verloopt?

 

m.v.g.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...