Ga naar inhoud


[TF 7700 HSCI] met harddisk via USB ?


Gast tzrider

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: elcapaan
hallo, bij mij valt het geluid meerdere malen per avond uit,
even op een andere zender zetten en weer terug, dan is het geluid er weer, herkent iemand dit probleem ?

gr. elcapaan


Heeft dit iets met de usb harddisk te maken, anders handiger om een apart topic te openen. Daar heb je meer kans op een antwoord

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 301
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: elcapaan
hallo, bij mij valt het geluid meerdere malen per avond uit,
even op een andere zender zetten en weer terug, dan is het geluid er weer, herkent iemand dit probleem ?

gr. elcapaan


Heeft dit iets met de usb harddisk te maken, anders handiger om een apart topic te openen. Daar heb je meer kans op een antwoord


Het heeft in ieder geval te maken met de laatste firmware en/of de USB Harddisk (Iomega Desktop Hard Drive 500 GB)

Topfield TF7700HSCI (PVR Ready) + Iomega Desktop HD 360GB | TechnoTrend budget S2-3200 (Vista PC) | DVBViewer | Toshiba 42X3000P | Epson EH-TW2900 | Denon AVR-2807 | Denon DVD-1930 | Harmony 895 |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Met wat voor een CAM ?


Aston 1.07

Topfield TF7700HSCI (PVR Ready) + Iomega Desktop HD 360GB | TechnoTrend budget S2-3200 (Vista PC) | DVBViewer | Toshiba 42X3000P | Epson EH-TW2900 | Denon AVR-2807 | Denon DVD-1930 | Harmony 895 |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
In de bijlage een Vega 2.35 kanalen lijst met eeprom/flash basis voor de USB firmware, tis nog niet compleet maar tis in ieder geval iets :D

Opent met de laatste topset versie.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem met het afspelen van h264 (HD) films aangekaart bij Topfield en kreeg van Topfield de volgende reactie:

"We are also looking for a media player able to play back recording of HD programmes.

When we found a solution, we'll make a notice of that on the web site."

 

Dus wordt vervolgd denk ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ISSF1
Ik heb het probleem met het afspelen van h264 (HD) films aangekaart bij Topfield en kreeg van Topfield de volgende reactie:
"We are also looking for a media player able to play back recording of HD programmes.
When we found a solution, we'll make a notice of that on the web site."

Dus wordt vervolgd denk ik.


Mediaplayer Classic speelt bij mij, en ook bij anderen heb ik gehoord, alles af. Gewoon freeware. (google)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rmt
Wat bedoel je met Media Classic, het gaat er toch om dat je h264 films die je op je topfield zet toch gelijk op je tv kan bekijken ?


En dat kan dus door het downloaden van Mediaplayer Classic. Je opent de bestanden daarmee en ze spelen af. Niets moeilijk aan.

Het heeft dus NIETS met de standaard mediaplayer te maken van microsoft

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan ga je ze met je pc bekijken. Ik bedoel dat je de films van je computer op je topfield kopieert en ze vanuit de topfield selecteert om te bekijken. De topfield geeft dan aan dat de codec niet goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: rmt
Wat bedoel je met Media Classic, het gaat er toch om dat je h264 films die je op je topfield zet toch gelijk op je tv kan bekijken ?


En dat kan dus door het downloaden van Mediaplayer Classic. Je opent de bestanden daarmee en ze spelen af. Niets moeilijk aan.

Het heeft dus NIETS met de standaard mediaplayer te maken van microsoft


Waar wij het eigenlijk over hadden is zetten van films op de harddisk vanaf de pc en dan via de usb aansluiting op de TF7700HSCI weer afspelen op de TV.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ISSF1
Origineel bericht van: winwiz
Origineel bericht van: rmt
Wat bedoel je met Media Classic, het gaat er toch om dat je h264 films die je op je topfield zet toch gelijk op je tv kan bekijken ?


En dat kan dus door het downloaden van Mediaplayer Classic. Je opent de bestanden daarmee en ze spelen af. Niets moeilijk aan.

Het heeft dus NIETS met de standaard mediaplayer te maken van microsoft


Waar wij het eigenlijk over hadden is zetten van films op de harddisk vanaf de pc en dan via de usb aansluiting op de TF7700HSCI weer afspelen op de TV.


Nou als ik zijn quote lees
Citaat:
"We are also looking for a media player able to play back recording of HD programmes.
When we found a solution, we'll make a notice of that on the web site."
lijkt het me toch dat het over afspelen op een pc gaat. Maar doe er je voordeel mee, of niet, wat je zelf wil.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...