Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gefeliciteerd met de upgrade; ziet er goed uit!

Wellicht is het al eerder gevraagd; maar ik kon deze vraag i.c.m. een antwoord in het dertigtal eerdere pagina's zo snel niet vinden:

 

Veel (alle?) links naar oude topics lijken nu naar niets te verwijzen; "de pagina kan niet worden gevonden". Ook een search via google brengt je naar een hoop verouderde links op sat4all. Is dit tijdelijk, of permanent? confused

 

Ik gebruikte vaak Google om sat4all te doorzoeken, maar dat gaat nu uiteraard niet meer... wink

Nokia D-BOX II AVIA500 - Multicam 3.0 - Sportster Pro 1.10 RC010 - NewCS 1.50 - CCcam 2.04

Nokia D-BOX II AVIA500 - Sportster Pro 1.10 RC010 - CCcam 2.04

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het al eerder vermeld maar dat bij de datum eerst de maand dan de dag en dan het jaar staat.We leven in Nederland en we moeten in het nederlands schrijven tenminste op dit forum dan de datum ook op zijn nederlands weergeven lijkt me.

Voor de rest vind ik het wel een verbetering maar geen grote.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Buzzz
Veel (alle?) links naar oude topics lijken nu naar niets te verwijzen; "de pagina kan niet worden gevonden". Ook een search via google brengt je naar een hoop verouderde links op sat4all. Is dit tijdelijk, of permanent? confused

Ik gebruikte vaak Google om sat4all te doorzoeken, maar dat gaat nu uiteraard niet meer... wink

De zoekfunctie hier werkt wel en ook veel beter, je moet alleen goed omgaan met de +sjes of met "".

Ik ben 5 uur bezig geweest om de FAQ te herbouwen, dus alle andere links afgaan kost een beetje meer tijd smile

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay... Zal de ingebouwde search eens proberen.

Voorheen zat er een max. aantal zoekfuncties per tijdseenheid in de search, waar Google geen last van had. Zoeken met Google was dan soms sneller...

Maargoed, petje af voor al het verrichte werk, daar moeten inderdaad al heel wat uurtjes in zitten! smile

Nokia D-BOX II AVIA500 - Multicam 3.0 - Sportster Pro 1.10 RC010 - NewCS 1.50 - CCcam 2.04

Nokia D-BOX II AVIA500 - Sportster Pro 1.10 RC010 - CCcam 2.04

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die google indexering komt vanzelf weer goed. Dat gaat gewoon een tijdje duren.

Helaas komt het met de verwijzingen naar topics in oude berichten nooit meer goed.

Ik heb begrepen dat dat er in de nieuwe software database wijzigingen zijn gedaan, die de snelheid van de database ten goed komen, maar daardoor wel de berichtennummering gewijzigd is. Daardoor werken oude links helaas niet meer.

De sat4all zoekfunctie (mits correct toegepast) werkt nu wel uitmuntend, waardoor in principe alles goed terug te vinden is.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Simean
Als ik in de subcategorie dreambox iets lees en dan terug naar het overzicht ga dan zijn de subcat's eronder ook ineens allemaal gelezen..

Kan ik hier iets aan doen of is dit server side ?


Het probleem is bekend. Een oplossing helaas nog niet.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is geen fout, maar normaal. Je hebt voor iedere bestandsnaam een unieke naam nodig. Als je leden die naam laat bepalen, is deze per definitie niet altijd meer uniek.

Ik zou immers jouw bestandsnaam kunnen gebruiken en daarmee jouw bestand op de server overschrijven.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Dat is geen fout, maar normaal. Je hebt voor iedere bestandsnaam een unieke naam nodig. Als je leden die naam laat bepalen, is deze per definitie niet altijd meer uniek.
Ik zou immers jouw bestandsnaam kunen gebruiken en daarmee jouw bestand op de server overschrijven.

Ron

Is $originelebestandsnaam . $previousnumber+1 . $ext dan geen optie?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het topfield forum staat een topic geopend door Sigma, (klik). In zijn openingspost is de handtekening van Sigma dik gedrukt. In een later antwoord van Sigma is zijn handtekening niet meer dik gedrukt.

 

Ik dacht dat het op eigenlijk alle forums standaard was dat een handtekening er altijd en overal hetzelfde uitzag. En dat tevens na een verandering van handtekening, alle eerder geplaatste berichten automatisch worden voorzien van de meest recente versie.

 

Is dit dus een forumfoutje?

 

Verder vind ik ook het nieuwe sat4all nog steeds erg prettig in gebruik.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...