Ga naar inhoud


Let op: Sat4all nieuwe layout en nieuwe software!


Ron

Aanbevolen berichten

Daarnet viel me op dat nadat ik een reply op een post deed er in mijn antwoord een wikipedia link stond die ik niet zelf geplaatst heb.

Combinatie : Alps twin LNB en Maximum DiseqC

 

Voegt de nieuwe boardsoftware die wikipedia links automatisch toe op bepaalde steekwoorden?

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 478
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen



Eigenlijk ja dus, alleen is het nog in opbouw.
Dan snap ik in ieder geval hoe die links daar kwamen, was ervan overtuigd dat ikzelf niks had ingevoerd. crazy

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
ik zie in de kolom 'reacties' geen aantal (-) ongelezen antwoorden in de kleur rood meer... alleen nog maar het totaal aantal antwoorden.


Bij mij geeft ie juist wél aan dat er nieuwe berichten zijn, maar hoeveel het er zijn laat ie niet zien... confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat dit al is aangehaald (sorry als het wel zo is) (edit: nu merken we dit dus met vier personen tegelijk op :D) maar sinds vandaag zie ik bij het openen van een subfourm niet meer hoeveel nieuwe berichten zijn toegevoegd aan een topic (dus bv. topic met 10 antwoorden die ik al gezien had en 5 nieuwe verscheen tot ongeveer gisteren als 'topictitel 15 (5)', nu zie ik alleen nog het totale aantal berichten.

 

Ik vind het wel handig als je kan zien hoeveel nieuwe berichten in een draadje staan, als sinsds je vorige bezoek ergens twintig nieuwe posts staan, weet je wel dat er wat interessants te beleven valt!

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier ook last van "verdwijnende" folderaanduidingen. Je ziet na enkele klikken niet meer waar er nieuwe berichten staan en waar niet - erg onhandig. (IE7 op XP Pro)

en ook het onderstaande kan ik moeilijk geloven, op een forum met 38886 geregistreerde gebruikers :

post-21245-1318259585,9722_thumb.gif

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb al een search op het forum gedaan, maar krijg geen resultaten terug als ik op RSS ga zoeken. En als ik op +rss en +feed ga zoeken, dan krijg ik alles over feeds. De + werkt ook niet meer? Eh, zijn die ook aangepast? Want via de DREAMBOX krijg ik nu alleen maar een foutmelding te zien. Kom echter nergens tegen wat hiervoor de nieuwe instellingen zouden zijn. Zijn die er nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat betreft de nieuwe berichten aanduiding. Niet iedereen blijkt er last van te hebben. Hoe het probleem komt en vooral hoe het op te lossen, is nog niet bekend.

De aanduiding hoeveel nieuwe berichten hebben we uitgezet omdat dit de server te zwaar belast. Dat stond in de oude software ook uit. Die optie is eigenlijk alleen geschikt voor kleine forums.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron,

Of iedereen hiervan last heeft kan ik niet beoordelen maar ik vindt het toch tamelijk hinderlijk dat ik nu niet meer kan zien hoeveel nieuwe berichten in een topic zitten.

Ik weet niet wat je bedoeld met '..Dat stond in de oude software ook uit. Die optie is eigenlijk alleen geschikt voor kleine forums...' want in de vorige versie stond het aantal nieuwe berichten er wel degelijk in.

Ik zou het althans op prijs stellen als deze optie weer terugkomt.

Jürgen

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...