Ga naar inhoud


Ideale Media Streamer: de Popcorn Hour???


dukdalf46

Aanbevolen berichten


  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: alejandro
Vraagje, als ik het srt ondertitel bestand in dezelfde map heb staan als de film, dan zou hij het automatisch moeten doen?


Hier werkt het prima, beide bestanden in dezelfde map met dezelfde naam, bv. test.avi en test.srt en dan moet het werken.

Groet,
René
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt inderdaad, enige dat niet werkt hier is de combinatie

van een .TS bestand met een .SRT

 

De sub moet wel exact dezelfde naam hebben als de video.

 

En als hij het niet doet, kijk even in de .SRT mischien

was het b.v. een .SRT voor 2 CD's en indien je dan de

tweede gebruikt zie je inderdaad de eerste helft van de

film helemaal niets. Controleer de tijden in de .SRT.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen SRT ondertitel met TS video

 

Weet iemand of een SRT ondertitel bestand in combinatie met een TS film werkt ?? Ik heb net een Topfield TF7700 HSCI HD film van .REC formaat overgezet naar .TS en er een .SRT ondertitel bij gesynchroniseerd.SRT werkt prima in Subtitle Workshop, alleen kreeg ik geen beeld bij de TS. Helaas wil de PCH de ondertitel niet laten zien. Typefouten e.d. in de bestandsnaam uitgsloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tzrider
Geen SRT ondertitel met TS video

Weet iemand of een SRT ondertitel bestand in combinatie met een TS film werkt ?? Ik heb net een Topfield TF7700 HSCI HD film van .REC formaat overgezet naar .TS en er een .SRT ondertitel bij gesynchroniseerd.SRT werkt prima in Subtitle Workshop, alleen kreeg ik geen beeld bij de TS. Helaas wil de PCH de ondertitel niet laten zien. Typefouten e.d. in de bestandsnaam uitgsloten.


Ik heb zelf geen (nog)popcorn maar wat je zou kunnen proberen is om de ts file naar mkv te muxen met haali muxer staat in je k-lite codec pack of op je hd ff op zoek gaan naar gdsmux.exe op je harde schijf...de gemuxte mkv dezelfde naam geven als de srt grote kans dat het dan wel werkt (nogmaals ik kan dit niet testen)

"My next wife will be normal"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, geprobeerd.

 

Goede nieuws is dat de .SRT nu inderdaad zichtbaar is.

Slechte nieuws is dat de MKV die eruit komt heel hakkelend

afspeelt. Zal eens kijken waarom. De .TS met geen subs is

blijkbaar een bug. Gekke is dat ik een .TS speelfilm heb die

het altijd doet met subs, de rest niet ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel nieuwsgierig want ik dacht ergens gelezen te hebben dat ISO van Blu Ray (nog) niet afgespeeld wordt maar zeker weten doe ik dit niet.

Ik heb vanmiddag een map aangemaakt met daarin een m2ts bestand en als ik dan op de map klik gebeurt er niets. Klik ik op de daaronder liggende m2ts file dan wordt die wel afgespeeld.

Dit is dus al een duidelijk verschil t.o.v. een ISO DVD.

Laat maar weten of het lukt.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, als ik de iso start, gebeurt er niets.

 

als ik de iso met poweriso wil openen, invalid iso.

voeg ik hem ff in met daemontools en browse naar de stream map, dan kan ik idd het m2ts bestand afspelen met vlc, echter heb ik dan geen ondertitel.

 

Weet iemand hoe ik de ondertitels erbij krijg? is dat een bestand wat in dezelfde map moet staan oid?

 

 

Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De adapter die ik eerst postte (ergens hierboven met foto) is niet bruikbaar omdat deze in hoogte verloopt (z-vormig van de zijkant gezien) en dat zou betekenen dat je een gat in de bodem moet maken om de 2.5 inch HD te installeren crazy

 

Deze hieronder lijkt vlak te zijn en zou moeten werken, is besteld en laat weten zodra hij gemonteerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...