Ga naar inhoud


Politie hindert dinsdag het verkeer


El_Bandito

Aanbevolen berichten

Gast Satellite Europe

Ik vind 't onbegrijpelijk dat 'n mod hier zo'n toon aanslaat. Ik dacht dat opruien hier uit den boze was?

 

Kijk ik ben 't er ook niet mee eens, want ik denk dat ze 'n zeer ruim aanbod krijgen & in mijn ogen hebben ze dan ook niet 't recht om te gaan lopen zeuren. En met deze akties maken ze zich zeker niet geliefd.

 

Aan de andere kant als er hardere akties zoals deze komen kan ik de agenten geen ongelijk geven om hier aan mee te doen, anders hebben ze geen recht van spreken meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 130
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Satellite Europe
Ik vind 't onbegrijpelijk dat 'n mod hier zo'n toon aanslaat. Ik dacht dat opruien hier uit den boze was?


Dit board is van de mods, we zijn hier maar te gast. En ik ben van mening dat Toxic[Q] de zaak niet opstookt maar gewoon bittere realiteit verwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik vind 't onbegrijpelijk dat 'n mod hier zo'n toon aanslaat. Ik dacht dat opruien hier uit den boze was?

 

ik zie dat persoonlijk nou niet als opruien.

het is meer een gevoel wat door persoonlijke ervaring is verworden tot een felle mening zonder medelijden.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een stukje verwoording van de praktijk.

Ik kan helaas niets bedenken waardoor ik het politieapparaat wat anders zou kunnen beoordelen.

Ik stoor me mateloos aan de houding van de gemiddelde straatagent. Over het algemeen zijn het vrij laag geschoolde mensen met een gun op zak. Er is niets op tegen dat er iemand met een lage opleiding met een gun en een bonnenboekje op straat loopt, als ze de straatagent tijdens de opleiding maar eens zouden leren dat ze er zijn voor de burgers en niet louter om bekeuringen uit te schrijven.

Want laten we eerlijk zijn. Veel meer doen ze toch tegenwoordig niet!

Alles is eigenlijk al genoemd. Aangifte van inbraak op afspraak. Alleen als je heel erg veel geluk hebt komt er iemand van de technische recherche bij je langs.

Auto gestolen. Tja treurig, maar daar kan de politie niets aan doen. Te weinig mankracht, geen zin, geen tijd. Maar wel op de hoek van de straat met een lasergun. Een van mijn buurmannen is agent en als er iemand hard rijd in de straat is het die %^&%$^$# wel.

En tijdens buurfeestjes maar vertellen hoe zwaar zijn werk is, maar er komt nog geen intelligent woord uit. Al die %$#verhalen kan ik niet meer horen. Ga maar eens in de bouw werken. Dat weet je wat zwaar is. Ga maar eens als ambulance broeder of chauffeur werken in de grote stad. Dan weet je wat gevaarlijk is en al die hard werkende mensen worden net zo hard "onderbetaald"!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Dat zijn geen voetbalsupporters maar uitschot van de maatschappij.
Ze moeten die groepjes raddraaiers oppakken, in veewagens transporteren naar werkkampen en ze pas weer loslaten als ze genoeg arbeid verricht hebben als alle schade afbetaald is.

Helaas zal dat niet gaan omdat ze net als de goede burgers dezelfde rechten hebben en zich nooit vrijwillig aan hun plichten wensen te houden.


Dank je, dit wilde ik ook schrijven.
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alejandro
Dat zijn geen voetbalsupporters maar uitschot van de maatschappij.
Ze moeten die groepjes raddraaiers oppakken, in veewagens transporteren naar werkkampen en ze pas weer loslaten als ze genoeg arbeid verricht hebben als alle schade afbetaald is.

Helaas zal dat niet gaan omdat ze net als de goede burgers dezelfde rechten hebben en zich nooit vrijwillig aan hun plichten wensen te houden.


Dank je, dit wilde ik ook schrijven.

Wat, dat jij je nooit vrijwillig aan je plichten zult houden laughlaughlaughlaughlaughlaughlaughlaughlaugh

(geintje even oftopic)

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: looney2
Origineel bericht van: alejandro
Dat zijn geen voetbalsupporters maar uitschot van de maatschappij.
Ze moeten die groepjes raddraaiers oppakken, in veewagens transporteren naar werkkampen en ze pas weer loslaten als ze genoeg arbeid verricht hebben als alle schade afbetaald is.

Helaas zal dat niet gaan omdat ze net als de goede burgers dezelfde rechten hebben en zich nooit vrijwillig aan hun plichten wensen te houden.


Dank je, dit wilde ik ook schrijven.

Wat, dat jij je nooit vrijwillig aan je plichten zult houden laughlaughlaughlaughlaughlaughlaughlaughlaugh

(geintje even oftopic)


Van jou kan ik het hebben Looney cool
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb verschillende ervaringen met politie en justitie. Met de laatste eigenlijk alleen slechte, met de eerste variabel, jaren 50 en 60 goede, daarna soms goede en vaker slechte en die hadden vaak te maken met flitswerk. De meest extreme was een frontale flits bij regen in de schemering toen ik op een rustige 80 km weg met 85 een opa inhaalde die ca. 50 a 60 zal hebben gereden. Het was of je voorruit explodeert en je ziet een aantal seconden helemaal niets meer. Ik heb het overleefd maar het was je reinste moordaanslag voor 5 km te hard (heb bij m'n rijlessen geleerd dat je snel moet inhalen, maar dat geldt niet meer). En zo kan ik veel meer voorbeelden geven.

Maar goed, ik ga er vanuit dat 10% van de mensen in meer of mindere mate niet deugt en dat zal bij de politie niet anders zijn. 90% zijn dus gewone meer of minder hardwerkende mensen.

Of ze een salarisverhoging moeten kan ik moeilijk inschatten, sommigen wel, anderen niet vermoed ik. Ik weet wel dat in gezondheidszorg en onderwijs dat heel veel dringender is en geld kan maar 1x worden uitgegeven. In het onderwijs zal bv. de enkele gek die het op z'n 25e na een universitaire opleiding met 50000 euro schuld nog wil, bij een volle baan zo'n 1200 euro verdienen. Vandaar dat bijna niemand voor zo'n zware baan die nog steeds elk jaar zwaarder wordt nog te vinden is en dat er inmiddels onbevoegden voor de bovenbouw en 6e klassers voor de 1e klas staan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nu begrijp is dat wij als we meer salaris willen, dan als staking misschien ook politie-agentje moeten gaan pesten!

 

Maarja wat verwacht je van die politie, die meestal alleen rechtlijnig de wet probeert toe te passen, die ze zelf waarschlijk niet eens snappen. dat moet wel fout gaan en schept niet echt draagvlak voor sympatie.

 

Duidelijker gezegd "Politie, de staat is jullie werkgever, als je stakingsactie's onderneemt moet je die tegen hen richten en niet onschuldige derden duperen".

 

En als je sympatie(draagvlak) verwacht, dan zul je eerst je werk fatsoenlijk moeten doen, dan komt daarna misschien de tijd om over salarisvehoging te praten.

En daarmee bedoel ik prestatie-gericht, dus alleen gevarengeld voor diegene die daadwerkelijk gevaar loopt enz.

 

Waar zeuren jullie trouwens over grove salarisverhoging in de tijd dat bijna iedereen moet inleveren? Realiteitszin verloren?

 

Trouwens als ik ergens werk en de beloning bevalt niet, dan ga ik op zoek naar een andere baan en zeg op!

 

Dus het je niet bevalt zeg je toch gewoon je "dienstverlenende" baan op en meng je jezelf in de normale concurentiestrijd!

Dan piepen jullie waarschijnlijk wel anders.

 

KIJK DAT IS HET DRAAGVLAK, WAT JE CREËERD

 

 

Grtz. satwan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer
Origineel bericht van: alejandro
Origineel bericht van: Patman
Origineel bericht van: wanderer

Als (voetbal)"supporters" zich nu eens normaal zouden gedragen dan was een minimum aan hermandad nodig en konden de wedstrijden gewoon doorgaan.


Skol...daar sluit ik me bij aan. "t is gewoon ook nog eens belachelijk dat de voetballerij (alleen het woord al) zoveel maatschappelijk bedoelde resources vraagt!! Pleur op met het voetbal tuig.


Hele kortzichtige opmerking.
dan kan je alle evenementen wel verbieden.... vergeet niet dat de politie er is om ONS te dienen.!



Goh, bij schaatsen (voorbeeld) zijn er een minimaal aantal agenten nodig, ff reeel zijn voetballen kost de maatschappij klauwen vol geld, en dat voor een paar duizend hooligans (ja dat worden nog steeds "supporters" genoemd)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat Tox

Citaat:
En dan het gelul over gevaarlijk werk. Ik denk dat er maar een paar wijken in Nederland zijn waar het (af en toe) echt gevaarlijk KAN zijn om de ronde te doen en de rest van de Nederlandse agenten heeft zijn wapen nooit hoeven trekken en staat alleen maar bonnetjes uit te schrijven en processen verbaal te typen. Volgens mij is werken op de bouw (over het algemeen) gevaarlijker.

 

Ik kom regelmatig met de politie (en ook ambu/brw)in aanraking via mijn andere hobbie en ik merk wel dat het over het algemeen er niet veiiger op wordt voor de hulpverleners dus ook niet voor de politie. Steeds meer wapens overal ook.

Ik ken de meesten wel van gezicht en of naam en mijn ervaring is dat het net is als bij de gemiddelde bevolkingsgroep, zijn schappelijk en sociaal en normaal in de omgang. Maar er zijn er een paar bij die het anders doen.

Maar vanuit de gevarenhoek..als ik naar mezelf kijk wat ik verdien en wat ik daarvoor doe in welke uren, dan zou ik dat niet graag willen verruilen voor een baan bij de pliesie.

 

Voor alle meningen hier respect hebbende, maar van mij mogen ze wel meer verdienen.

 

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ag mijn broer zit bij de politie dus ik weet hoe het zit

 

het is allemaal bla bla.ze verdienen daar echt wel meer als wordt gezegt.

 

maar met de aangekondige actie winnen ze echt geen respekt af bij de burger!

 

 

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...