Ga naar inhoud


BBC Prime weg uit pakket ?


Han Il Asco

Aanbevolen berichten

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: Satwatcher
Dan doen we er gelijk Film 1 en Sport 1 bij in dat basispakket en dan neemt de hele wereldbevolking een abonnement op dat basispakket.

Om dan na een half jaar te merken dat er helemaal geen basispakketten meer zijn af te nemen. Sterker nog dat Nederland geen satelliettelevisieaanbieder meer heeft.

Wat ben ik blij dat sommige mensen hier geen financiële rol in onze samenleving spelen.

Het is bij heel veel mensen, ik wil heel veel hebben voor heel weinig geld en na mij de zonvloed.


Helaas moet ik (ook al heeft Paullo een klein punt!) Satwatcher gelijk geven, zie de laatste poll op Satmag. over HDTV: de overgrote meerderheid vindt dat het GRATIS moet zijn. Sorry hoor maar hoe zou dat ooit economisch rendabel moeten zijn? Alles moet gratis gratis gratis gratis op TV..alleen als ik zondags in Rotterdam de Bijenkorf binnenloop of een 'grote ik ben toch niet gek - markt met mediaspullen) zie ik iedereen wel massaal dure dingen kopen...en dan wordt er NIET geklaagd. Typisch blijft het.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja ,

dat is denk ik wel typisch nederlands

als ik kijk naar bv duisland hoeveel filmkanalen daar zijn

is echt enorm en engeland en wat ze daar voor betalen is niet

weinig

maar aan de andere kand cd wordt op dit moment wel zeer snel voor bij gestreeft door de kabelboeren met de kwaliteit en hd zenders

de prijs is nog wel hoger maar de mogelijkheden zijn ook meer

zoals films bestellen

maar ik kan niet anders woon in buitengebied dus geen kabel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Om even een indruk te geven van de kosten.

Arte is een kultuurzender, die op 16 verschillende frequenties te zien is. (ze huren dus in verhouding ongeveer 2 transponders.)

Ze betalen ongeveer 30 miljoen Euro per jaar aan transponder huur.

Canaaldigitaal huurt meer ruimte, op duurdere sat. posities, en heeft volgens eigen zeggen ongeveer 825.000 klanten.

 

Ik laat het aan ieder over met de zakjapanner z'n eigen conclusies te trekken. Bedenk dat dit alleen de sat. huur is.

 

Bedenk verder dat wij al meer als 10 jaar een sat. provider hebben, en dat onze belgische buren tot verleden jaar in het geheel geen op hun land gerichte provider hadden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze hebben de laatste maanden wel wat zenders eruit gehaald

en niks erbij laten komen en dan toch het zelfde betalen mad

dat zou eigenlijk toch niet mogen/kunnen.

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

 

Wavefrontier T90 is te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Irritant zeg, dat 1 april! Satellitemagazine is goed bezig. Zo meldde ze vanmiddag nog dat vandaag de stekker uit BBC Prime getrokken zou zijn, ga ik nu kijken, heb ik nog steeds beeld. Het bericht over BBC Prime is op de site verdwenen...

 

Ben blij als het weer 2 april is! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt heb die ook al eens bekeken,

de progamatie is wel niet zo dat je elke keer iets anders ziet,

12 uurs progamma die herhaalt wordt,

wel leuke dingen,ze zenden ook dingen uit die ôp nick jr komen,

miss zal dit dan niet lukken met uitzendrechten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Han Il Asco
BBC Prime is al niet meer te zien. Vind ik een groot gemis. Wat dat andere kanaal betreft: Ik zit echt niet te wachten op nog een kinderzender. Zijn er al zat. Doen die kleine krengen nog wat anders dan TV kijken ?


Ik zag het (niet). Ik had ooit begrepen dat BBC Prime compleet van de Astra 1 weg gaat. Maar momenteel wordt hij via UPC Digital nog gewoon doorgegeven.

En ook op de (UPC) TP waar CDS de zender van af nam, leest hij BBC Prime nog gewoon in.

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: danny38
laten ze nu maat tmf vlaanderen er bij pakken en een paar van mtv weg want daar zijn er teveel van mijn gedacht


Daar hebben de Nederlandse kijkers niks aan. Dan moeten ze daar ook weer een vervanger voor zoeken. Tenzij ze TMF Vlaanderen gewoon voor de Nederlandse kijkers ook gaan doorgeven... smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...