Ga naar inhoud


Back to XP


Unetwork

Aanbevolen berichten

Ik een maand of zo terug een mooie HP laptop gekocht met een dual core erin en 2Gb ram en Vista voor geinstaleerd.

Nu zo'n trage laptop had ik nog nooit gezien en wat een bugs.

Toch even rond gekeken omdat HP sterk afraad om de HP te downgraden maar drivers gevonden en nu reeds een aantal dagen terug XP erop gezet en het loopt nu als een tierelier!

Hoe is het in Godsnaam mogelijk dat Vista zo traag loopt en met zoveel bugs?

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Xp rules, zo simpel is dat. Ik kom veel systemen tegen die onder Vista draaien en niet de performance hebben die je ervan verwacht. Opvallend is hierbij dat het vaak om laptops gaat waar totaal geen gang inzit terwijl de hardware anders zou doen vermoeden.

 

Heb afgelopen weekend wel Norton System Shit van een laptop afgehaald en er gewoon Free AVG op gezet en toen was de snelheid redelijk terug.

 

Kan alleen zelf niet wennen aan de nieuwe looks van diverse programma's (IE7 en Mediaplayer11) dus die hou ik nog bij het oude.

 

Microsoft is niet voor niets bezig met een nieuwe opvolger van Vista. (lijkt een beetje op het ME verhaal).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier een Acer laptop met AMD turion 1,9ghz 2cores 3gig ram en 250gig hdd.

ook vista voor geinstalleerd een schijf voor herinstallatie zit er niet eens bij????

 

ding is zo traag als dikke stront door een trechter..

 

sta op het punt het ding uit het raam te flikkeren :P

 

dream dm7000 dm500, kathrein ufs910 en strong 8000 en 8100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
sta op het punt het ding uit het raam te flikkeren :P

 

Zeg effe wanneer, dan kom ik effe vangen......... laugh

 

 

Citaat:
ook vista voor geinstalleerd een schijf voor herinstallatie zit er niet eens bij????

 

Zal er vast wel een verborgen partitie op zitten met daarop Vista en de benodigde drivers voor je lappie

 

grtzzzz...... poetsie

 

 

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schijf voor her-installatie is er niet bij, maar kan je wel branden met Empowering Technology (kiezen voor back-up)

Voor Vista Home Premium heb je 2 DVD,s nodig.

Als je opstart met DVD 1, gaat de rest vanzelf en heb je weer een schone snelle laptop, en dan daarna NIET meer Norton installeren.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Dell valt het me mee op een desktop. Had ook al die verhalen gehoord over lobbige performance, maar nee. Wel twee HD's, en op de schijf waar Dell Vista heeft gezet C dus, staat ook een recovery partitie. Druk je in een programma van Dell op een 'recover' knop, dan garanderen ze een 'nieuw uit doos' toestand. Ik kom er niet aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

promisses promisses

 

je kunt natuurlijk pech hebben en een oud kreng kopen dat zogenaamd vista compatibel is

maar eerder is het een feit dat we van het kastje naar de muur gestuurd worden.

 

HP > is typisch vista

Microsoft > is driver probleem HP

HP > de periferie is van firma Ugh

Firma Ugh > we kunnen de licenties van Microsoft niet betalen

Microsoft > wij leggen niemand een monopolie op

 

hahaha

 

ik heb al menig pc en laptop als een speer zien gaan nadat de downgrade (met driverzoeken) was opgelost.

 

cheers

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

ik heb al menig pc en laptop als een speer zien gaan nadat de downgrade (met driverzoeken) was opgelost.

cheers

En zelfs zonder driver zal je hooguit het geluid misse :D had het eergister nog met een hoogaanstaander in de ict dat als hij zonodig vista ging doen hij van mij een hand kreeg, felicitaties en heel veel geluk laugh

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch loopt het op mijn ouwe trouwe travelmate 6000 uit de kunst... Ik zeg u het ligt aan de persoon die het os afsteld!

 

Van symantec wisten we al dat het middel erger is dan de kwaal.

Daarnaast al die extra frut en prut die de grote A-merken er tegenwoordig menen bij te moeten leveren: waardeloos !

 

Ieder zichzelf respecterend ict leverancier zou een standaard eigen image moeten maken maar goed dat gaat niet ivm de shoppende consument die zulke service beloond met een u bent 50 euro duurder dan webshop xxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist op nu punt nl:

 

Citaat:
Microsoft houdt het besturingssysteem Windows XP langer dan gepland op de markt. Producenten van wat Microsoft "uiterst goedkope PC's" noemt, kunnen het systeem nog tot 2010 installeren.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik maar denken dat ik de enige was wink

Ik heb ook een HP TX1000 met touchscreen ge-downgrade en deze loopt nu ook als een speer!

Alleen zijn er geen XP drivers om de touchscreen te laten werken volgens HP live chat. Jammer.

 

Ik ga deze aan vrouw geven en ikzelf een Dell met XP geinstaleerd kopen.

Jammer van de beslissing van HP XP niet meer te ondersteunen..weet zeker dat ze bij de professionele gebruikers een hoop klanten gaan verliezen.

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...