Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: AD.nl
Eredivisie Live heeft distributiecontracten afgesloten met alle partijen die digitale televisie aanbieden: UPC, Tele2, KPN en donderdagochtend nog op het nippertje met Ziggo.


alle partijen die digitale TV aanbieden? Zie nergens Canal Digitaal staan crazy Toch geen kleine jongen in digitale TV land dacht ik zo

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: Neptunus

En tele2 zit op de satelliet, dan is het toch geregeld?

Tele2 zit niet op de satelliet, Tele2 is IPTV.


Maar zit ook met twee kanalen op de satelliet en is de meest aangewezen partij de distributie te verzorgen op de sat omdat er al overeenstemming is.

Dat zijn alleen de kanalen van Tele2. Omdat Sport1 op de satelliet zit wil dat toch nog niet zeggen dat UPC op de satelliet zit?

Met Tele2 doelt men hier op de ADSL/IPTV provider, niet op de binnenkort op te heffen voetbalkanalen die nu nog via CDS doorgegeven worden. Voor de satelliet is er dus nog geen overeenkomst!



Bron?



@Neptunus,

Je vraagt naar de bron die zegt dat er geen overeenkomst is?

Het lijkt me in dat geval toch duidelijk.
Zolang er geen bron is die zegt dat er wel een (nieuwe) overeenkomst is gesloten
(met CanalDigitaal) moeten we er toch vanuit gaan dat er nog geen overeenkomst is?!

Of bedoel je iets heel anders met "Bron"?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz



Ik vraag naar de bron die de bewering staaft dat de Tele2 kanalen op de satelliet niet de kanalen zullen zijn die het voetbal doorgeven, in sublicentie dus.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik vraag naar de bron die de bewering staaft dat de Tele2 kanalen op de satelliet niet de kanalen zullen zijn die het voetbal doorgeven, in sublicentie dus.

De Tele2 kanalen worden compleet opgeheven, endemol gaat eredivisie TV in elkaar flansen. Ook Tele2 IPTV/Digitenne zèlf zal straks geen Tele2 Voetbalkanalen meer doorgeven, sublicenties zijn dus ook onmogelijk!

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast djdakman

Heb bericht gehad van tele2 , de voetbal kanalen gaan gewoon door zoals we dat gewend waren dus iedere competitie dag gewoon de club naar keuze kijken , dat betekent voor mij geen enkele verandering dus en gewoon elke week mijn cluppie fc utreg kijken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel onduidelijkheid dus, ofwel het blijft oorverdovend stil bij CDS.

 

Vanochtend in de krant gelezen dat de ECV het doel heeft bereikt: landelijke dekking en dat klopt voor een groot deel want het is na het akkoord met Ziggo een feit en dus hoeven ze geen deal te sluiten met CDS. Aan de andere kant zal er veel weerstand komen mocht CDS geen portal worden.

 

Overigens zou in mijn gebied alleen Digitenne overblijven, digikabel en IPTV is niet of onvoldoende beschikbaar.

 

Voor mij persoonlijk maakt het niet uit want ik heb naast de sat ook Digitenne.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beseft iedereen wel dat er ook nog eens reclameblokken van 3½ minuut komen. En dat voor 10-15 euro per maand. Met TELE2 was dat dus 6-7 euro per maand *zonder* reclame.

 

En dan durven ze ook nog glashard te roepen dat het een verbetering is ten opzichte van RTL want die hadden reclameblokken van 8 minuten (maar dat was dan ook geen abonneetelevisie).

 

En dan denken ze ook nog meer abonnees te krijgen! Wie kan die marketeers nog volgen?

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand wat meer dichter bij het vuur van CDS??

Het zou toch eigenlijk te gek voor woorden zijn mocht CanalDigitaal het voetbal kanaal niet gaan doorgeven.. Onvoorstelbaar eigenlijk. Op deze manier wordt het Digitenne (ondanks hen mindere kwaliteit) wel heel makkelijk gemaakt in een concurrentiestrijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dj33333
ik denk zelf dat dit kanaal na jaar weer verdwijnt door te weining abonees. groeten dj


Nou volgens mij rekenen ze zich helemaal rijk als ik dit lees,

Citaat:
Alex Tielbeke en Frank Rutten, de twee directeuren van de ECV, beloven de clubs gouden financiële bergen als Eredivisie Live bij de voetballiefhebbers aanslaat. Tielbeke: "De digitalisering is niet tegen te houden. De markt groeit en groeit. Een belangrijk gedeelte, minimaal 60 procent, van de 400.000 huishoudens die nu al digitale televisie hebben, hopen we vast te houden. Daarna moeten we met 150 à 200.000 kijkers per jaar groeien. Ons uitgangspunt is dat we binnen vijf jaar op minimaal één miljoen zitten. Dan is het kassa voor de clubs."


Bron.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: dj33333
ik denk zelf dat dit kanaal na jaar weer verdwijnt door te weining abonees. groeten dj


Nou volgens mij rekenen ze zich helemaal rijk als ik dit lees,

Citaat:
Alex Tielbeke en Frank Rutten, de twee directeuren van de ECV, beloven de clubs gouden financiële bergen als Eredivisie Live bij de voetballiefhebbers aanslaat. Tielbeke: "De digitalisering is niet tegen te houden. De markt groeit en groeit. Een belangrijk gedeelte, minimaal 60 procent, van de 400.000 huishoudens die nu al digitale televisie hebben, hopen we vast te houden. Daarna moeten we met 150 à 200.000 kijkers per jaar groeien. Ons uitgangspunt is dat we binnen vijf jaar op minimaal één miljoen zitten. Dan is het kassa voor de clubs."


Bron.




Optimisten:ik zou zeggen Keep on dreaming.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...