Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Gisteren kreeg ik tranen van ontroering toen ik ECV voorzitter Michael van Praag hoorde:

"Het Eredivisiekanaal is een kanaal van de clubs voor de fans."

 

Die Michael is gewoon een man die idealen heeft en echt niet materialistisch is...

 

Een andere stellige opmerking van Michael vind ik ook wel opmerkelijk:

"Over 2 á 3 jaar bestaat er geen analoge televisie meer in Nederland."

 

Misschien dat Michael al aan het dagdromen is hoe er nog meer

digitale voetbalkanalen kunnen komen en hoeveel Euro's er dan wel

richting dat Eredivisiekanaal gaan binnenstromen.

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit is nou wat ik precies bedoel de schotel telt in Nederland gewoon niet mee als digitale tv en de eredivisie heeft zich niet aan zijn woord gehouden iedereen zou het signaal aangeboden krijgen maar men is gewoon de satelliet van canaldigitaal vergeten het lijkt wel als of het verboden is om satelliet te kijken van de eredivisie dus ze slaan de plank volkomen mis laat ze maar is in de rest van europa is gaan kijken dan zullen ze zien dat op de sat bekant van heel Europa live voetbal te zien is van zowat alle competities van duitsland,spanje,italie,oostenrijk,portugal enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerritvogels2
Maar als je Tele2 via de sateliet kijkt blijft het niet hetzelfde? of vergis ik me. Staat wel enkele berichten terug dat Tele2 via sat wordt opgeheven, maar is dat ook zo?

Gerrit


Het blijkt dat er nog onderhandelingen zijn maar er is in ieder geval geen duidelijkheid.
Verder wil CanalDigitaal geen commentaar geven, dus het kan nog alle kanten uit. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat op de website van de eredivisie, we hopen binnenkort meer digitale providers toe te voegen,hou de website in de gaten.

 

Nee tele2 kanalen bestaan niet meer op de sat. deze waren in het leven geroepen omdat tele2 niet over(en nu nog zelfs niet) adsl2+ kan leveren, dit heb je nodig voor IPTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw meestgestelde vragen pagina vermeld ons:

 

http://www.eredivisielive.nl/Veelgestelde-vragen.html

 

 

Wat is het verschil tussen digitale televisie via de kabel, via de ether, via IP televisie en via de satelliet?

antwoord:

Bij alle genoemde vormen van digitale televisie wordt het TV-signaal digitaal verzonden en ontvangen, de verschillen zitten hem in de manier waarop dit signaal verzonden wordt. Digitale televisie via de kabel maakt bijvoorbeeld gebruik van een speciale tuner die het ontvangen signaal omzet naar een signaal die de TV kan herkennen. Daar in tegen gebruikt digitale televisie via de sateliet gebruik van schotelset die de signalen opvangt en deze doorstuurt naar de decoder.

 

 

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

antwoord:

Je kunt je abonnement gemakkelijk beëindigen op Eredivisie Live via je kabel- of satelliet-aanbieder. Neem contact op of kijk op de website van jouw kabel- of satellietaanbieder wat je moet doen om je abonnement te beëindigen.

 

 

Heb ik nog meer apparatuur nodig om digitale televisie te kunnen ontvangen?

antwoord:

Om digitale televisie te ontvangen heb je apparatuur nodig afhankelijk van je keuze voor het ontvangen van digitalel televisie. Je hebt in ieder geval nodig: een decoder, een abonnement en een televisie. Voor het ontvangst via de schotel heb je uiteraard daarnaast een schotel nodig.

 

 

Ik heb vragen met betrekking tot het installeren van digitale televisie. Wie kan mij daarbij helpen?

antwoord:

Vragen over de installatie van digitale televisie kun je stellen aan je kabel- of satellietaanbieder. Neem contact op met je TV-aanbieder of kijk op de website voor meer informatie.

 

 

Wat moet ik doen bij een storing?

antwoord:

Technische vragen over beeld- en geluidsstoringen, je smartcard of digitale decoder kun je stellen aan je kabel- of satellietaanbieder. Neem contact op met je TV-aanbieder of kijk op de website voor meer informatie.

 

 

Kan ik ook op de camping Eredivisie Live ontvangen?

antwoord:

Je kunt door middel van een schotel of digitale televisie via de ether Eredivisie Live kijken indien je beschikt over een abonnement inclusief Eredivisie Live.

 

 

Kan ik Eredivisie Live ook in HD ontvangen?

antwoord:

Eredivisie Live wordt in een aantal wedstrijden al in HD uitgezonden.

 

 

Kunnen ze mij vertellen wie dit ons via de satelliet dan gaat aanbieden?

Ook wil ik dan graag weten welke Nederlandse competitiewedstrijden ons via de satelliet al in HD zijn aangeboden?

 

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kreeg ik in mijn mailbox:

 

Gooooaaaaal! Tele2 blijft het Eredivisie voetbal uitzenden, dus ook komend seizoen hoeft u geen wedstrijd meer te missen!

Maar er is meer, voetbalprogramma's met o.a. Humberto Tan en Jan van Halst en elke werkdag een dagafsluiting van Johan Derksen en Wilfred Genee die op geheel eigen wijze het nieuws van de dag doornemen. Allemaal via Tele2 TV Gold Eredivisie Live!

U heeft al voetbal in uw pakket?

Voor u als trouwe Tele2 voetbal klant verandert er helemaal niets! Dit betekent dat u ook komend voetbalseizoen gewoon álle Eredivisiewedstrijden live kunt volgend via Tele2 TV.

U heeft nog geen voetbal in uw pakket?

En u wilt komend seizoen toch van alle Eredivisie Live wedstrijden genieten? Dat kan! U kunt nu overstappen naar Tele2 TV Gold Eredivisie Live. Nu de eerste 6 maanden geen € 54,90 maar € 44,90. Dat betekent € 60,- voordeel. Natuurlijk behoudt u ook razendsnel internet tot 20Mb/s, voordelig bellen en televisie met Video on demand! Daar bovenop ontvangt u van ons € 10,- GRATIS videotegoed. Typisch Tele2!

Kortom, als trouwe klant van Tele2 TV hoeft u ook komend voetbalseizoen geen wedstrijd meer te missen

 

Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast djdakman

Ben blij dat ik dat abbo van tele2 al weer twee jaar ofzo heb , ik ben van voetbal verzekerd , live voetbal dus , maar wel via dat aparte boxje geleverd door tele2 destijds , ideaal .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djdakman
Ben blij dat ik dat abbo van tele2 al weer twee jaar ofzo heb , ik ben van voetbal verzekerd , live voetbal dus , maar wel via dat aparte boxje geleverd door tele2 destijds , ideaal .......


Ja, ik ook, maar ergens had ik toch graag satellietuitzendingen gehad want ik betwijfel dat Tele2 in HD uit gaat zenden. Iemand een idee of de Tele2-decoder daar überhaupt mee om zou kunnen gaan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht nou maar even af, er is helemaal nog gezegd dat het [/b]niet op de sat komt, er zal wel weer een oplossing voor worden gevonden, we willen toch al voetbalprofs in het buitenland bedienen, niet? :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hageneis
Beseft iedereen wel dat er ook nog eens reclameblokken van 3½ minuut komen. En dat voor 10-15 euro per maand. Met TELE2 was dat dus 6-7 euro per maand *zonder* reclame.

En dan durven ze ook nog glashard te roepen dat het een verbetering is ten opzichte van RTL want die hadden reclameblokken van 8 minuten (maar dat was dan ook geen abonneetelevisie).

En dan denken ze ook nog meer abonnees te krijgen! Wie kan die marketeers nog volgen?


Was is dat nou voor een onzin? Je haalt de live en zondagavond wedstrijden door elkaar. Heeft helemaal niets met RTL te maken. Tuurlijk is er tijdens live voetbal geen reclame en daar gaat het om, wat ze daarvoor en daarna doen interesseert de liefhebber niet, die wil gewoon de live wedstrijd zien. Voor max 15 euro [/b]alle alle wedstrijden kunnen zien is en blijft goedkoop.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...