Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast thomas999
Origineel bericht van: Rog
Verder zou in het uiterste geval om de transponder ruimte zo goed mogelijk te gebruiken op astra 3 een paar thema kanalen tijdelijk uit te zetten zodat iedere zender waar een live wedstrijd op dat moment is te kunnen doorgeven en als het voetbal dan echt afgelopen is met uitzenden op die kanalen de thema kanalen weer open zetten.

Je kan wel van alles verzinnen, maar als je je als liefhebber van de themakanalen geabonneerd hebt voor 4,95, lijkt me het niet prettig om naar een zwart scherm te moeten kijken, omdat er zo nodig voetbal op moet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het juist heerlijk, die reclames er tussendoor. Kun je even je gedachten ergens anders op richten. Ik vind het zo n flauw argument. Al jaren zenden de commercielen uit met reclame tussendoor. Iedereen heeft het wel zo'n beetje geaccepteerd. Nu opeens doen we met voetbal alsof dat het ergste is wat ons kan overkomen.

Ik vind het jammer van Umberto Tan, Barbera Barend en Jan van Halst. Ze hadden een goed programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chatuliem
Al jaren zenden de commercielen uit met reclame tussendoor. Iedereen heeft het wel zo'n beetje geaccepteerd.

Die reclames mogen van mij anders wel een stuk korter. We betalen er al voor en dan krijgen we ook nog superlange reclameblokken. Als ze FTA (FTV voor de sat ivm. rechten, of nasynchroniseren en FTA) waren geweest had ik het prima gevonden..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hageneis
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Hageneis
Beseft iedereen wel dat er ook nog eens reclameblokken van 3½ minuut komen. En dat voor 10-15 euro per maand. Met TELE2 was dat dus 6-7 euro per maand *zonder* reclame.

En dan durven ze ook nog glashard te roepen dat het een verbetering is ten opzichte van RTL want die hadden reclameblokken van 8 minuten (maar dat was dan ook geen abonneetelevisie).

En dan denken ze ook nog meer abonnees te krijgen! Wie kan die marketeers nog volgen?


Was is dat nou voor een onzin? Je haalt de live en zondagavond wedstrijden door elkaar. Heeft helemaal niets met RTL te maken. Tuurlijk is er tijdens live voetbal geen reclame en daar gaat het om, wat ze daarvoor en daarna doen interesseert de liefhebber niet, die wil gewoon de live wedstrijd zien. Voor max 15 euro [/b]alle alle wedstrijden kunnen zien is en blijft goedkoop.


Hoezo onzin? Feit is dat vorig seizoen bij live-wedstrijden géén reclame te zien was en dat gaat er nu dus wel komen: http://www.broadcastmagazine.nl/nieuws/bericht/eredivisie-kanaal-heet-eredivisielive/

Verder gaat het bij KPN Digitenne 10 euro kosten en bij TELE2 Digitenne zelfs 14,95:
http://www.broadcastmagazine.nl/nieuws/bericht/eerste-abonnementsprijzen-eredivisie-live-bekend/

En dan denken ze nog meer abonnees binnen te halen ook! Die logica ontgaat mij volledig. Jij mag het van mij goedkoop vinden, maar het kale feit is dat ik in ieder geval zie dat je via KPN Digitenne ineens 66% meer gaat betalen.


Als ik voor 10 euro ipv van de 7 euro die ik nu betaal alle wedstrijden per speelronde kan zien is dat gewoon goedkoop. Ik heb me vorig jaar geërgerd aan het feit dat ze bijv. Ajax-Excelsior live uitzonden terwijl er ook een mooie derby Nac-Willem II tegelijkertijd werd gespeeld. Daar zijn we nu mooi vanaf en daar heb ik die euro extra duidelijk voor over, het zijn nog geen twee biertjes in de rookvrije kroeg!

En die reclame was er al maar daar heb ik me nooit aan gestoord en is niet te vergelijken met de reclame tijdens de samenvattingen op zondagavond, het gaat mij om het live voetbal en dat wordt niet verstoord.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Chiem
Versatel heeft zeker geld overgehouden aan het voetbal-avondtuur. Niet zozeer direct aan de opbrengsten van het voetbal ansich, wel aan het pakket dat zij boden waar voetbal natuurlijk een belangrijk onderdeel van waren. Zij zijn dus in hun opzet geslaagd.

Hoe kom je er bij?
Versatel ging bijna failliet met dat voetbal. Ze hadden gerekend op 250.000 ADSL abonnees die bij lange na niet kwamen. Tenslotte zijn ze maar sublicenties (o.a. aan Digitenne en de kabelaars) gaan uitgeven om nog wat van de betaalde miljoenen terug te verdienen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al ik het competitieschema zo eens bekijk zit er wel degelijk overlap in. Beter gezegd je kunt dus nooit met twee kanalen alle wedstrijden laten zien.

Met andere woorden: er zullen nog steeds keuzes gemaakt moeten worden. En dan kan het best zo zijn dat Ajax-Excelsior i.p.v. NAC-Willem II wordt uitgezonden omdat het commercieel interessanter zou zijn voor de adverteerders (het zogeheten Ajax-publiek uit 't Gooi).

Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Hageneis
Al ik het competitieschema zo eens bekijk zit er wel degelijk overlap in. Beter gezegd je kunt dus nooit met twee kanalen alle wedstrijden laten zien.
Met andere woorden: er zullen nog steeds keuzes gemaakt moeten worden. En dan kan het best zo zijn dat Ajax-Excelsior i.p.v. NAC-Willem II wordt uitgezonden omdat het commercieel interessanter zou zijn voor de adverteerders (het zogeheten Ajax-publiek uit 't Gooi).


Ik had in eerdere discussies hierover al eens gezegd dat het onmogelijk is alles via twee kanalen uit te zenden, volgens mij komen er echter drie of vier kanalen en dan kan het wel. Het is in ieder geval wel beloofd dat het zou kunnen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tajvdz
volgens de Telegraaf is de kans vrij groot dat het Eredivisie kanaal niet op de satelliet komt...
Dat kan toch niet waar zijn?


Bij de Televaag is wel vaker iets niet waar, afwachten dus. :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt en series van 45 minuten duren 1 uur.

En duurt een serie 1 uur dan knippen ze 15 minuten weg zodat het weer 45 minuten is die weer één uur duurt

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...