Ga naar inhoud


Update beelden Google earth


intruder

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Als ik via Google Earth naar mijn woonplaats kijk, zijn dat beelden van wel 5 jaar geleden. Wanneer worden de beelden geupdate ? Ik gebruik de gratis versie, maakt dat nog verschil met de betaalde versie ?

 

gr,

 

Intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: leo1949
En ik heb hem wel en daar kan je nu heel goed zien hoe het AZ stadion gebouwd word.
Leo


Pfr.... Het Victoria stadion staat toch alweer een paar dagen.... laugh

Btw, kijk eens bij Schoorldam en de Kooi hoeveel schepen er liggen, en hoeveel halve schepen er in het kanaal liggen?
Daar moet op een of andere manier toch de datum vd foto uit te distelleren zijn met wat zoekwerk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Google eart kan je ook nog zien hoe de Waerdse Tempel in Heerhugowaard gebouwd word.

BZN was de eerste band die daar ruim 2 jaar geleden het openingsconcert verzorgde.

Ook het oude AZ stadion staat er nog.

 

Leo

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch is het per gebied verschillend.Ik kom nog al aardig rond op deze bol en mij valt op dat de beelden soms wel 3 jaar uit elkaar liggen. Nl en D en ook alles wat met noord europa te maken heeft loopt wel erg ver achter. Ook de kwaliteit van de beelden verschilt heel erg (vooral bij het extreem inzoomen).

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leo kan je met de betaal versie ook nog verder in zoomen dan met de gratis versie of is dat ook hetzelfde.Wat zijn de voordelen van de betaal versie?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn de beelden op Google afkomstig van luchtfotos die door vliegtuigen gemaakt zijn.

 

Dit zijn commerciële bedrijven die dat vaak in opdracht van gemeentes doen die gebruiken de foto s voor bv controles bouwvergunningen,erf grenzen,rioleringen ed .

 

Hier hebben we al twee jaar nieuwe fotos bij de gemeente maar op Google zie ik nog steeds onze oude beelden

 

Google zal daar denk ik nieuwe fotos moeten kopen.

 

Han

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit geen verschil in de datum van de genomen beelden tussen normaal en Pro versie. En zouden maximaal 3 jaar oud zijn. Google er maar een na. Je kunt je wel laten registreren voor een newsl;etter waarin e.e.a. bekend wordt gemaakt regelmatig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mereltje
Heb ook even mijn buurt bekeken eek wat een fouten zeg ,
geef mij maar google die heeft tenminste de straatnamen goed !!


groeten Willy



Tja is Wijchen he,hier bij mij in Nijmegen klopt het als een bus. :D

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...