Ga naar inhoud


kan alleen in belgie :)


klinkie

Aanbevolen berichten

Belgische boeven ontsnappen met laken

Uitgegeven: 14 april 2008 21:01

 

VERVIERS - Twee gevangenen zijn maandag op een zeer klassieke manier ontsnapt uit de gevangenis in het Belgische Verviers.

 

Ze hadden met een schroevendraaier een groot gat gemaakt in de muur van hun cel. Daarna knoopten ze lakens aan elkaar en daalden zo naar beneden. Bij een omheiningsmuur stonden handlangers klaar met een ladder.

 

 

bron nu.nl

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ooit hadden wij twee vaste bewoners van een bewaar instelling die een ladder kregen om de omheiningsmuur van een laagje verf te voorzien . Groot was de verbazing dat na enkele uren en een half afgewerkte muur enkel de ladder nog te vinden was .

De cipiers noemde het nog een geluk want aan een nieuwe ladder geraken was moeilijker dan aan nieuwe gasten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ging het om de opnamen van een Belgische versie van "Prison Break".

 

Greets

 

 

PS Het ging om een tot levenslang veroordeelde wegens roofmoord en een tot 9-jaar cel veroordeelde wegens mensenhandel, m.a.w. aangenaam gezelschap om eens een glaasje mee te gaan drinken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ontsnappen ze nog met lakens, hier wandelen ze gewoon de deur uit of komen niet terug van proefverlof....dat kan alleen in Nederland!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je geen zorgen, daar doen we in België ook voldoende aan mee.

 

Hier komen alle mogelijke varianten voor met of zonder lakens, in de kleren van je tweelingsbroer, niet-terugkeren uit verlof, met helikopters, in de Rechtbanken, in groep of alléén etc....

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Dutroux (spelling niet belangrijk) mocht ook zomaar weglopen een paar jaar geleden. Was nog een klus om hem te vangen ook...

Remember?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: egypt
België gaat toch de lege cellen van Nederland huren heb ik gelezen
Ik stel mij wel de vraag of die cellen wel aan de goede normen voldoen want als die leeg zijn waar zijn die bewoners dan gebleven ?


Waarom hebben wij lege cellen? D'r lopen criminelen genoeg. Vorige week stond nog op telekest 130.000 boefjes; 130.000 kids tussen 10 en 12 jaar in NL die zich schuldig maken aan roof, inbraak, mishandeling en zelfs verkrachting...HALLO tussen 10 én 12 jaar! Cijfers van onder de 10 waren niet bekend...

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...