Ga naar inhoud


nu leverbaar!


cellie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: pendragon1
en over de 8000 kreeg ik net in m'n email:

The DM 8000 probably will be released in May 2008

Bron: DM


Dat betwijfel ik:
1.De proto's van de 800 zijn al ruim een maand geleden getest door diverse mensen die ken ik Nl en D. Deze mensen hebben de 8000 nog niet in handen gehad......
2.Tevens lijkt het me economisch gezien geen goede stap. lijkt me slimmer de 8000 pas uit te brengen als alle dreambox freaks de 800 thuis hebben staan. Zo kunnen ze ons 2x veel geld afhandig maken.....:)
3.en de on officiele release datum zou ergens in Augustus zijn. Lijkt me sterk dat ze nu eens op tijd zouden zijn, laat staan te vroeg!

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast alwinikke

Misschien een domme vraag\opmerking maar is 1 smartcardreader niet wat weinig voor deze ontvanger? Vooral als je een draaibaar systeem hebt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarvoor heb je USB poorten hé... :P

Maar je hebt gelijk, 1 cardreader is wat weinig maar voor mij niet voldoende redene om zoveel meer geld uit te geven aan bvb een 8000.

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ook...

 

stiekum hoewel ik toch niks aan twintuner heb nog :')

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Willem-A

Hoi,

Ik wacht ook op de DMM 8000.....word mijn eerste Dreambox, en zal daarom heel veel hulp nodig hebben....

Dat doe ik al effe, dat wachten, dus nog iets meer geduld moet ook lukken...

Mvg.,

W.A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het echt waar is dat ze zijn begonnen met uitleveren waarom melden ze dat dan gewoon niet op hun site? Eerst hullen ze zich in stilzwijgen over de lanceerdatum en nu zouden ze niet melden dat ze begonnen zijn met de verkoop. Vreemd allemaal....

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren met satellietland gesproken en die vertelde net na terugkomst uit Duitsland dat er een aantal Dm800 pre-productiemodellen aan de familie van een van de eigenaren is verkocht die ze vervolgens online aanbied op het internet. Daar zit een buggy tuner in en die ontvangt dus ook niet best.

Hij was alles behalve gelukkig met de situatie omdat mensen die zoiets kopen (geheel terecht natuurlijk) slechte recenties op boards schrijven terwijl de grote uitlevering juist op zich laat wachten om het probleem met de tuner netjes te verhelpen.

Hij had gisteren ook twee nieuwe tuners gekregen die wel goed zouden moeten werken.

Knullig van Dream Multimedia, maar dat zijn we allemaal wel een beetje gewend.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...