Ga naar inhoud


nu leverbaar!


cellie

Aanbevolen berichten

Ik begrijp dat je steeds het nieuwste van het nieuwste wilt hebben en ik vindt dat op zich prima. Als je je dat kunt permiteren moet je dat zeker doen. Of je daarmee ook werkelijk betere producten in huis haalt is wat mij betreft de vraag. Je jaagt denk ik een beetje een niet bestaande werkelijkheid na. Maar goed dat is jouw keuze. Persoonlijk kies ik voor het op het (zo mogelijk) juiste moment (deels uitontwikkeld) aanschaffen van een ontvanger die kan doen wat ik er van verwacht.

Lijkt me overigens een vermoeiende aangelegenheid om steeds actief tre zijn op de marktplaatsen van deze wereld om up-to-date te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast BRUUT-DREAM
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Maar ga je hem dan net als al je andere 24 receivers ook na 3 weken van ellende weer verkopen?:-))
Ik heb me altijd verbaast hoe kort jij een receiver in bezit hebt. Vaak maar een paar weken en dan koop je (waarschijnlijk met flink verlies) weer wat anders.
Hobby of besluiteloosheid?

Ron


Ik heb een tijd geleden een Dm 7020-Si van Vlaamse gekocht , en is een prima Dreambox , zat geen krasje op en draaid nu nog steeds perfect .

Nog bedankt Vlaamse.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Beetje verlies maakt mij niet uit zodoende

@ Vlaamse,

Ze kunnen in ieder geval van jouw nooit zeggen dat je een afzetter bent die te veel vraagt.

 

Als ik het makkelijk zou kunnen doen dan had ik het denk ook zo gedaan.

 

gr Satlook

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn 800 al bijna twee maanden in bestelling staan, ik heb er weinig vertrouwen in dat ie deze maand nog geleverd gaat worden.

 

@vlaamse: als je die 42PZ85 kwijt wilt, moet je mij maar een PM sturen :D

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

ter info ..

 

de eerste boxen waren gewoon snel verkocht in Duitsland. Heleboel mensen haden lang voorbestellingen gedaan. Jürgen van DMM bevestigt in het DMM forum dat de uitlevering gestart is ...

maar niet overal tegelijk kan worden geleverd.

 

Er waren zelf handelaars die de boxen direct bij DMM in Lünen hebben gehaald ....(en niet alleen een box)

DM800HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is het niet eens zo erg dat pre-productie modellen verkocht worden, zolang de koper maar weet dat dit het geval is. Sommige hobbiisten vinden dit prachtig. Meteen de soldeerbout erin om het ding te modificeren.

 

Ik heb hier bij de introductie van de DM7000 ook een preproductiemodel gehad. Omdat een klant van m'n handelaar toen met spoed een DM7000 wilde hebben en naar het buiteland ging, heb ik die van mij weer teruggegeven om een week later een "normaal" model te krijgen. Maar anders had ik die denk ik nog steeds gehad. Want ook in m'n huidige DM7000 heeft de nodige keren de soldeerbout gestaan. Voeding modificatie, later extra voeding erin (HD trok het niet meer met de interne) en dat Ctje om van die groen waas af te komen bij gebruik van de RGB input.

 

Maar er zijn grenzen. Zoals het premodel dat ik binnenkreeg van Lyngbox.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Torchwood

Ik weet niet of ik wat toevoeg met mijn informatie maar....

 

Ik heb een Dreambox 800 bij een leverancier in Duitsland besteld en kreeg vandaag een verzendmail met DPD gegevens. Deze ontvanger is dus van Duitsland naar mij onderweg. Het gaat hier om een DM800 met 80GB harde schijf. Mijn stille hoop is dat ik het Pinksterweekeinde ermee kan spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Willem-A
Origineel bericht van: Torchwood
Ik weet niet of ik wat toevoeg met mijn informatie maar....

Ik heb een Dreambox 800 bij een leverancier in Duitsland besteld en kreeg vandaag een verzendmail met DPD gegevens. Deze ontvanger is dus van Duitsland naar mij onderweg. Het gaat hier om een DM800 met 80GB harde schijf. Mijn stille hoop is dat ik het Pinksterweekeinde ermee kan spelen.

Hoi,
Gefeliciteert en veel plezier....!!!
Mvg.,
W.A. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Deze ontvanger is dus van Duitsland naar mij onderweg.

en dan maar hopen (als je hem eenmaal hebt), dat ie jáááren probleemloos blijft lopen.

Als ie per ongelukt defect raakt en je moet hem terug sturen, ben je hem zeker maanden kwijt.

Ik koop de 800 iig via de NL distributie en wacht dan nu wel een paar dagen langer........

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk niet per definitie zo. Er zouden zeker een paar gevallen zijn geweest waar dat wel het geval was. Net zo goed als je gevallen kan opsommen dat het met Nederlandse bedrijven geheel fout gaat en je een kapotte ontvanger ook maanden kwijt bent.

 

Heb onlangs een in Duitsland gekochte ontvanger voor reperatie naar verstuurd. En die was binnen 10 werkdagen gewoon netjes, en gratis, met een pakketdienst verzonden terug in Nederland.

 

Dat je op zeker wilt spelen en in Nederland wil kopen kan ik me voorstellen maar wat je hier schetst zijn volgens mij echt de uitzonderingen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat je op zeker wilt spelen en in Nederland wil kopen kan ik me voorstellen maar wat je hier schetst zijn volgens mij echt de uitzonderingen.

Hier in NL kopen, geeft idd ook geen garantie, maar ik wil alleen maar een Dreambox met de "SL" sticker.

Citaat:
Heb onlangs een in Duitsland gekochte ontvanger voor reperatie naar verstuurd. En die was binnen 10 werkdagen gewoon netjes, en gratis, met een pakketdienst verzonden terug in Nederland.

dat is dan netjes, maar ik lees ergens hier, dat voor een scart schakelprobleem de box 2 maanden weg was en terug komt met een display fout.

Dat je een naar (D) verstuurde box snel terug hebt, is volgens mij echt toeval

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het retour ontvangen van een satellietontvanger met name afhankelijk is van de zaak waar je hem na toe stuurt en niet zozeer van de locatie. Uitzondering natuurlijk als het van en naar buiten de EU is (inklaringstijd).

Wat doet de satshop met deffecten, onderzoekstijd eigen TD en eventuele inhouse reparaties, spaart de satshop reparaties op om verzendkosten/transportkosten te drukken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zouden Duitse bedrijven trager werken dan Nederlandse? Lijkt me onzin. Over het algemeen kan je in Duitsland een zelfde soort service verwachten als in Nederland hoor. Duitsland is nou niet echt een bokkie-wokkie land.

Ach, ik zie nog wel of en waar ik dadelijk mijn DM8000 koop. Heb nog tijd zat om er over na te denken wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...