Ga naar inhoud


nu leverbaar!


cellie

Aanbevolen berichten


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Toch wel vreemd dat ze na zoveel ontwikkeling over een heel lange periode, er op de valreep achter komen dat er een buggy tuner inzit. Valt me een beetje tegen van Dream.

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees blij dat ze er "nu al" achtergekomen zijn.

Dat was bij andere modellen vaak pas als ze al bij de "baasjes" stonden.

Ik heb trouwens met die "buggy" tuner getest en ik vond hm het best goed doen, al merkte ik in het testje wel al op dat er een paar zenders ontbraken in vergelijking met een andere box, maar ik kon niet vaststellen welke.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik bekijk het zo dat Dream echt wel een super goede box op de markt wil brengen. Ook daar wordt een hoop zaken (door)getest. Vind het alleen maar sterk van zo,n bedrijf dat ze pas iets willen uitbrengen als zij er zelf van overtuigd zijn dat hij goed is. En dan zal je ook nog zien dat, wanneer hij bij de eindgebruiker staat, er nog genoeg zaken naar voren komen die aangepast of verbeterd moeten worden. Als de DM800/DM8000 uitkomt wacht ik echt nog een paar maanden voordat ik 'm zelf ga aanschaffen.

 

MJB

HAVE FUN AND ENJOY THE WORLD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik heb gisteren met satellietland gesproken en die vertelde net na terugkomst uit Duitsland dat er een aantal Dm800 pre-productiemodellen aan de familie van een van de eigenaren is verkocht die ze vervolgens online aanbied op het internet. Daar zit een buggy tuner in en die ontvangt dus ook niet best.


Dan weten we nu ook hoe de relatie met een bepaald forum in elkaar steekt smile

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je zegt dat de DM8000 pas in Aug/Sept komt, dan snap ik de email ook niet die ik van DM gekregen heb. Daar stond in: DM800 binnen 2 weken en DM8000 in mei 2008. Ik heb ze nog een nieuwe email gestuurd met de vraag of dat mei 2008 wel echt klopt.

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dream multimedia heeft een goed produkt, en dat is maar goed ook, anders denk ik niet dat ze lang zouden overleven als je zo beroerd met je klanten communiceert. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om op je site te zetten wanneer welke modellen op de markt zullen komen, of een soort status update te geven. En waarom zeg je tegen klanten mei, als het augustus/september zal zijn?

Nu blijft het speculeren, en dat wordt volop gedaan, wat ook de goede naam van DMM niet ten goede komt

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

]Ik heb gisteren met satellietland gesproken en die vertelde net na terugkomst uit Duitsland dat er een aantal Dm800 pre-productiemodellen aan de familie van een van de eigenaren is verkocht die ze vervolgens online aanbied op het internet. Daar zit een buggy tuner in en die ontvangt dus ook niet best.

Hij was alles behalve gelukkig met de situatie omdat mensen die zoiets kopen (geheel terecht natuurlijk) slechte recenties op boards schrijven terwijl de grote uitlevering juist op zich laat wachten om het probleem met de tuner netjes te verhelpen.

Hij had gisteren ook twee nieuwe tuners gekregen die wel goed zouden moeten werken.

Knullig van Dream Multimedia, maar dat zijn we allemaal wel een beetje gewend.

 

Ron [/quote

 

Vind dit toch wel het meest bizarre verhaal. Dus als ik het goed begrijp heeft dmm aan haar eigenaren laagkwaliteits producten verkocht, die ze vervolgens op het net aanbieden..... Denk nu zelf eens na. Zij zouden toch haar eigen kip met de gouden eieren vermoorden. Geloof hier helemaaal niets van. T met alle respect, geloof jij het zelf???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw verhaal is niet wat ik vertelde.

Dream Multimedia heeft aan familie van het bedrijf een aantal DM800's verkocht waarvan de tuner niet goed werkt.

En ik heb het verhaal uit betrouwbare bron, dus ik geloof het meteen.

Er zijn toch niet voor niets al mensen in Duitsland die er eetje hebben gekocht?

Als het apparaat nu nog niet goed werkt, hoe kunnen er 3-4 dagen geleden dan wel goed werkende exemplaren in omloop gebracht zijn? Precies, dat kan dus niet.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje off topic maar dat tuner verhaal (icm dm7020) is een bekende, hebben in andere topics ook al problemen gemeld met (philips) tuners. feit is nu standaard seca bak draait perfect en een dm7000/dm7020 minder (tot slecht) ivm tuner .. jammer toch en geloof me de schotel en lnb zijn goed uitgericht, daar is al talloze keren nu naar gekeken ..

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...