Ga naar inhoud


nu leverbaar!


cellie

Aanbevolen berichten

Dat is toch het stomste wat je kunt doen als fabrikant,

familie opzadelen met brak tuners.

die ver volgens de tuner op internet zetten omdat ze er achter komen, dat het niets is.

Die dingen moeten toch meteen de vernietigd worden.

 

Greojes john

 

Dreambox 500s jade3 voor op de camping

Dreambox 8000 open PLI

VU+ DUO open PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 316
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vind het allemaal nogal wazig, een grote sat verkoop site in Duitsland heeft dit op hun site staan:

 

Citaat:
Bitte beachten Sie, dass wir aufgrund der unerwartet sehr starken Nachfrage nur die ersten Bestellungen direkt aus unserem Lager liefern können. Die nächste Lieferung wird in der Woche ab dem 12.05.2008 erwartet. (Bereits im Lieferstatus 'grün' bestellte Receiver liefern wir ab Lager)

 

Wat min of meer wil zeggen dat Dream de 800 gewoon al wel uitlevert? Snap er niets meer van.

 

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic

 

Wat je dus wil zeggen is dat er aan familie van medewerkers/eigenaren van het bedrijf Dream MultiMedia, DM800's zijn verkocht en deze familieleden willen een centje meepikken en verkopen deze dan op internet. Dat ze het goed of niet goed doen vind ik niet zo relevant maar het zegt genoeg over de professionaliteit van de eigenaren en het management van Dream MultiMedia.

Nogmaals; niks dan lof over de Dreambox die ze produceren maar het is/wordt lachwekkend...

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pipokoeie

 

Ze hebben inderdaad niets gezegd of de uitleverdatum...en dat zegt genoeg. Als er zoveel (positief) over je product wordt gespeculeerd dan kun je toch een uitspraak doen. Dat je daar later op terug moet komen, heb ik geen probleem mee. Maar blijf wel communiceren.

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Dat ze het goed of niet goed doen vind ik niet zo relevant maar het zegt genoeg over de professionaliteit van de eigenaren en het management van Dream MultiMedia.

Nogmaals; niks dan lof over de Dreambox die ze produceren maar het is/wordt lachwekkend...

 

Ik kan niet anders doen dan je gelijk geven. Ik hoorde net dat het om het broertje van een van de eigenaren ging, die zelf een handeltje in satellietontvangers in Duitsland heeft.

Die zal dus een beetje voorgetrokken zijn en dat is op zich niet zo erg, maar dat men dan ook nog slecht werkende pre-productie test modellen in omloop brengt is een messteek in je eigen product. Daar komt namelijk alleen maar herrie en terrechte negative kritiek van.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een beetje of topic; maar wie zijn eigenlijk de eigenaren van DM. Is het een groot bedrijf dat DM. Is hier misschien al een draadje over?

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ooit uitgezocht, maar kwam niet verder dan 2 namen:

Tim Ziemann

Jürgen Leuering

Dirk Glunz (deze weet ik niet 100% zeker)

Voor zover ik weet zijn ze allen zogenaamde "stille" aandeelhouders en hebben ze een soort stroman die bedrijfsleider speelt omdat de eigenaren zelf betrokken zijn geweest in een faillicement.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ga je hem dan net als al je andere 24 receivers ook na 3 weken van ellende weer verkopen?:-))

Ik heb me altijd verbaast hoe kort jij een receiver in bezit hebt. Vaak maar een paar weken en dan koop je (waarschijnlijk met flink verlies) weer wat anders.

Hobby of besluiteloosheid?

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik ook niet helemaal. Een hobby moet wel leuk blijven. Ik heb mijn dreambox 7000 07/2003 aangeschaft (geruime tijd na de introdusctie (amber scherm)) en tot noch toe alleen maar plezier gehad van die aanschaf. De prijs was destijds 399,19 euro en ik heb er geen moment spijt van gehad. Ook toen de (on)nodige problemen als gevolg van een te vroege introductie (voeding etc.). Dat neemt niet weg dat ik, gezien mijn ervaringen met de 7000 ook nu weer een volgende generatie dreambox aan zal schaffen.

Of dat de 800 wordt is nog maar de vraag, liever de 8000. De marketing door dream kan een stuk beter maar ach het gaat uiteindelijk om het product en de mogelijkheden en levensduur daarvan en die is afgaande op mijn ervaringen met de 7000 prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep Hobby hey.

Je moest eens weten hoeveel tv.s ik al heb gehad. heb nu de 42PZ85. zit nu te wachten op de volgende de 42PZ800 geloof ik van panasonic.zo gaat het ook met de satboxen hiero.Beetje verlies maakt mij niet uit zodoende.En als ik het te koop zet moeten ze er snel bij wezen,Want goedkoper kunnen ze nooit krijgen Hihihihihi.lol.De Groeten.Zal ff kieken wat ik er straks weer op moet zetten heb nog wel een dreamdoos 7000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...