Ga naar inhoud


HD1000 vragen van een Humax-newbie


Gast tiesum

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: tiesum
Zijn er ook HD1000-bezitters die een orginele CD module gebruiken (en waarbij het werkt)?


Nee eigenlijk niet want je hebt een abbonement nodig!!!
dat geld ook voor de Aston!! (waarvan IK vindt dat ie langzaam zapt)

Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast twister11
Is er dan iemand die een Astoncrypt (2.18) module heeft die werkt met een HD1000.

 

 

 

dat wil ik graag weten

voor NED1HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: twister11
Is er dan iemand die een Astoncrypt (2.18) module heeft die werkt met een HD1000.



dat wil ik graag weten
voor NED1HD



Waar haal jij NED1 HD vandaan???

Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vlaermoes, ik gok dat we met een sportliefhebber te doen hebben, die alvast zich aan het voorbereiden is op de komende evenementen.

Ik ga ervan uit, dat wanneer Canaldigitaal NED1HD gaat uitzenden deze zomer, dit in het HD pakket komt. Wanneer je op dit moment het HD pakket open hebt, ben je denk ik goed vorrbereid op wat komen gaat.

 

Twister11

Wanneer je bij een vakhandelaar je probleem uitlegt, zal die denk ik je met recht van omwisseling een CI module willen verkopen.

Werkt het niet (goed), dan bedingen dat je hem mag omruilen voor een ander merk/type.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij werkt de combinatie t-rex en de 1000 goed geen haperingen of iets dergelijks.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

@spijk

 

Ok, dus je hebt dezelfde receiver als ik, een t-rex cam en een canaldigitaal HD abonnement. Welke versie t-rex heb je? Moet hier nog andere software op? Wat is een goedkope winkel om deze te krijgen? Heeft je receiver alternatieve software?

 

b.v.d. !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Commentaar van TV VLAANDEREN

Beste,

Wij hebben ondervonden dat er bij bepaalde HD-ontvangers comptabiliteitsproblemen zijn met onze eigen TV VLAANDEREN module, zo ook bij de Humax. Humax zal zijn firmware moeten aanpassen vooraleer onze module werkt. In afwachting daarvan kan u de Aston module gebruiken.

Met vriendelijke groeten,

 

Het TV VLAANDEREN team

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hd 1000 is standaard en heb de t-rex 4.1 met softwareversie predator 3.66 erop. voor de voordeligste cam moet je maar gewoon ff googlen laugh succes

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aston 1.05 werkte niet in de hd 1000. Balen dus!

Ik heb nu de t-rex twin 1.0 met predator 3.66. Werkt goed ook in combinatie met smartwi. Helaas zijn de hd kanalen van cd niet meer fta te ontvangen. Nu maar wachten op het Ned1 hd kanaal of toch een abo op hd kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ned1HD is tijdens het EK en de Spelen toch niet FTA of wel? Ik heb een 60cm schotel. Is dit groot genoeg voor de Astra 2 satelliet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...