Ga naar inhoud


Auto gejat, en wat nu?


DroomDoos

Aanbevolen berichten

Gast NDS4Ever
Origineel bericht van: DroomDoos
.........Nu maar hopen op een snelle afhandeling zodat ik gauw mijn andere autootjes kan gaan halen.......


Voor de verzekeringsmaatschappij lijkt dit wel een kwestie van 1 weghalen 2 betalen......... laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oeps, volgende probleem. De verzekering denkt erover niet uit te keren. Dan ben ik zelf ook niet zo netjes geweest want ik heb ten tijde van de aankoop van mijn navigatie geen aankoopnota gekregen omdat ik deze particulier heb overgenomen. Nieuw uit een andere VW omdat hij deze had meebesteld en aan mij had verkocht voor een hogere prijs dan de nieuwe aanschaf bij de auto. Ik wilde deze toen verzekeren maar dat ging enkel met een aankoopnota werd me verteld, ik heb deze toen eentje gevraagd aan een vriend van me en die heeft me er eentje op datum gegeven. Helaas was dit geen echte factuur en heb de verzekering al medegedeeld dat ik de kosten van de navigatie voor mijn rekening zou nemen omdat dat mijn eigen domme fout was. Nu sprak ik vandaag mijn tussenpersoon en deze had de verzekering gesproken die haar vertelde dat de man daar geen tijd had gehad om het rapport van de expert te lezen maar snel onderaan de brief de samenvatting enkel waarin dit vermeld stond. Hij wilde de verklaring eens goed doorlezen want daar zou hij geen tijd voor hebben gehad maar ik moest er maar rekening mee houden dat ik niets uitgekeerd zou krijgen.

Nou heb ik dus een hele domme fout gemaakt, heb deze ook toegegeven en gezegd dat ik verder geen verhaal wilde halen op de verzekering betreffende de navigatie, kan dit inderdaad dusdanig negatief uitvallen dat zij niet gaan uitkeren of moeten ze wel het voertuig betalen?

 

graag geen reacties dat ik zo dom geweest ben want daar sla ik mezelf nu al 6 weken mee voor mijn hoofd maar graag alleen serieuze reacties want dat het dom was weet ik wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Citaat:
Helaas was dit geen echte factuur

 

Als jij die betreffende factuur wel aan de verzekering hebt gegeven om je navigatie te verzekeren.

Is dat in hun ogen fraude.

En bij aantoonbare fraude hoeft een verzekerings maatschappij ( volgens mij) niets uit te keren.

En ik maak uit je verhaal op dat je aan de verzekerings maatschappij zelf al hebt toe gegeven dat die factuur niet correct was.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voordat je nu verder met je verzekering in discussie gaat eerst naar een buro voor rechtshulp of een advocaat!

 

Hier heb je hulp van professionals nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...