Ga naar inhoud


Auto gejat, en wat nu?


DroomDoos

Aanbevolen berichten

Sjonges jonges zeg. Gisteren mijn auto in het centrum van Eindhoven geparkeert en kom 3 kwartier later terug en hij is weg... Damned. VW Golf type 5 1.9TDi 2004 kleur lichtblauw.

Nu naar de verzekering, blijkt dat ik de dagwaarde terug krijg, nou ben ik natuurlijk zeer benieuwd hoe weinig dat dat is, gelukkig wel bij verzekerd voor de navigatie (VW MFD2 DVD) dus dat maakt het wel weer wat beter, nu blijkt dat ik 12.50 vergoeding per dag krijg om een auto te huren, daar heb je niet eens een mountain bike voor of zijn er andere opties, ik geef er niets om om in een Smart rond te moeten rijden ofzo, maar als ik die prijzen op internet zo zie kost het huren van een auto gauw 25 euro per dag, dus moet ik de helft bijleggen, dat is natuurlijk niet gaaf. Heeft iemand een idee waar ik voor 12,50 per dag nog een auto kan huren (wel airco s.v.p.)???

 

DroomDoos

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Mijn deelneming met je verlies van je trouwe viervoeter.

Ik heb het zelf ook eens mogen meemaken, dat iemand mijn auto ook mooi vond en hem s'nachts wilde lenen.

Gelukkig had ik een extra start onderbreker ingebouwd, waardoor het plan mislukte.

Maar de schade was er niet minder om, contactslot eruit gebroken en deur geforceerd.

 

Echter vervangend vervoer voor € 12,50/dag incl. airco?

Ik ben bang dat je daarvoor misschien een dagkaart voor het openbaar vervoer krijgt, maar die staken een paar dagen.

 

Houd er rekening mee, dat de meeste verzekeringen een wachttijd hebben van 30 dagen.

Wanneer je auto binnen die tijd teruggevonden wordt, krijg je hem weer terug. Na 30 dagen keert de verzekering je dagwaarde uit. Je hebt toch wel aangifte gedaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook mee gemaakt en natuurlijk aangifte gedaan en de auto afgemeld 2 maanden naardat hij verdween.

 

Kreeg 4 jaar later een bekeuring binnen, dat hij fout geparkeerd stond 700 km van mij woonplaats vandaan?????

 

Dan vraag je toch af, staat er niks in de computer dat deze gestolen is of wel afgemeld is? Moest ik nog bewijzen dat deze (OOK een golf ) gestolen was anders had ik die bekeuring ook nog kunnen betalen. lekker he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je antwoord beide, inderdaad direct aangifte gedaan, meteen verzekering gaan bellen, moest een schadeformulier invullen??????? Nu komt de expert kijken?????? Ik moet wat foto's overleggen met de ingebouwde accessoires, gelukkig heb ik die foto's dus ook daar hoef ik me niet druk over te maken. Heb nog wel wat mooie foto's liggen van de auto met de blinkende wielen en lak, het interieur heb ik al eerder een foto van gemaakt voor de verzekering omdat ik extra bij verzekerde voor de navigatie, carkit en multimedia kit.

Maar wat een gedoe zeg, nu heb ik ook de 2e sleutel niet want die heb ik nooit gekregen van de verkopende partij, gelukkig heb ik daar e-mails over gestuurd, ook naar boycot.nu met de klacht en deze staat daar ook sinds vorig jaar geregistreerd dus hopelijk kunnen ze daar niet moeilijk over doen.

De verkoper van toen wil ik geen contact meer mee omdat dat op ruzie uitliep over zaken die geschreven waren maar niet nageleefd werden.

 

Dus ik sta nog steeds zonder enige informatie over hoe dit nou gaat verlopen.

 

DroomDoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het enige waarover ik mij verwonder, een Golf uit 2004 zal toch wel een electronische startblokkering hebben.

Hebben ze die wagen op klaarlichte dag opgetakeld of zo.

Of zijn de electronische startblokkeringen ook al niet meer wat ze geweest zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan is het misschien toch weer tijd om de eigen startonderbreker te installeren. Ik had indertijd gewoon een orig. schakelaar extra in het dashboard, die de startmotor onderbrak.

Dat heeft indertijd mijn wagen gered van diefstal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ofwel een track&trace steken? Voor een goeie 240 EUR heb je zo'n kit en als je een beetje handige harry bent bouw je dat zonder problemen in je wagen. Prepay sim erin en je bent vertrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjit zeg.. Ook vanwege mij men deelneming...

In dat opzicht SUCKT eindhoven wel !!!

 

Ik ben daar ook ooit lang geleden men opeltje kwijtgeraakt !!!

 

En de politie daar sja.. ben ik niet over te spreken, zo van sja gebeurt elke dag.. kunnen we niets aan doen !

We hebben geprobeert hoor, we hebben er een week gestaan maar dan gebeurde er niks DOH!!!!!!!!!!!!!!! staaaaan blijven dan ofzoiets...

 

Maar goed de mijne hebben ze 2 dagen later al teruggevonden zonder wielen en muziek enz.

 

Ik hoop voor je dat je er genoeg voor terugkrijgt en dat ze hem niet vinden want je hebt er toch een andere kijk op !!

 

Succes met de afhandeling.

 

ow en met zo een tracer ga je niet veel zijn tenzij je het recht in eigen handen neemt...

Ik had de gsm erin liggen en had nummer van ze waar ze naar gebeld hebben enz.. doet de politie niets mee (privacy toestanden)

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 manieren om je auto terug te vinden:

 

1. In een Oostblokland (vaak Polen)

 

2. De eerstvolgende ramkraak die gepleegd wordt, wordt met jou auto gedaan

 

3. De politie vindt je auto terug, maar wel compleet gestript.

 

eek

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was even voor de lol aan het zoeken op internet, kwam ik toch een VW Golf type V 1.9TDi van januari 2004 tegen in de kleur blauw voor 17.000 eurotjes, en ook nog met navigatie systeem en carkit. Het zou toch niet .....

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Errmm... waar was je 2e sleutel ook weer???????

 

Als iemand die nog heeft zou dat een goede verklaring kunnen zijn... is de politie daarvan op de hoogte?

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Was even voor de lol aan het zoeken op internet, kwam ik toch een VW Golf type V 1.9TDi van januari 2004 tegen in de kleur blauw voor 17.000 eurotjes, en ook nog met navigatie systeem en carkit. Het zou toch niet .....

Salu2, D.Quijote


LOL ... Dat zou een stunt zijn, is ie lichtblauw?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...