Ga naar inhoud


Nederland1 HD


cheazers

Aanbevolen berichten


  • Reacties 296
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Edwin024
Kijkend naar Eurosport HD op Hotbird ziet het er daar allemaal een stuk beter uit,. Gemiste kans...720, what an idiots (de NOS dus, he...niet CDS, want die geven het 1 op 1 door).


Ja wat Eurosport nu uizend weet ik ook niet??
Het regent en het groene zeil ligt er op en op Eurosport tennissen ze gewoon. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien handig om ff te vermelden dat de NOS nu duidelijk upscaled content uitzendt en geen materiaal dat HD sourced is. Net ff twee screenshots genomen van NED1 SD en NED1 HD geen extra details waar te nemen. Het echte HD spektakel zal pas met het EK beginnen. Het enige waar we nu van profiteren is de hogere bitrate van het upscaled materiaal.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002
Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Edwin024
Kijkend naar Eurosport HD op Hotbird ziet het er daar allemaal een stuk beter uit,. Gemiste kans...720, what an idiots (de NOS dus, he...niet CDS, want die geven het 1 op 1 door).


Ja wat Eurosport nu uizend weet ik ook niet??
Het regent en het groene zeil ligt er op en op Eurosport tennissen ze gewoon. laugh


ehh aart het tekstje LIVE staat er dan niet bij als je tennis ziet, en het regent LIVE :Dlaugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TonySoprano

Ik heb een TF7700HSCI en ik heb beeld op de Astra 3, maar de themakanalen en de HD kanalen krijg ik maar niet ingelezen! Ik heb 48% - 56%, dus hij zou toch echt zenders moeten vinden op 11778 V 27500! Ik snap er niets van....Kan iemand mij helpen. Ik heb geen monoblock, want ik heb een Triax 78 met 4 lnb's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TonySoprano

Ik zie dat je dezelfde opstelling hebt als ik. Hoe heb je de HD kanalen gevonden? Ik krijg het maar niet voor elkaar met de TF7700HCSI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Ja wat Eurosport nu uizend weet ik ook niet??
Het regent en het groene zeil ligt er op en op Eurosport tennissen ze gewoon. laugh


Niet zo moeilijk: nog niet uitgezonden maar opgenomen wedstrijden. Beter dan wat de NOS doet, weer.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Signaalsterkte is bij mij oke, de kwaliteit is bij mij wel aanmerkelijk lager ongeveer 55%, normaal bij alle andere zenders is dat 85 tot 100%

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Misschien handig om ff te vermelden dat de NOS nu duidelijk upscaled content uitzendt en geen materiaal dat HD sourced is. Net ff twee screenshots genomen van NED1 SD en NED1 HD geen extra details waar te nemen. Het echte HD spektakel zal pas met het EK beginnen. Het enige waar we nu van profiteren is de hogere bitrate van het upscaled materiaal.


Jij had vroeger op school vast een goed cijfer voor Engels :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TonySoprano

Ik heb inmiddels op 11778V 27500 FEC 9/10 kwaliteit 71% en signaal 58-60%. Toch vindt hij geen enkele zender! WIE KAN MIJ HELPEN???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PieterB
Origineel bericht van: frank2
Signaalsterkte is bij mij oke, de kwaliteit is bij mij wel aanmerkelijk lager ongeveer 55%, normaal bij alle andere zenders is dat 85 tot 100%

Ik heb hetzelfde, ik dacht dat het aan mijn installatie lag maar dat is dus bij meerderen zo (ik heb overigens een 60 cm. schotel).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...