Ga naar inhoud


Nederland1 HD


cheazers

Aanbevolen berichten


  • Reacties 296
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Soundwork

Zou ik inderdaad erg misselijk vinden als iemand hierover grapt.

Bij mij zijn service 3 en 5 inderdaad ook nog zwart en staan op slot. Bovendien had ik discussie al aangewakkerd en werd toen duidelijk gemaakt dat het erg onwaarschijnlijk dat de NOS de resterende dagen van 1 t/m 8 juni Roland Garros nog in HD gaat uitzenden. De uitzendingen van 1 t/m 8 juni worden of op Nederland 2 of 3 uitgezonden, of het NOB gaat de SD uitzendingen upscalen naar HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Of cheazers is een medewerker van Canal Digitaal en heeft hij autorisatie voor alle kanalen, waaronder ook de HD zenders.

 

Maar dan nog blijf ik er sterk aan twijfelen of dit echt waar is, omdat het NOB pas vanaf 1 juni het signaal gaat aanleveren aan de signaalleveranciers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Soundwork
Of cheazers is een medewerker van Canal Digitaal en heeft hij autorisatie voor alle kanalen, waaronder ook de HD zenders.

Als dat zo was dan zou hij in het begin geen verkeerde informatie hebben gegeven....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Niekgo
Origineel bericht van: Soundwork
Of cheazers is een medewerker van Canal Digitaal en heeft hij autorisatie voor alle kanalen, waaronder ook de HD zenders.

Als dat zo was dan zou hij in het begin geen verkeerde informatie hebben gegeven....


Cheazers lijkt ook veel op cheaters. Kijk maar eens na wat dat betekend. :D

Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eergister had in nog ngc op dit kanaal. Wat dus dubbel was. Sinds gister wordt er nl1 uitgezonden. Maar zoals ik al zij is het inderdaad geen HDTV! excuus

 

Origineel bericht van: cheazers
correctie...

 

Op service5 heb ik momenteel wel NED1, echter is het normaal SD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Soundwork

Waarom kan dan alleen JIJ het service5 kanaal zien en niemand anders op dit board? Daar ben ik dan toch wel benieuwd naar. Je bent of van Canal Digitaal zelf of CDS heeft per ongeluk een aantal smartcards open gezet waar jij toevallig één van bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat gezocht op internet,

maar wat ik nergens kan terugvinden dat CD überhaupt Ned1 HD gaat uitzenden.

Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat NOS het EK en de Olympishe spelen in HD gaat doorgeven

Niets concreets bij CD en niets concreets bij NOS dat dit ook via de schotel gaat gebeuren.

Er zijn wel veel hits op pagina's van derde partij websites die het melden.

Mij bekruipt langzaam het gevoel dat het Film1 HD en SPort1 HD achterna gaat.

 

DM500 -PLi Iolite - Technisat Multytenne 45

DM800 -PLi Iolite - Rotor - 60cm pan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

citaat uit het sat forum over nl1 HD:

 

Het tijdelijke publieke HD kanaal van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) zal tussen 1 juni en 24 augustus via de satelliet beschikbaar komen. Dit heeft CanalDigitaal bekend gemaakt op het Astra Dealer Event dat gisteren werd gehouden op sportcentrum Papendal in Arnhem. CanalDigitaal sloot kort daarvoor een overeenkomst met de NPO voor doorgifte van dit tijdelijke HD kanaal.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PieterB

Ja, en als je moet wachten tot dat het bericht op de eigen site van CDS komt te staan, is het EK wel voorbij, of ze doen het op het allerlaatste moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...