Ga naar inhoud


Nederland1 HD


cheazers

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: TonySoprano
Ik heb inmiddels op 11778V 27500 FEC 9/10 kwaliteit 71% en signaal 58-60%. Toch vindt hij geen enkele zender! WIE KAN MIJ HELPEN???


ik heb het vermoeden dat de schotel niet geheel goed uitgericht is. Het signaal hoort echt hoog te zijn, bijna het maximum.

Overigens heb ik een 78 cm schotel en is de lnb door een prof uitgericht met speciale sat apparatuur en hij zij erbij dat de lnb eigenlijk nog 2 graden verder moest draaien maar dat kon niet vanwege de beugel die ik hem gegeven had. Maw. het uitrichten komt dus echt heel precies bij dit kanaal
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 296
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zal het hier ook nog even melden :

 

Op de Topfield 7700 HSCI krijg je helaas geen beeld op 720p zenders van Canaal Digitaal.

Op NGC HD lukte het mij namelijk ook al niet.

 

De oplossing schijnt de allernieuwste softwareversie te zijn, maar die is zover ik weet nog niet OTA beschikbaar.

 

Voorlopig hebben we dus zwart beeld.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee
Ik zal het hier ook nog even melden :

Op de Topfield 7700 HSCI krijg je helaas geen beeld op 720p zenders van Canaal Digitaal.
Op NGC HD lukte het mij namelijk ook al niet.

De oplossing schijnt de allernieuwste softwareversie te zijn, maar die is zover ik weet nog niet OTA beschikbaar.

Voorlopig hebben we dus zwart beeld.



Daar ben je lekker mee. Wanneer komt de update, ná het EK? :D

blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: frank2
je zou echt al beeld moeten hebben, dus kijk eens naar de afstelling van je schotel.


ik heb op alle hd zenders van canal digitaal beeld alleen op service 5 nog niet dus het ligt niet aan de schotel.... en het gebeurd tussen 2 ren 7 juni las ik op hun site
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast RGF van der Kolk
Origineel bericht van: Noordzee
Ik zal het hier ook nog even melden :

Op de Topfield 7700 HSCI krijg je helaas geen beeld op 720p zenders van Canaal Digitaal.
Op NGC HD lukte het mij namelijk ook al niet.

De oplossing schijnt de allernieuwste softwareversie te zijn, maar die is zover ik weet nog niet OTA beschikbaar.

Voorlopig hebben we dus zwart beeld.



Klopt niet, heb hier op de Topfield 7700 HSCI alle HD zenders, echt een mooi beeld, ook service 5 en Voom er nu bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordzee
Ik zal het hier ook nog even melden :

Op de Topfield 7700 HSCI krijg je helaas geen beeld op 720p zenders van Canaal Digitaal.
Op NGC HD lukte het mij namelijk ook al niet.

De oplossing schijnt de allernieuwste softwareversie te zijn, maar die is zover ik weet nog niet OTA beschikbaar.

Voorlopig hebben we dus zwart beeld.

Nou ik heb dezelfde topfield maar gewoon overal beeld dus geen last van software,ligt het niet gewoon aan je module..

Dreambox 800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt aan de softwareversie.

Ik heb hier (even uit mijn hoofd....) versie 7.00.57

 

Mensen die nu in de winkel een Topfield kopen hebben een nieuwere softwareversie.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Vegasboy

Ik heb ook een Topfield 7700 HCSI en niet eens de nieuwste firmware. Maar toch beeld en geluid op alle HD kanalen van CD. Vraag me af of je wel een MPEG4 ci module hebt. Alle kanalen zijn namelijk wel MP4 gecodeerd en niet MP2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is heel eenvoudig te verklaren.

Namelijk zijn er 7700 in omloop met een fout in de ci gedeelte

zie

Hierdoor werkt de ci cam niet optimaal, de importeur bom. eindhoven kan je verder helpen.

 

Zoek op google naar 7700 modificatie, ja komt bij bom. uit

 

Gewaardeerde Topfield 7710HD PVR klant,

 

Uw apparaat heeft mogelijk problemen met het gebruik van één of meerdere CI (CAM) module(n). Omdat deze problemen niet meer verder softwarematig op te lossen zijn is er besloten om over te gaan tot een (kleine) hardwarematige aanpassing.

 

Ook al werkt uw Topfield 7710 HD PVR momenteel probleemloos met (of zonder) CI module(n), dan raden wij aan tóch van deze regeling gebruik te maken om mogelijke problemen in de toekomst te voorkomen en het apparaat in optimale staat te kunnen gebruiken.

 

Zoals u van het merk Topfield én haar officiële Nederlandse importeur mag verwachten wordt de aanpassing snel en kosteloos voor u uitgevoerd op alle via het officiële Nederlandse kanaal betrokken digitale ontvangers. Uw winkelier kan u desgewenst informeren of uw apparaat betrokken is via de officiële Nederlandse importeur. Tevens is de Nederlandse handleiding in ontwikkeling en deze zal zo mogelijk mee retour gezonden worden. Mocht dit onverhoopt niet gelijktijdig lukken; zal deze kosteloos worden nagezonden.

 

Namens Topfield en Rebox verontschuldigen wij ons voor dit ongemak en verwijzen wij u voor de te volgen procedure naar de volgende link : mag ik niet plaatsen, maar je zult het vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...