Ga naar inhoud


14 Juni Nog intresse in Fibo dag??


Snuffer

Aanbevolen berichten

Er is een poosje terug een idee geboren om 14 Juni ergens (resuarant de rotonde) af te spreken en daar met een stel gebruikers en geintreseerde te spreken etc over deze schotels.

Veranderingen verbeteringen etc etc.

Ik heb er een hele pos niemand of niets over gehoord dus wil ik even kijken hoe de intresse is.

Laat eens horen.

 

Snuffer

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast dischdriver

@snuffer

 

Ik ben van de partij,ik kom als er interesse is met aangepaste polarmounts (kogelgelagerd) en vervangende (die witte) tandwielen van alu

en nog een paar aanpassinkjes voor de fibo ,Deltastar gregorian schotels.

 

Mvg Dischdriver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik denk dat het dus wel duidelijk is.

De intresse is bij de ideeen altijd erg groot maar bij de uitvoeringen niet dus helaas.

 

Ik ben er zeker niet na deze topic bekeken te hebben helaas.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel jammer dat Swartbroek er zeker niet is , zou voor mij een reden geweest zijn om toch te komen .

Helaas , ook ik ben bang dat er door mij weinig concreets te melden en te tonen is .

Ben vannacht terug gekomen van vakantie dus is dat sowieso kort dag .

Mijn 120 staat op het dak en die is kompleet standaard uitgevoerd , daar is dus weinig bijzonders aan te zien .

De voelsprieten die ik uitgestoken heb voor het V-Sec motortje , vibreren ook (nog) niet .

Toch zou ik het idee van een treffen niet helemaal over boord willen gooien .

Misschien dat we in het najaar nog eens een balletje op kunnen gooien .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trust

 

Ik hoop dat je tijdens de vakantie een beetje uitgerust bent.

En uh niet te veel bent aangekomen hahaha.

 

Laten we het tegen het najaar dan nog eens proberen wie weet is ook de tijd van het jaar er niet goed voor nu.

 

Wordt vervolgd

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dischdriver
@snuffer

Ik ben van de partij,ik kom als er interesse is met aangepaste polarmounts (kogelgelagerd) en vervangende (die witte) tandwielen van alu
en nog een paar aanpassinkjes voor de fibo ,Deltastar gregorian schotels.

Mvg Dischdriver


Uiteraard ben ik ook zeer benieuwd die zaken van dichtbij te kunnen bekijken , zijn dat allemaal zaken die je mee kunt brengen ? Misschien dat we het eerst in een heel kleine kring bij één van ons thuis 's avonds kunnen houden .
Ik weet niet hoe ver Uit: Het Oosten en Uit: Midden Limburg vanuit Nijmegen liggen . (Drenthe lijkt wel een heel eind voor een avondje)

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zeker geintreseerd, maar 14 juni had echt niet gegaan.

 

Zodra er een datum bekend is voor b.v na de zomer dan zou het eigenlijk vroeg genoeg hier vermeld moeten worden dat geintresseerden er rekening mee kunnen houden.

 

Ik ben ook zeer geintreseerd in vervangende tandwielen en aangepaste polarmounts laugh

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wert van de week door iemand gebeld daar hoorde ik van dat er een gregorian fibo dag was.

Toen had ik dit nog niet gelezen gister pas.

Het lijkt me leuk meschien een andere datum prikken.

Dat er wat meer mensen komen.

Meschien dat ik ook wat mensen kan regelen die intresse hebben.

Ron wel een leuke aktie om dit te op poten te zetten.

Vriendelijke groet

c.c.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dischdriver

Ik zie dat er wel intersse is voor de aanpassingen die ik maak

voor de gregorian schotels , hier een paar foto,s van de polarmount

en het tandwiel,dat is ook het enigste deel dat ik niet zelf maak

en eerst in een kleine kring bij mekaar komen vind ik ook prima

ik woon een uurtje van je af Trust en de anderen die interresse hebben , we kunnen wel wat afspreken lijkt me ik hoor het wel .

 

Mvg Dischdriver

post-16682-1318259796,2928_thumb.jpg

post-16682-1318259796,3925_thumb.jpg

post-16682-1318259796,4853_thumb.jpg

post-16682-1318259796,5781_thumb.jpg

post-16682-1318259796,6716_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: c.c.
Ik wert van de week door iemand gebeld daar hoorde ik van dat er een gregorian fibo dag was.


Ik denk dat ik diegene was die je had gebeld. Ik was de afgelopen weken opzoek naar een Fibo schotel. Ondertussen heb er één kunnen bemachtigen voor 50 euro.

Ik heb zelf een mount in elkaar geknutseld om de schotel te kunnen monteren op een DiSEqC rotor. De schotel heb ik vervolgens zo zuiver als mogelijk uitgericht op Sirius. Vervolgens heb ik een scan gedaan van diverse satelieten van 68,5 oost tot 58,0 west. Ondanks dat ik redelijk tevreden ben met de scanresultaten, wil ik nog controleren of de clarkbelt goed wordt gevolgd en of er nog betere resultaten te verkrijgen zijn met een andere LNB. Momenteel heb ik een oude Philips (Ku-band) LNB gemonteerd.

Dreambox DM500 (2x), DM7000, DM7025 - MaxPlus HTS 2100S - T90 met 16 lnb - Triax 150 Prime Focus met BSC621-2 lnb - Fibo 120 op Jaeger HQ 1224 SMR-EL met Invacom SNF-031 lnb - Spaun switches.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...