mteam Geplaatst: 15 juni 2008 Geplaatst: 15 juni 2008 ik heb hier nog eentje van 1.30 m als er kandidaten zijn ??? Is maar even wat harder duwen. Groetjes Danny
Gast Deevie Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Ze zouden ongeveer nog 4 kogels per militair hebben.
rudie1956 Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Origineel bericht van: Deevie Ze zouden ongeveer nog 4 kogels per militair hebben. Das wel zo veilig,neemt het risico van Friendly fire ook flink af. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
TangoBravo Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Het schijnt dat er veel meer kogels (dan 4) nodig zijn om een vijand te doden, dus het Belgische leger is nu volkomen ongevaarlijk Als dat nu in alle landen zou gebeuren... T B
rudie1956 Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Origineel bericht van: TangoBravo Het schijnt dat er veel meer kogels (dan 4) nodig zijn om een vijand te doden, dus het Belgische leger is nu volkomen ongevaarlijk Als dat nu in alle landen zou gebeuren... T B Als ze net zo goed kunnen schieten als voetballen ben ik blij dat de kogels op zijn. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Con Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 Hiermee is aangetoond dat Belgie bullet-proof is. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
looney2 Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 KOGELS ??? Ik dacht dat die gasten nog met pijl en boog schoten. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
pasing Geplaatst: 16 juni 2008 Geplaatst: 16 juni 2008 als de kogels op zijn dan gaan ze wel met stront gooien.
Gene 1225 Geplaatst: 18 juni 2008 Geplaatst: 18 juni 2008 Origineel bericht van: looney2 KOGELS ??? Ik dacht dat die gasten nog met pijl en boog schoten. Nu ben ik als belg in mij g*t gebeten : ik kondig hiemede een algemene mobilisatie af om die nederlanders eindelijk voor eens en altijd het zwijgen op te leggen . Als we het nu doen moeten we niet zoveel kogels verspîllen : ze zitten allemaal naar het voetbal te kijken . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Puch Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Origineel bericht van: Gene 1225 Als we het nu doen moeten we niet zoveel kogels verspîllen : ze zitten allemaal naar het voetbal te kijken . En als er dan één op straat loopt kan je er zeker niet naast schieten met al dat oranje iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
hobsat Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 Origineel bericht van: Puch En als er dan één op straat loopt kan je er zeker niet naast schieten met al dat oranje Nee? ik heb ze niet gezien in de EK , dus ze moeten ergens er naast geschoten hebben . GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
looney2 Geplaatst: 19 juni 2008 Geplaatst: 19 juni 2008 PANG PANG PANG. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen