Ga naar inhoud


Aanbieding 2e Familiepakket voor € 2,50 per maand?


Jorgen

Aanbevolen berichten

Vandaag van Canal Digitaal de bevestiging gekregen dat de smartcards zijn samengevoegd en dat op de tweede het kortingstarief gehanteerd wordt. Nu nog even de facturatie volgende maand afwachten of het ook daadwerkelijk goed gaat smile

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mooi dat het (vooralsnog) werkt. Bij jou stonden ze ook echt op 2 aparte namen en/of adressen geregistreerd? Wat waren de kosten voor jou dan tot nu toe?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij werkte het in ieder geval perfect. formulier opgestuurd, kaarten stonden wel op het zelfde adres, maar andere naam. Werd netjes gebeld en er werd nog even gecontroleerd of alles goed was, nu allebei op 1 naam en beeld op entertainment pakket twee keer.

 

Volgens mij hebben ze het daar nu toch best aardig voor elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week het formulier ingestuurd voor korting op de 2de en 3de kaart en gisteren de bevestiging gehad van Canal Digitaal.

Nu ook op de slaapkamer en de zolder het familiepakket! Werkt perfect!

Het moet gezegd worden, toch een goeie aktie van Canal Digitaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou ook wel een keer tijd worden na al die jaren dat ze nu bezig zijn

bij digitenne heb je 3 abo's voor de prijs van 1 plus dat een kaartje daar maar €7,50 kan ook nog wel eens 6,50 zijn maar het punt is dat wanneer je via een dealer een kaartje van c+ wilt kopen dit je toch fijn even €70,- per kaartje voor moet betalen

volgens mij kan dat ook wel anders (dit ligt niet aan de dealer)

het is wel zo dat inderdaad eindelijk na al die jaren oplichting en uitpersing het een beetje aantrekelijker wordt

maar denk dat ze ook wel moeten anders raken ze zo stiekum aan hun klanten weer kwijt

want ik wil nou niet zeggen dat digitenne het beste beeld weer geeft

Rienk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rienk
zou ook wel een keer tijd worden na al die jaren dat ze nu bezig zijn
bij digitenne heb je 3 abo's voor de prijs van 1 plus dat een kaartje daar maar €7,50 kan ook nog wel eens 6,50 zijn maar het punt is dat wanneer je via een dealer een kaartje van c+ wilt kopen dit je toch fijn even €70,- per kaartje voor moet betalen
volgens mij kan dat ook wel anders (dit ligt niet aan de dealer)
het is wel zo dat inderdaad eindelijk na al die jaren oplichting en uitpersing het een beetje aantrekelijker wordt
maar denk dat ze ook wel moeten anders raken ze zo stiekum aan hun klanten weer kwijt
want ik wil nou niet zeggen dat digitenne het beste beeld weer geeft


Je geeft het zelf al aan, het probleem van Digitenne is de beeldkwaliteit en de beperking van zenders, die beeldkwaliteit komt er echt slecht uit bij de grotere LCD/Plasma tv's. Aan de andere kant ben ik blij met mij digitenne abo: de kinderen kijken voor weinig geld, gemak van aansluiten en zoals vanavond tijdens hevig onweer kan ik zelf ook uitwijken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag een factuur van Canal Digitaal gekregen van € 8,95. Ze hadden netjes de 2 familie abonnementen van augustus gecrediteerd en een nieuwe aangemaakt van een van € 13,50 en een van € 2,50. dus uiteindelijk alleen maar de extra € 5,00 van de extra kaart (augustus en september) plus de activatiekosten van € 3.95. Ik vind het super geregeld zo.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...