Ga naar inhoud


Aanbieding 2e Familiepakket voor € 2,50 per maand?


Jorgen

Aanbevolen berichten

Ik heb pas de aanbiedingsbrief gekregen waarin Canal Digitaal meldt dat je nu een 2e smartcard kunt aanschaffen met daarop het familiepakket voor maar € 2,50 per maand. Op deze website: aanbieding van Canal Digitaal kun je er meer over lezen.

 

Ik dacht dat dit voorheen alleen met een 2e basispakket voor € 1,00 per maand kon, dus wat dat aangaat, denk ik dat dit wel een positieve ontwikkeling is. Helaas zit er ook een addertje onder het gras. Zover ik het zie, geldt deze aanbieding alleen wanneer je een complete satellietset van Canal Digitaal aanschaft. Kosten: € 99 + verzendkosten (€ 9,95) + activatiekosten (€ 3,95) + registratievergoeding (€ 29,95). "Registratievergoeding"... is dat niet gewoon een mooi woord om nogmaals activiatiekosten te innen?

 

Nou ja, ik denk dat dit een mooie aanbieding kan zijn, voor iedereen die graag een 2e tv-set in huis wil hebben en nog geen 2e satellietontvanger heeft (of een andere vervangen wil). Voor iedereen die al een 2e ontvanger heeft met smartcard en dergelijke, is dit een aanbieding waar je zover ik het zie, helemaal niets aan hebt.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voor € 2,50 per maand is het inderdaad een leuke aanbieding. Zeker als je zoals jij dus ook die extra satellietset wel kunt gebruiken. Wij hebben echter al 2 kaartjes basispakket en 2 prima functionerende ontvangers. Wij hebben er dan dus eigenlijk helemaal niets aan.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg net een mail van Canal Digitaal dat het aanbod ook geld als je al een smartcard met minimaal het familie pakket of entertainment pakket hebt.

je gaat wel weer voor alle kaarten een nieuw jaarabonnement aan, maar je kunt voor €2.50 je tweede en derde kaart activeren.

Helaas krijg ik de melding "kan pagina niet vinden" als ik mij wil aanmelden. mad

Zal het straks nog maar eens proberen. frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Theo50

Helaas krijg ik de melding "kan pagina niet vinden" als ik mij wil aanmelden. mad
frown


Correct. De site is kennelijk nog niet helemaal op orde.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me afvraag. Hoe zit het met de mensen die bijv. een toppakket hebben en al een 2e kaart voor 1 euro. Worden die nu gratis opgewaardeerd naar het basispakket?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: geohaai
In Firefox doet de pagina het niet. In internet explorer geen probleem.
Ik heb mijn 1 euro kaartje omgezet. Kost wel 3.95 euro activicatiekosten.

ahh, discrimintatie!
Kunnen we aangifte doen? CD selecteert mensen op het gebruik van Windows!
Op mijn Linux zit geen IE.
:-)
m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: geohaai
In Firefox doet de pagina het niet. In internet explorer geen probleem.
Ik heb mijn 1 euro kaartje omgezet. Kost wel 3.95 euro activicatiekosten.


Bedankt voor de tip, het is gelukt met Windows internet explorer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie nou zoveel info over de extra opwaardering..dat ik ff door de bomen canaal digitaal niet meer zie smile

 

situatie nu:

basispakket en settopbox set 2kaarten voor 9,95 per maand.

Nu wil ik de basis omzetten naar familie en de settop naar basis.

nu komt het...moet ik dus de basis eerst opwaarderen naar familie zodat mn settopbox ook opgewaardeerd kan worden naar ??????

want hier snap ik het dus niet meer..wordt dus de settop nou basis of familie???

 

en dan de kosten??

nu 9,95

na opwaardering:

13,50 + 2,50>?? of

13,50 + ???

kan iemand mij uit het bos helpen?

bijvoorbaat dank.

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alexn70
ik zie nou zoveel info over de extra opwaardering..dat ik ff door de bomen canaal digitaal niet meer zie smile

situatie nu:
basispakket en settopbox set 2kaarten voor 9,95 per maand.
Nu wil ik de basis omzetten naar familie en de settop naar basis.
nu komt het...moet ik dus de basis eerst opwaarderen naar familie zodat mn settopbox ook opgewaardeerd kan worden naar ??????
want hier snap ik het dus niet meer..wordt dus de settop nou basis of familie???

en dan de kosten??
nu 9,95
na opwaardering:
13,50 + 2,50>?? of
13,50 + ???
kan iemand mij uit het bos helpen?
bijvoorbaat dank.



Basis naar familiepakket is €13.50 p/m en de 2e kaart krijg je dan ook het familiepakket voor €2.50 p/m = €16.- voor de twee kaarten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de bevestigings mail retour van CD. Geachte heer, mevrouw,

 

Wij bevestigen hierbij de verwerking van het 2e/3e Smartcard Abonnement.

 

Voor de volledigheid verzoeken wij u vriendelijk de onderstaande gegevens te controleren:

 

 

 

Naam: Dhr. T

Straat: K

Huisnummer:

Postcode: 1033

Plaats: AMSTERDAM

Telefoonnummer: 020633

E-mailadres:

 

Gekozen abonnement: Familie-pakket EUR 2,50

Hoofdsmartcard: 10013042******

Smartcardnummer(s) hier aan gekoppeld:10010643******

 

Bedrag per maand: Euro 2,50 per maand

Activeringskosten: Euro 3,95

 

Heb op de hoofdsmartcard ook nog wel het HD pakket zitten maar dat is verder niet relevant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Codx
Wat ik me afvraag. Hoe zit het met de mensen die bijv. een toppakket hebben en al een 2e kaart voor 1 euro. Worden die nu gratis opgewaardeerd naar het basispakket?


Dat zul je zelf moeten doen door in te loggen op "Mijn CanalDigitaal" en je tweede kaart moet je dan omzetten naar het Entertainment pakket volgens mij het is dan geen 1 euro kaart meer maar een 2.50 eurokaart en je hebt een nieuw jaarabo.

http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=725
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...