Ga naar inhoud


Aanbieding 2e Familiepakket voor € 2,50 per maand?


Jorgen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Neptunus
Typisch CDS: onoverzichtelijk en allemaal pakketten koppelverkoop.


Wat een onzin! De kabelaars doen dit net zo, en de systematiek
lijkt me helder.
Wat had jij dan gewild: het entertainmentpakket LOS voor €2,50?

Origineel bericht van: Neptunus

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook niet meer weet waar ik nu wel en niet op ben geabonneerd. confused


Lijkt me sterk. Je weet dus zelf niet meer welke zenders/pakketten je hebt genomen?? whistle



Ik blijf het vreemd vinden dat ik als sportliefhebber ook de filmzenders moet nemen en ik noem dat koppelverkoop. Verder alle waar naar zijn geld, voor mij mag kwaliteit best geld kosten, ik heb ook altijd netjes een abo gehad op de film en sportzenders, ook tijdens het seca1 tijdperk.

Voor wat betreft het abonnement zal ik je niet vermoeien met de enorme administratieve rompslomp die ik (en velen anderen getuige vele berichten) heb gehad met CDS, feit is dat wat ik ontvang niet overeenkomt met het abo.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Ik blijf het vreemd vinden dat ik als sportliefhebber ook de filmzenders moet nemen en ik noem dat koppelverkoop.


De aard van een Familiepakket o.i.d. is nu eenmaal "voor elk wat
wils". Dat is op de kabel niet anders.

Er blijft natuurlijk altijd iets te bekritiseren. Als je een
filmpakket neemt, zit er vast wel weer een filmzender bij die je
liever niet hebt, en bij een eventueel sportpakket idem dito.
Ik ga er trouwens vanuit, dat bij een systeem van het abonneren
op losse zenders de prijzen per saldo stijgen. Er moet immers
geld worden verdiend. Kijk maar naar de kleinere digitale pakketjes bij de kabelaars. Voor dat geld krijg je bij CD meer.

Origineel bericht van: Neptunus

feit is dat wat ik ontvang niet overeenkomt met het abo.


Ik herken dat, maar daar moet je dan niet mee akkoord gaan, wat die rompslomp ook moge zijn.

Maak we dwalen hiermee af van het onderwerp. Ik vind
met het huidige aanbod niks mis. De kabelaars vragen ook (en
in steeds hogere mate) geld voor de 2e en 3e smartcard.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
snap er niets meer van, kan dit ook als je op 2 kaarten familie pakket hebt bvd .

leg eens uit..
ik heb sinds gister dus mijn basispakket opgewaardeerd naar familie pakket en toen in mijn canaal digitaal korting gekozen voor de 2e kaart en die van settop naar familiepakket opgewaardeerd.en dat dus allemaal voor over een half jaar voor 16 euro.nu ff tijdelijk voor 13,45 als ik het goed heb.
Ik heb trouwens ook een nieuwe scan gedaan maar met familiepakket moet ik ook EEN en CANVAS hebben maar dan komt er een streepje door mn signaal(lemon 070).Effe uitzoeken hoe dat komt.

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alexn70

met familiepakket moet ik ook EEN en CANVAS hebben maar dan komt er een streepje door mn signaal(lemon 070).Effe uitzoeken hoe dat komt.


Zolang het maar geen streep door je "(be)rekening" is.. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb nu 3 smartcards. Op mijn "hoofdkaart" het familiepakket en op de 2 overige kaarten het set-top pakket voor € 1,- per mnd. Nu wil ik op de 2 overige kaarten ook het familiepakket hebben voor € 2,50. Als ik dit wil veranderen op de site van Canal Digitaal krijg ik de mededeling "dat ik al gebruik maak van 2x het set-top pakket van €1,-"

Dit snap ik ook wel, maar is er een mogelijkheid om dit te veranderen naar het familiepakket?

gr.v Alfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfredg
Hallo, ik heb nu 3 smartcards. Op mijn "hoofdkaart" het familiepakket en op de 2 overige kaarten het set-top pakket voor € 1,- per mnd. Nu wil ik op de 2 overige kaarten ook het familiepakket hebben voor € 2,50. Als ik dit wil veranderen op de site van Canal Digitaal krijg ik de mededeling "dat ik al gebruik maak van 2x het set-top pakket van €1,-"
Dit snap ik ook wel, maar is er een mogelijkheid om dit te veranderen naar het familiepakket?
gr.v Alfred


JA.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn 1e smartcard het toppakket en op de 2e smartcard nu het settopboxpakket. Nu wil ik op de 2e smartcard het entertainmentpakket activeren via mijn canaldigitaal. Als ik dat wil doen wordt er aangegeven dat er maar één smartcard wordt gevonden.

Ik vind dat vreemd omdat ik nu toch echt op de 2e smartcard het settopboxpakket heb. En als ik het zenderpakket zou willen uitbreiden dan staan beide smartcards ook netjes vermeld.

 

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wortellica
Origineel bericht van: alexn70
Origineel bericht van: wortellica
snap er niets meer van, kan dit ook als je op 2 kaarten familie pakket hebt bvd .

leg eens uit..
ik heb sinds gister dus mijn basispakket opgewaardeerd naar familie pakket en toen in mijn canaal digitaal korting gekozen voor de 2e kaart en die van settop naar familiepakket opgewaardeerd.en dat dus allemaal voor over een half jaar voor 16 euro.nu ff tijdelijk voor 13,45 als ik het goed heb.
Ik heb trouwens ook een nieuwe scan gedaan maar met familiepakket moet ik ook EEN en CANVAS hebben maar dan komt er een streepje door mn signaal(lemon 070).Effe uitzoeken hoe dat komt.
ik heb dus 2 smartcards en op allebei familiepakket op het moment, kan ik nu ook op 1 van de 2 smartcard,s korting krijgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
ik heb dus 2 smartcards en op allebei familiepakket op het moment, kan ik nu ook op 1 van de 2 smartcard,s korting krijgen


Ja dacht het wel eerst iets van de site wat nu oud is waaraan je moet voldoen,

Citaat:
Indien u in het bezit bent van meerdere smartcards, die alle op uw naam en hetzelfde adres geregistreerd staan, en u heeft op een van uw smartcards het basis-, combi-, familie-, entertainment- of top-pakket, dan komt u in aanmerking om op een 2e of 3e smartcard voor slechts 1 Euro per maand per smartcard het Set Top Box-Pakket te ontvangen.
Om dit te activeren, meldt u zichzelf aan bij MijnCanalDigitaal.


Dus zelfde naam en adres geregistreerd kan je nu de tweede kaart als een 2.50 kaart registreren scheelt weer een 10 euro.
Nu met de nieuwe regeling is dus dit van toepassing. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat dit niet opgaat voor wortellica

 

wortellica heeft nu twee keer een abonnement en zal EERST één van de twee op moeten zeggen cq uitdienen.

Tussentijds een abonnement opzeggen kan NIET bij CanalDigitaal.

Eerst het jaar uitdienen en dan pas een tweede goedkoop abbo ben ik bang.

 

Misschien als je belt Met CDS en de situatie uitlegt dat men van de regels met betrekking tot het uitdienen van je contract(en) wil afwijken maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet....

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik ben bang dat dit niet opgaat voor wortellica

wortellica heeft nu twee keer een abonnement en zal EERST één van de twee op moeten zeggen cq uitdienen.
Tussentijds een abonnement opzeggen kan NIET bij CanalDigitaal.
Eerst het jaar uitdienen en dan pas een tweede goedkoop abbo ben ik bang.

Misschien als je belt Met CDS en de situatie uitlegt dat men van de regels met betrekking tot het uitdienen van je contract(en) wil afwijken maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet....


Volgens mij mag je veranderen en ga je dan weer een nieuwe jaarverplichting aan, ik weet het echter niet zeker.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik ben bang dat dit niet opgaat voor wortellica

Misschien als je belt Met CDS en de situatie uitlegt dat men van de regels met betrekking tot het uitdienen van je contract(en) wil afwijken maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet....


Ja @Johan45 je zou wel eens gelijk kunnen hebben maar nu hebben ze zelf de regels veranderd iets wat voor de tijd niet mogelijk was is nu ineens mogelijk.

Maar voor CDS brengen twee abo's meer op dan één met een 2.50 abo dus de kans dat het contract uitgediend moet worden is zeker aanwezig. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...