Ga naar inhoud


Aanbieding 2e Familiepakket voor € 2,50 per maand?


Jorgen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Neptunus
Typisch CDS: onoverzichtelijk en allemaal pakketten koppelverkoop.


Wat een onzin! De kabelaars doen dit net zo, en de systematiek
lijkt me helder.
Wat had jij dan gewild: het entertainmentpakket LOS voor €2,50?

Origineel bericht van: Neptunus

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ook niet meer weet waar ik nu wel en niet op ben geabonneerd. confused


Lijkt me sterk. Je weet dus zelf niet meer welke zenders/pakketten je hebt genomen?? whistle

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zoals ik het lees is het je wilt van Basis naar Familie dus 13,50 + 2,50= 16 p/m.

Er loopt nu wel een aktie dat je de eerste zes maanden het familie pakket krijgt voor 9.95 p/m maar dat kunnen we er beter buiten houden ander is het nog moeilijker maar om kompleet te zijn is het dan de eerste zes maanden,

9,95 + 2.50= 12,45 p/m de andere zes maanden 16 p/m.

Op je tweede kaart waar nu het settop op zit die gaat ook naar familie voor 2,50 je kunt hem ook zo houden voor 1 euro p/m maar dat moet je zelf weten.

 

Als je opwaardeert via de site en "Mijn CanalDigitaal" zijn de aktivatiekosten ook beduidend minder 3.95 tegen telefonisch of schriftelijk 9,95.

Hopenlijk is het zo iets duidelijker maar je kunt de CDS site er nog op naslaan. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Ja zoals ik het lees is het je wilt van Basis naar Familie dus 13,50 + 2,50= 16 p/m.
Er loopt nu wel een aktie dat je de eerste zes maanden het familie pakket krijgt voor 9.95 p/m maar dat kunnen we er beter buiten houden ander is het nog moeilijker maar om kompleet te zijn is het dan de eerste zes maanden,
9,95 + 2.50= 12,45 p/m de andere zes maanden 16 p/m.
Op je tweede kaart waar nu het settop op zit die gaat ook naar familie voor 2,50 je kunt hem ook zo houden voor 1 euro p/m maar dat moet je zelf weten.


dus over een half jaar kom ik dus op 16 euro per maand uit en dat is dan 2x !! familie pakket?
dat haal ik uit je info 13,50 familie +2,50 voor de 2e kaart toch?
dus mocht het zo zijn dat ik dan voor 16 met 2 kaarten klaar ben dan is dat voor mijn kids een leuke actie.
ben benieuwd of mijn reactie klopt.
bedankt vast voor je reactie..

edit: laat maar..las iets over het hoofd frown edit

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: Codx
Wat ik me afvraag. Hoe zit het met de mensen die bijv. een toppakket hebben en al een 2e kaart voor 1 euro. Worden die nu gratis opgewaardeerd naar het basispakket?


Dat zul je zelf moeten doen door in te loggen op "Mijn CanalDigitaal" en je tweede kaart moet je dan omzetten naar het Entertainment pakket volgens mij het is dan geen 1 euro kaart meer maar een 2.50 eurokaart en je hebt een nieuw jaarabo.

http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=725


Ik dacht ergens gelezen te hebben dat wanneer men een toppakket heeft en bij aanschaf van een 2e kaart men kon kiezen of voor 1 eur het basis pakket of voor 2,50 het entertainment pakket. Vandaar dat ik me afvroeg of degene die nu al voor 1 eur een settopbox pakket hebben dan automatisch naar basispakket gaan.

Helaas kan ik het stukje niet terug vinden.. dus misschien verkeerd gelezen...

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alexn70
dus over een half jaar kom ik dus op 16 euro per maand uit en dat is dan 2x !! familie pakket?


Ja zoals ik het lees wel maar je zit wel vast aan een nieuw jaarcontract! laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het maar gedaan.1e kaart als familie maar klopt het dat ik dan beeld krijg?

op de 1e kaart dan..

of moet weer alles opnieuw zoeken?

ik neem wel ff een douche van 60 minuten :P

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Spike_b
http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=718

Hier staat alles heel duidelijk smile


yep zie het maar kreeg een mail van canaal dat ie op sbs6 moest..ik had hem op een fta zender staan..en dan gebeurt er niets he..
bedankt allemaal voor jullie hulp.
de kids zitten lekker voor de buis jimjam te kijken.

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
snap er niets meer van, kan dit ook als je op 2 kaarten familie pakket hebt bvd .


Je bedoelt: JimJam kijken? wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: R_E_D
Leuke aktie, ik heb gelijk een 3de kaart aangeschaft.


Maar je weet nog niet waarvoor..? smirk

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...