Ga naar inhoud


Aanbieding 2e Familiepakket voor € 2,50 per maand?


Jorgen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Johan45
Een hoger dus duurder abonnement kan altijd meteen bij CanalDigitaal.
Andersom doen ze erg moeilijk over...


Uiteraard, voorzolang het jaarcontract nog niet om is.
Vergelijkbaar met abonnementen op mobiele telefoons.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
ik heb dus 2 smartcards en op allebei familiepakket op het moment, kan ik nu ook op 1 van de 2 smartcard,s korting krijgen


ga naar mijn canaldigitaal toe naar de mogelijkheid om je 2e kaart tegen gereduceerd tarief te laten registreren. waarschijnlijk lukt dat gewoon.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: Johan45
Een hoger dus duurder abonnement kan altijd meteen bij CanalDigitaal.
Andersom doen ze erg moeilijk over...


Uiteraard, voorzolang het jaarcontract nog niet om is.
Vergelijkbaar met abonnementen op mobiele telefoons.


Niet bij UPC, daar kan je per maand opzeggen.
Daar wil men blijkbaar weer wel naar de klant luisteren....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wortellica

ik heb het geprobeerd op mijn canaldigitaal, en krijg daar te zien dat mijn smartcard niet gekoppelt kan worden aan de 2e smartcard is maar 1 kaart bekend ??????????????????????????? terwijl ik toch echt 2 werkende smartcard,s heb ( en ook voor betaal) ga van de week even bellen en kijken of het toch nog lukt met die korting word vervolgt. ps bedankt voor alle antwoorden van iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het kader van de grote hoe-regel-ik-die-nieuwe-korting op mijn 2de en 3de kaart, de volgende hersenbreker eek

 

Oud 1. Combi-pakket --> Nieuw 1. Familie + Film1Sport1

Oud 2. Basis-pakket --> Nieuw 2. Familie voor E2,50

Oud 3. Basis-pakket --> Nieuw 3. Familie voor E2,50

 

Kan ik dit online voor elkaar krijgen?

Hoe kan ik zien wanneer mijn contracten aflopen, of moet ik daarvoor gaan bellen?

Ga ik mijn basis op de 2de/3de kaart omgezet krijgen naar E2,50 Familie ongeacht einddatum contract, want daar lijkt het op volgens sommige reacties hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wortellica
ik heb het geprobeerd op mijn canaldigitaal, en krijg daar te zien dat mijn smartcard niet gekoppelt kan worden aan de 2e smartcard is maar 1 kaart bekend ??????????????????????????? terwijl ik toch echt 2 werkende smartcard,s heb ( en ook voor betaal) ga van de week even bellen en kijken of het toch nog lukt met die korting word vervolgt. ps bedankt voor alle antwoorden van iedereen.


Ze moeten wel op 1 naam, 1 adres, maar ook op 1 abonneenummer staan geregistreerd.
Ik heb dat probleem ook eens gehad met de overschakeling naar het settopboxpakket voor 1 euro.
je kan op de site ergens een formulier ophalen om het hele spul op 1 abonneenummer te krijgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dtanis
In het kader van de grote hoe-regel-ik-die-nieuwe-korting op mijn 2de en 3de kaart, de volgende hersenbreker eek

Oud 1. Combi-pakket --> Nieuw 1. Familie + Film1Sport1
Oud 2. Basis-pakket --> Nieuw 2. Familie voor E2,50
Oud 3. Basis-pakket --> Nieuw 3. Familie voor E2,50

Kan ik dit online voor elkaar krijgen?
Hoe kan ik zien wanneer mijn contracten aflopen, of moet ik daarvoor gaan bellen?
Ga ik mijn basis op de 2de/3de kaart omgezet krijgen naar E2,50 Familie ongeacht einddatum contract, want daar lijkt het op volgens sommige reacties hier.


Als dit voor jou al een hersenbreker is, hoe moet het dan zijn voor de ingehuurde beljuf van CDS??? frown

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog hartstikke mooi dat de 1e aanbieding (met gebruik van schotelset voor € 99) nu is uitgebreid met aanbiedingen zonder aankoop verplichting van een schotelset.

 

Zou ik ook een kaart kunnen overnemen en die 2e kaart daarna kunnen omzetten in een € 2,50 pakket? Wij hebben hier in huis namelijk 2 kaarten, elk geregistreerd op een andere naam en andere bankrekening.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline
Vergeet dit punt niet he:

(4) Bij deelname gaat u bij alle gewijzigde abonnementsvormen een nieuw jaarcontract aan met Canal Digitaal BV.


mijn jaarabonnement is net eind juni al weer met een jaar verlengd, dus die maand extra doet mij niets smile

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik nog niet eens per sé het probleem. Ik heb alleen maar interesse in dit aanbod als ik 2 werkelijk afzonderlijke abonnementen, kan samenvoegen tot 1 gewoon abonnement en 1 goedkoop "meekijk"-abonnement. En de overnamekosten mogen natuurlijk niet zo hoog zijn dat de nieuwe abonnementen het 1e jaar nog niet rendabel zijn. Anders kan ik net zo goed die 2 aparte abonnementen houden.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...