Ga naar inhoud


Beijing 2008 in HD


Aanbevolen berichten


  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: pollebru
Momenteel op Beijing Olympics HD: Brazil-Belziek.Fta


Jammer,de Belgen waren beter,maarja dan loopt er zo een jandoedel in het veld die aan gesteld is door Uijlenberg. crysmirkmadcrazy

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een HD staat al ongeveer een week af en toe op zwart. Vanaf vrijdag 13.45 uur zou hij het weer goed moeten doen.

 

Ander onderwerp: ik heb vanmiddag op Ned 1 HD de eerste voetbalwedstrijd van het Nederlandse Olympisch elftal gezien, maar dat liep in HD bepaald niet zoals het moet.

 

Bij de eerste helft werd er pas in de 16e minuut in HD geschakeld en in de 2e helft kwam HD er pas in toen de klok nog een paar seconden van de 87 minuten af zat. Dat kan dus (veel) beter.

 

Overigens was het via UPC hetzelfde, dus ergens in een centraal punt zat met een beetje te pitten, of was er technische malheur.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een rondje HD-fta gedaan:

 

M2-HD op hotbird fta

BBC-HD op astra 2 fta

Beijing Olympics 2 kanalen op 26 oost Badr fta

 

ben benieuwd of die 2 kanalen op badr nog verschillende items gaan laten zien.

 

Mvrgr

Flodder11

 

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Ik kan de 26 Oost niet zien, maar Eurosport SD zendt het ook uit. Prachtig 4:3 beeld. eekmadeek

Zullen de OS 2008 verder in Europa - behalve Eurosport (SD) - nog ergens in 4:3 worden uitgezonden? Ik begin er in ieder geval steeds minder naar te kijken.


Schandalig he?? En dat terwijl door de zender was beloofd het SD kanaal vanaf 25 mei in breedbeeld te gaan uitzenden!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nederland 1 HD is weer net zo bagger als tijdens de EK.

Het enige wat er HD aan is zijn de 5 ringen rechtsbovenaan

en de studio opnamen tussendoor. Voor de rest lijkt het

weer veredelde SD. Leren het ook nooit .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tzrider
Nederland 1 HD is weer net zo bagger als tijdens de EK.
Het enige wat er HD aan is zijn de 5 ringen rechtsbovenaan
en de studio opnamen tussendoor. Voor de rest lijkt het
weer veredelde SD. Leren het ook nooit .....


Ik vraag me af of dit aan de NOS ligt. Het is wel heel jammer dat als de sporters weer geïnterviewd worden ze WEL met een SD camera de opnamen maken. Maar in ieder geval heb ik even gekeken naar BBC HD om te kunnen vergelijken, en ook daar vond ik de beeldkwaliteit wat tegenvallen. Bij de wedstrijden zwemmen bleef het HD signaal zelfs hangen, maar ik vermoed dat dit probleem in mijn ontvanger heeft gezeten (vastlopertje in de HD stream) of hebben meer mensen bevriezing van de HD stream waargenomen via Nederland 1 HD?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ramp inderdaad zeg.. Voor € 900,- haal je snel even een camera'tje die wel FullHD uitstoot. Ik snap ook wel dat het beter kan dan ik voorstel, maar die € 900,- geeft je wel dat lekkere gevoel van HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tzrider
Nederland 1 HD is weer net zo bagger als tijdens de EK.
Het enige wat er HD aan is zijn de 5 ringen rechtsbovenaan
en de studio opnamen tussendoor. Voor de rest lijkt het
weer veredelde SD. Leren het ook nooit .....


Vandaag toch een paar fraaie HD beelden gezien. Ondanks de regen was bijv. het wielrennen gewoon top.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...