Littlesat Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Bij welke zenders krijg je geen iconen??? En met welke Skin??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hemertje Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Geplaatst: 26 juli 2008 Origineel bericht van: Unetwork Citaat: wat is de door jou bedoelde juiste sat.xml? anders eens opnieuw scannen wil ook wel helpen om de zenders terug te krijgen... Nee dat help niet omdat er vele satelliet namen niet meer in de lijst voorkomen. Maar ga wel weer tijdelijk terug naar de vorige versie want toen werkte alles wel met alle sats.... Mocht er iemand de juiste sat.xlm heben waar bvb Thor en 28E wel in voorkomt dan graag een PM naar mij toe... de satposities in de zenderlijst zal wel moeten overeenkomen met de posities die in sat.xml staan het probleem ligt dus eigenlijk bij de zenderlijstbouwers die niet een up to date sat.xml gebruiken je kan ook de satsetup overslaan, eerst een zenderlijst uploaden en dan de satsetup uitvoeren dan maakt de satsetup gebruik van de sat.xml van de zenderlijst DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
kazbek007 Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Hemertje en Unetwork en anderen, Ik ben net bezig met een volledige scan (rotor)op basis van de Settings binnen "jade" en een aangepaste goede sat.xml (20 juli) en als uitgangspunt de PET123 lijst. Heb nog even geduld. Ik zal deze waarschijnlijk morgen posten. Kazbek007 ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden!
Gast The Cableguy Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Zou je alvast de goede sat.xml hier kunnen posten
kwajoep Geplaatst: 26 juli 2008 Geplaatst: 26 juli 2008 Jade werkt hier probleemloos (ook met de AB !} TOPPIE Alleen de tuxmail werkt niet meer. Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Marco275 Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Heeft er iemand een netwerk mount dmv cifs voor elkaar gekregen? Ik ben een hele avond aan het klooien geweest met behulp van de instelling zoals ik die voorheen had en later de omschrijving volgen Pli Wiki. Succes laat nog steeds op zich wachten.
John van Dreumel Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Loopt hier probleemloos. Ik heb hier een cifs mount naar een Linuxserver waar mijn muziek + dvd's op staan. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
pelle Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Ik heb hier een CIFS mount naar mijn NSLU2. Werkt prima.
Marco275 Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Ik probeer een verbinding naar een XP machine te bewerkstelligen. Er zit wel een router tussen (experiabox) maar hier is niks aan veranderd. Ik zal wel iets over het hoofd zien, iig bedankt voor de reacties.
boaz Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Kent XP je dreambox als vertrouwd? Met een ander image presenteert de box zich als andere computer. Makkelijkste test is even alle beveiliging van XP uitzetten. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
koekjedebij Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 ligt het aan mij of werkt het unix2dos commando niet meer onder jade?
kazbek007 Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Hierbij mijn lijst met de juiste satellites.xml file. Je kunt de HarBerRi-settings hier downloaden. Succes, Kazbek007 ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden!
iemand Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 Origineel bericht van: iemand Helaas, ook hier draait m'n STAB niet meer met dit image ;-( Zit mogelijk in de database; sat-posities oid. Daar maar eens speuren. Wordt vervolgd. Tja helaas blijkt m'n rotor stuk type HH90. Dus ligt niet aan image. gr. Erik
martjeB Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 De oude instellingen waren bij mij ook niet bruikbaar: Nu: CIFS /media/server3 192.168.0.10 GrabIt Eerst: CIFS /mnt/neo_grabit 192.168.0.10 GrabIt Ik had geen schrijfrechten om zelf een naam te mogen bedenken. Dit kon in Iolite wel. Gtz. Martje B
metoo Geplaatst: 27 juli 2008 Geplaatst: 27 juli 2008 En als je de naam ingeeft bij description? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen