Ga naar inhoud


Tom Tom, Navigon of PDA?


minplus

Aanbevolen berichten


tja iedereen heeft zijn eigen mening en een apparaat kan voor iemand het beste zijn en voor de andere niet. Hangt helemall ervan af wat je er mee wilt, mee doet, het gevoel etc.

 

En voor veel mensen is de dreambox niet het beste wat er is omdat heel veel mensen gewoon sat TV willen kijken en dus niet al die features willen hebben van een dreambox die een ander wel nodig vindt.

 

Btw, heb ook tomtom maar ik toen ik hem kocht was ik al aan het twijfelen heowel ik daarvoor ook een tomtom had (en daarvoor een VDO inbouw system)

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ik had m'n vraag in juli gesteld en kreeg een paar heel zinnige reacties en verder niet veel, maar geen enkele dat de tom tom beter zou zijn en ben dus zelf gaan zoeken en vergelijken en kwam er op uit dat de tom tom in alles nogal wat duurder is indien je legaal bezig gaat. Wat de 3D betreft is er als ik op de plaatjes af ga toch wel een groot verschil tussen de navigon en de tom tom.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb/had al verschillende jaren route66 op mijn nokia telefoon beviel erg goed(benelux)ik heb echter van het voorjaar een tomtom one xl europe gekocht en deze is erg goed zit ook de traffic op .

Apparaat is gemakkelijk te bedienen snel mrt corrigeren van de route .

Ik denk dat ondanks dat er nogal wat verschillende merken zijn van navigatie apperatuur ze niet echt voor elkaar onder doen omdat er uiteindelijk maar een paar bedrijven zijn die de kaarten zelf maken.

 

Groeten Tijgertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wordt die mapshare info niet terug gestuurd aan TT? Dan hebben ze goedkoop personeel ;-).

 

En ja er zijn eigenlijk maar 2 grote kaartleveranciers maar de software hoe je ermee omgaat is wat het verschil maakt(kan maken).

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

 

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...