Ga naar inhoud


Mvision T4 ervaringen


kwajoep

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: erje
Er is een 'nieuwe?' update van de firmware beschikbaar
Naar goede gewoonte mag je zelf raden wat versie 1.07 brengt.

Ik heb v1.07 vanmiddga geladen. Systeeminfo toont dat de build van 11 december is

Ik kon op het eerste oog geen nieuwe features ontdekken.
Het 'springen' door opnames heen lijkt wat beter te gaan.

Ik heb nu echter wel een probleem met opnames: zodra dit gestart wordt zie ik "Nu even wachten... recording error." En dan een gescrambled beeld. Zijn er al meer mensen die deze versie getest hebben?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Draadje hier gelezen, deze middag geflasht+reset gedaan.

 

So far so good. Niet veel verschil gezien. Best in orde.

Spoelen gaat iets vlotter zoals hier gezegd.

 

Verdere info volgt nog wel wink

Van de doorgegeven dingen zit er wel nog niets in.

EPG kon ik nog steeds laten rebooten, maar ik moest al wat langer op pijltje naar rechts drukken.

 

Groetjes,

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels nu een weekje met 1.07 gedraaid, hij lijkt mij iets stabieler als de 1.06.

 

Origineel bericht van: erje
Na 4001mb (maximum grootte bij fat32) maakt de T4 automatisch een tweede .ts bestand aan. Bij het afspelen merk je daar niets van, de twee bestanden spelen na elkaar door. Maar als ik een filmopname plan die doorloopt na middernacht stopt de T4 bij het aanmaken van die tweede .ts file (0b).

Deze bug zit er nog steeds in, en ik ben er achter gekomen dat je pas weer nieuwe opnames kunt maken als de files van de mislukte recording verwijderd zijn. Een gescrambled beeld en recording errors zijn hier volgens mij een gevolg van.

 

Origineel bericht van: J.Janssen
Heb de nieuwe software 1.07 erin geladen maar kan nu de tijd niet meer instellen in het menu, ook neemt hij de tijd niet over van de zender. Heeft iemand dit probleem ook

Vreemd, bij mij wordt de tijd gewoon automatisch ingesteld. Kun je eens kijken of het uitmaakt wanneer je zomer-/wintertijd optie aan of uit zet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niet zo veel voordelen van versie 1.07. Voorlopig blijf ik maar bij 1.06.26/11/2008, die is stabiel. Veel recording errors heb ik niet meer gehad. Zolang je maar net te snel na elkaar verschillende opdrachten uitvoert.

Een beetje vervelend is dat de overblijvende ruimte op je stick niet weergegeven wordt bij het timerprogrammeren. Is dit in versie 1.07 terug zichtbaar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: erje
Een beetje vervelend is dat de overblijvende ruimte op je stick niet weergegeven wordt bij het timerprogrammeren. Is dit in versie 1.07 terug zichtbaar ?

Nee

Origineel bericht van: kwajoep
Komen de kaartupdates bij 1.07 ook weer binnen ?

Ja
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Citaat:
Een beetje vervelend is dat de overblijvende ruimte op je stick niet weergegeven wordt bij het timerprogrammeren

Als je bij Accessoires/PVR Check HDD size aanzet, krijg je terug een aanduiding van de resterende ruimte op je stick. Nu pas ontdenkt crazy

 

Nieuw in versie 1.07.1_11/02/2009 is oa extra's in de Fn-knop, snel zappen via de List-knop. Via de gewone numerieke knoppen zappen lijkt me dan weer langer te duren dan voorheen.

 

Hersteld in 1.07.1 : de export van je zenderlijst in een .sdb-file

 

TTXT is nog altijd om te huilen.

 

Dagoverschrijdende lange opnames heb ik nog niet getest.

 

Ik werk momenteel nog met sticks. Kan iemand bevestigen of bij versie 1.07 de HDD na een opname uitgeschakeld wordt of continue blijft voortdraaien ?

 

Erje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Citaat:
ik heb vorige week een nieuw toestel gekocht.

Blijkbaar bevat deze nu al firmware 1.08

 

Op de website van mvision vind ik versie 1.08 nog niet. Werkt deze versie stabiel ? Zijn er extra functies toegevoegd ?

 

Erje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Op 8 mei 2009 heb ik mijn Mvision T4 ontvangen.

Software versie 1.08 Hiermee kun je tijdens het opnemen een ander kanaal met de zelfde frequentie bekijken: Druk hiertoe op de [List/OK] toets. De [||] toets is stilzetten, de toetsen links en rechts van de [List/OK] toets is achteruit of vooruit in de opname spoelen en de [-programma+] toets is langzamer of sneller afspelen. De AV toets (boven de rode toets) is schakelen tussen box, tv en andere recorder. De Fn toets kan bij keuze [preview mode] een vastloper veroorzaken.

Heb je ook extra functies ontdenkt, laat het weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: RieksF
[List/OK] toets is achteruit of vooruit in de opname spoelen en de [-programma+] toets is langzamer of sneller afspelen.


smile een van mijn suggesties heeft het gehaald smile
Nu de rest die we verzameld hebben nog smile

Heeft de EPg nog steeds de reboot bug? (scrollen naar rechts in de lijst )

Groetjes,
S.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PattiMan
Kan iemand vertellen hoe dit apparaat presteert tov de topfield PVR's? Zelf gebruik ik een 5300. Het kunnen aansluiten van een externe HD is namelijk interessant.

Het grote voordeel van de Topfield PVR is het tegelijk kunnen opnemen en zappen tussen alle zenders. Of 2 tegelijk opnemen uit verschillende stromen en dan derde live kijken of iets afspelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...