Ga naar inhoud


Mvision T4 ervaringen


kwajoep

Aanbevolen berichten

Citaat:
Het grote voordeel van de Topfield PVR is het tegelijk kunnen opnemen en zappen tussen alle zenders. Of 2 tegelijk opnemen uit verschillende stromen en dan derde live kijken of iets afspelen.

 

Het voordeel van de T4 is natuurlijk dat hij maar een fractie kost van de Topfield (rond de 60 euro), hij ziet er leuk uit, heeft conax, en een usb voor pvr op HD of andere media. Geen geknoei met een adaptor, hij werkt op 90-220v. Sinds de laatste firmware is hij stabiel. 1 kanaal opnemen en terwijl naar een ander kijken kan wel enkel binnen hetzelfde zenderpakket.

 

Jammer : je kan geen universele remote gebruiken. TTxt gebruik je best van je tv want het beeld is niet stabiel. Soms wat rare software (die wel werkt). De handleiding en ondersteuning door de fabrikant zijn waardeloos.

 

Dit is een overgangsperiode van analoog naar dvb-t. Binnenkort heeft iedere tv een dbv-t ontvanger aan boord. Dus geef je best niet teveel uit aan een ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: hummy369
In bijlage software v1.08 voor de Mvision T-4 USB

Bron : MVISION


Ik heb gedurende een tweetal weken versie 1.08 in mijn T4 zitten
en kan beamen dat de algemene stabiliteit beter geworden is.

De EPG en de teletekst zijn nog niet in orde spijtig genoeg...
Eergisteren heb ik daarover met MVision contact gehad en nog eens
extra aangedrongen op alle items die in dit draadje reeds aan bod zijn gekomen.

Dit is wat ze zeiden:
- EPG bug: ze erkennen de fout, maar zeiden dat dit moeilijker was dan ze dachten -> nog wachten. ( ze zijn druk bezig met coderingswissel van satreceivers?)
- Overige bugs: aan de eenvoudigere dingen (vertaling, etc)
kon sneller iets gedaan worden.


Dat is het voorlopig!

Groetjes,
S.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met versie 1.08 kan je het ROM vastleggen op een HDD of stick net zoals je het zenderbestand kan exporteren.

 

Anderzijds heb ik al enkele keren een vastloper gehad bij een niet geprogrameerde opname te starten met de recordtoets. Het kan toeval zijn maar in versie 1.07 heb ik er geen enkele gehad.

 

Op www.mvision.tv kan je de HD-versie van de T-4 bewonderen : de HD 200-T, wel heel jammer dat hij geen Avi's kan lezen.

 

Erje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: erje
Met versie 1.08 kan je het ROM vastleggen op een HDD of stick net zoals je het zenderbestand kan exporteren.


Hoe pak je dit aan dan? Ik zie nergens in het menu een optie waar dit kan. Graag zou ik mijn zenderpakket zoals ik hem geconfigureerd heb willen opslaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bcool
Origineel bericht van: erje
Met versie 1.08 kan je het ROM vastleggen op een HDD of stick net zoals je het zenderbestand kan exporteren.


Hoe pak je dit aan dan? Ik zie nergens in het menu een optie waar dit kan. Graag zou ik mijn zenderpakket zoals ik hem geconfigureerd heb willen opslaan.


In het menu Utility/usb/blauw knop=save. Je hebt de optie 'bewaar DB' en 'crazy save ROM'. Na een nieuwe firmware kan je via je USB-apparaat de aangemaakte files aanklikken om alles terug te zetten. (Het ROM terugzetten heb ik zelf nog niet uitgetest)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb slechte ervaringen met versie 1.08

Door aanhoudende vastlopers tijdens het opnemen en slechte (soms geen) reactie bij gebruik van de spoelfunctie heb ik versie 1.07 teruggezet. Die werkt veel stabieler.

Misschien nog eens proberen als versie 1.09 uitkomt.

cry

Erje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: erje
Ik heb slechte ervaringen met versie 1.08
Door aanhoudende vastlopers tijdens het opnemen en slechte (soms geen) reactie bij gebruik van de spoelfunctie heb ik versie 1.07 teruggezet. Die werkt veel stabieler.
Misschien nog eens proberen als versie 1.09 uitkomt.
cry
Erje


Heb ik ook gedaan !

Frank

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

In bijlage de database voor de Franse TNT zenders voor wie wil experimenteren op grotere afstand van de zender.

Zenderlokatie Lambersat / Bouvigny (FR)

 

Het bestand *.SDB uit de bijlage op een USB stick plaatsen.

Selecteren via Menu > Utility > USB >

 

Een backup maken van je eigen zenderinstellingen gaat als volgt.

Menu > Utility > USB > Save > Bewaar DB

post-37130-1318260503,3445_thumb.jpg

[2009-11-11-13-47-39].zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

 

Kan iemand een backup online plaatsen van zijn zenderinstellingen Digitenne (enkel zender GOES kanaal 54)

 

MVISION T-4

Menu > Utility > USB > Save > Bewaar DB

 

Dit is het bestand *.SDB

Graag de FTA en gecodeerde zenders

 

Dit is voor experimentele doeleinden smile

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...