Ga naar inhoud


Het Gesprek niet meer via CDS


Jan1962

Aanbevolen berichten


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Drs. IJzerbout

Het was zeker niet mijn favoriete zender.

Maar waarom zoveel geld uitgeven voor een TV zender, terwijl dit soort programma´s op de radio thuis hoort. Nog niet eens op de FM, maar waarom niet op een middengolffrequentie..? Is prima voor gesproken woord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Het was zeker niet mijn favoriete zender.
Maar waarom zoveel geld uitgeven voor een TV zender, terwijl dit soort programma´s op de radio thuis hoort. Nog niet eens op de FM, maar waarom niet op een middengolffrequentie..? Is prima voor gesproken woord.

tja en sportwedstrijden hoor je in een stadion te bekijken, muziek live te beluisteren in een of andere muziektempel, leeuwen en olifanten bekijk je misschien beter op safari, film bekijk je best in de cinema en voor fictie ga je misschien beter naar het theater of lees je een boek.

Beeld heeft een absolute meerwaarde bij interviews/gesprekken: één gelaatsexpressie vertelt meer dan 1000 woorden. Ik mocht ook al eens graag bij het gesprek blijven hangen. Het was eens wat anders... voor mijn part één van de discoveries (herhaling op herhaling van de herhalingen op het andere net dat ook nog eens alles tot in den treurnis herhaalt) er uit en het gesprek in de plaats.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Het was zeker niet mijn favoriete zender.
Maar waarom zoveel geld uitgeven voor een TV zender, terwijl dit soort programma´s op de radio thuis hoort. Nog niet eens op de FM, maar waarom niet op een middengolffrequentie..? Is prima voor gesproken woord.



Ik vermoed dat het dan niet de gewenste exposure haalt (nu dus eigenlijk ook niet).

Er zaten overigens programma's tussen die wel beeld nodig hadden zoals Pitchtalk met de viral filmpjes.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beukenoot.
Nou en.

Genoeg andere normale aanbieders.
Neem toch gewoon de kabel.
Beter meer en goedkoper.

Suc6

JLa


Het probleem is dat de meeste gebruikers een beetje vastzitten aan het platform waarvoor ze hebben gekozen, als die keuze dan later verkeerd uitpakt omdat er pakketwisselingen zijn is dat ronduit vervelend, je gaat toch niet zomaar je investering teniet doen?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

of JIJ als persoon (in het algemeen bedoeld) de zender Het Gesprek al dan niet leuk vond, doet eigenlijk niet ter zake.

 

Het gaat 'm hier vooral over de verschraling van het (nederlandstalig) aanbod via CDS/TVV.

 

Dit is overigens ook niet goed voor de concurrentiepositie van de satelliettelevisie ten aanzien van andere aanbieders die dan bij voorbeeld WEL deze (en ook andere zenders) aanbieden. Hiermee heeft CDS/TVV dus wéér een zender minder in het aanbod en dat is toch bijzonder sneu.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: spongebob
Dit is overigens ook niet goed voor de concurrentiepositie van de satelliettelevisie ten aanzien van andere aanbieders die dan bij voorbeeld WEL deze (en ook andere zenders) aanbieden. Hiermee heeft CDS/TVV dus wéér een zender minder in het aanbod en dat is toch bijzonder sneu.

Ik zou er maar aan wennen. Toen ik met mijn basispakket Mezzo kwijtraakte kreeg ik er een prijsverhoging van €7,95 naar €8,95 ervoor terug. Nu ik BBC Prime kwijt ben heb ik daarvoor een verhoging van €8,95 naar €9,50 teruggekregen. Eigenlijk moeten ze de prijs nu ook weer verhogen omdat Het Gesprek weggaat. sick

Bij Digitenne schijnt nu ook een prijsverhoging op komst te zijn maar dat kost me tenminste geen zenders. whistle

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Beukenoot.
Nou en.

Genoeg andere normale aanbieders.
Neem toch gewoon de kabel.
Beter meer en goedkoper.

Suc6

JLa


Misschien wel beter en goedkoper. Maar via de satelliet ontvang ik toch een hoop zenders die de kabelkijkers niet kunnen zien. Veel mensen houden de schotel voor FTA-zenders en dan de kabel voor het zeker ruime aanbod aan (thema)zenders. Maar da's natuurlijk erg off-topic. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:
kost me tenminste geen zenders

Klopt niet helemaal. Het voetbal kanaal van de eredivisie gaat 24/7... daarom moet er al geschoven gaan worden ivm Nostalgie en AT-5.


Er waren twee voetbalzender waarvan er één werd ingevuld met Nostalgie als er geen voetbal was, dat blijven er twee er wordt alleen geschoven, dat kost je dan toch geen zenders? confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Er waren twee voetbalzender waarvan er één werd ingevuld met Nostalgie als er geen voetbal was, dat blijven er twee er wordt alleen geschoven, dat kost je dan toch geen zenders?

Wat zet er dan normaal op het 1e voetbalkanaal als er geen uitzendingen waren? Het Eredivisie voetbal kanaal wordt in het nieuwe jaar 24 uur per dat 7 uur per week!?!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:
Er waren twee voetbalzender waarvan er één werd ingevuld met Nostalgie als er geen voetbal was, dat blijven er twee er wordt alleen geschoven, dat kost je dan toch geen zenders?

Wat zet er dan normaal op het 1e voetbalkanaal als er geen uitzendingen waren? Het Eredivisie voetbal kanaal wordt in het nieuwe jaar 24 uur per dat 7 uur per week!?!


Ik wist niet dat dat kanaal 24 uur per dag ging uitzenden, gaan ze weer hele wedstrijden herhalen ofzo? Zit ik niet op te wachten.

Ik dacht dat iedere avond een soort Voetbal Insite gaan uitzenden met de Snor Genee.

Ik weet niet wat er vroeger de hele dat werd uitgezonden op het eerste kanaal van tele2 behalve wat clubkanalen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Per 1 september is Het Gesprek weer begonnen met de live programmering en ik moet zeggen, er zitten weer een paar programma's tussen die meer krediet verdienen zoals:

 

- FC het Gesprek

- SC het Gesprek

- Dagbeeld

- Hammelburg en Co

 

allemaal programma's waar men de tijd heeft en een onderwerp niet wordt afgeraffeld. Toch jammer dat het niet meer via satelliet te ontvangen.

 

Aan de andere kant moet ik diegene die stellen dat het ook op de radio kan gelijk geven: ik luister de programma's veelal in de auto via mijn MP3 speler als podcast.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...