Ga naar inhoud


Het Gesprek niet meer via CDS


Jan1962

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: dolledriek

Wat wil je, de overheid liet de analoge zendmasten uitschakelen en Digitenne is, als je je postcode intikt (nog steeds), niet beschikbaar. Volgend jaar wellicht? Kan mijn CD pakket weer weg.


Niet helemaal on-topic hier, maar goed.
De postcodecheck is alleen voor de ontvangst met een binnenantenne.
Met een 'ouderwetse' hark op het dak is in heel Nederland ontvangst mogelijk van Ned 1,2,3 en de regionale omroep.
Het is nog gratis ook. smile

Jan
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jan de Vries
Origineel bericht van: dolledriek

Wat wil je, de overheid liet de analoge zendmasten uitschakelen en Digitenne is, als je je postcode intikt (nog steeds), niet beschikbaar. Volgend jaar wellicht? Kan mijn CD pakket weer weg.


Niet helemaal on-topic hier, maar goed.
De postcodecheck is alleen voor de ontvangst met een binnenantenne.
Met een 'ouderwetse' hark op het dak is in heel Nederland ontvangst mogelijk van Ned 1,2,3 en de regionale omroep.
Het is nog gratis ook. smile

Misschien als ie boven de nok uitsteekt, net als vroeger. Maar dat ligt weer moeilijk omdat mensen dan gaan klagen dat het "niet mooi" is, wat ook ooit de reden was om een kabelnet aan te leggen. frown Antenne onder de nok (op zolder) of bij ons op een plat stuk van het dak = vaak teveel onderbrekingen om serieus naar te kijken.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ik heb wel een bericht ontvangen maar de zender kan mij gestolen worden sterker nog hij zat niet eens in mijn zenderlijst. Laat de vrijgekomen bandbreedte maar tengunste komen van de andere zenders.

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken verschillen: hier stond hij wel regelmatig aan, en de nu vrijgekomen bandbreedte zal hier in in huis niet worden benut: de voetbalkanalen zullen de bandbreedte gaan gebruiken en daar kijken wij weer niet naar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bleh! Muziekzenders bieden ze toch wel al heel veel aan? Al die mtv rotzooi... 1 of 2 kanalen van mtv zou toch genoeg zijn.

 

Zelf geen fan van het gesprek. Maar het was wel de enige praatzender, maar dat wordt blijkbaar zowiezo minder met Letterman, BBC news, etc...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drupke
Bleh! Muziekzenders bieden ze toch wel al heel veel aan? Al die mtv rotzooi... 1 of 2 kanalen van mtv zou toch genoeg zijn.

Zelf geen fan van het gesprek. Maar het was wel de enige praatzender, maar dat wordt blijkbaar zowiezo minder met Letterman, BBC news, etc...


Was ook een heel klein beetje sarcastisch bedoeld. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Wat meer diversietijd in het aanbod van zenders geeft meer abonnementen voor CDS denk ik.
Van de MTV's zijn er naar mijn mening al te veel ....

Een verkoopkanaal of zo een met schaars geklede dames en 100 telefoonnummers erom heen.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ga het Gesprek wel missen. Niet alles was top, maar het ging regelmatig ergens over en je kon er tenminste eens iets van leren...

Maar het schijnt dat Het Gesprek het zelf weggehaald heeft bij CSD, kennelijk moesten ze er voor betalen.

 

Jammer dat er alleen maar meer van hetzelfde (TV Oranje frown ) bij komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...