Ga naar inhoud


Het Gesprek niet meer via CDS


Jan1962

Aanbevolen berichten

ik zal het ook missen. Vond het toch wel een meerwaarde dat er eens een zender was met af en toe een interessant 'gesprek'. Het was inderdaad niet altijd even boeiend, maar dat kon ook niet anders. Niet alle domeinen zijn voor iedereen even interessant. Jammer dus dat deze zender weg is. En ook sneu voor de diversiteit van het zenderaanbod bij CDS/TVV.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De MTV zenders worden op transponders van MTV doorgegeven, en kosten dus geen CDS ruimte. Ze bedienen niet alleen Nederland, maar ook andere Europese landen.

 

Het Gesprek kon meeliften op de transponderruimte van Tele2 Voetbal, maar dit kanaal is per 1 augustus vervallen. Het was voor Het Gesprek blijkbaar te duur om zelf een heel kanaal te huren, wat ik me best voor kan stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ruimte is er toch nog steeds? Zeker het tweede kanaal van het Eredivisie-gedoe zal niet 100% worden benut.

 

Ik vond het op zich toch al vreemd dat Het Gesprek op het 1e kanaal meelifte en niet op het 2e. Het gebeurde heel vaak dat Het Gesprek plaats maakte voor een wedstrijd op het 1e kanaal terwijl er op het 2e kanaal alleen een testbeeld te zien was......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mits niet bekliederd..

VPRO zendt ook mooie zomeravond gesprekken uit. Dat was het concept een beetje.

Bijzonder genoten van onze landgenoot Junky XL (Tom Holkenborg) die het helemaal aan het maken is op dit moment in L.A.

Open ziel. Anders kan ik niet zeggen. Petje af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis hem niet, ik heb Het Gesprek nog analoog via UPC in kanaaldeling met EuroNews, maar kijk er nooit naar. Op het kanaal, dat 'Test' heet, wordt nog wel de Tele2-teletekst uitgezonden. Ben benieuwd wat CDS ermee gaat doen. Komt er Eredevisie Live misschien op? smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of al die mensen die roepen dat Het Gesprek maar niets is wel eens een interview helemaal hebben afgekeken.

 

Tuurlijk was niet alles goed maar er zaten echt pareltjes tussen, luister maar eens terug naar het gesprek met Maurice de Hond over de Deventer moordzaak, die is daar zo uitvoering besproken, dat zag je nergens. Of de gesprekken met Middelkoop over de oliecrisis, echt interessant.

 

Programma's als FC Het Gesprek, Pitchtalk (ging ook vaak over TV platforms zoals satelliet en IPTV) Dagbeeld en Spraakmakers waren zeker onderscheidend, ik zeg bewust waren want het ging al bergafwaarts, zeker na de komst van buitenlandse programma's.

 

Wel is het zo dat ik vrijwel alles niet heb gezien maar gehoord in de auto want opgenomen via de podcast, wat dat betreft had de zender net zo goed op de radio kunnen zijn.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik vraag me af of al die mensen die roepen dat Het Gesprek maar niets is wel eens een interview helemaal hebben afgekeken.

Tuurlijk was niet alles goed maar er zaten echt pareltjes tussen, luister maar eens terug naar het gesprek met Maurice de Hond over de Deventer moordzaak, die is daar zo uitvoering besproken, dat zag je nergens. Of de gesprekken met Middelkoop over de oliecrisis, echt interessant.

Programma's als FC Het Gesprek, Pitchtalk (ging ook vaak over TV platforms zoals satelliet en IPTV) Dagbeeld en Spraakmakers waren zeker onderscheidend, ik zeg bewust waren want het ging al bergafwaarts, zeker na de komst van buitenlandse programma's.

Wel is het zo dat ik vrijwel alles niet heb gezien maar gehoord in de auto want opgenomen via de podcast, wat dat betreft had de zender net zo goed op de radio kunnen zijn.

Mee eens, ik ben tenminste blij dat het via de kabel nog te ontvangen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...