Ga naar inhoud


Het Gesprek niet meer via CDS


Jan1962

Aanbevolen berichten


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

CD heeft me er niet over ingelicht. Zou toch wel zo netjes zijn.

Maar ja, communiceren, daar hebben ze nog nooit van gehoord terwijl ook op de site geen melding wordt gemaakt............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PieterB
CD heeft me er niet over ingelicht. Zou toch wel zo netjes zijn.
Maar ja, communiceren, daar hebben ze nog nooit van gehoord terwijl ook op de site geen melding wordt gemaakt............


Ja als je geen nieuwsbrief wil hebben krijg je de info niet maar iedereen is naar mijn mening ingelicht in de nieuwsbrief anders even je mail checken,

Citaat:
HET GESPREK

De zender Het Gesprek heeft besloten de uitzendingen via de satelliet per 1 augustus 2008 te staken.

Hierdoor kan CanalDigitaal deze zender met ingang van 1 augustus niet meer aanbieden aan haar abonnees. CanalDigitaal betreurt de beslissing van Het Gesprek om niet meer uit te zenden via de satelliet.
laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Ja als je geen nieuwsbrief wil hebben krijg je de info niet maar iedereen is naar mijn mening ingelicht in de nieuwsbrief anders even je mail checken,

Niet iedereen heeft natuurlijk mail. Jij en ik wel, maar genoeg CDS-kijkers hebben dat niet.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Ja als je geen nieuwsbrief wil hebben krijg je de info niet maar iedereen is naar mijn mening ingelicht in de nieuwsbrief anders even je mail checken.


Ik heb me al verschillende keren aangemeld voor de nieuwsbrief maar tot op heden nog nooit één ontvangen. Maar volgens mij moet CD middels de normale post doen en niet via email. Als ik een abonnement op wil zeggen kan ik ook niet met een mailtje volstaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Niet iedereen heeft natuurlijk mail. Jij en ik wel, maar genoeg CDS-kijkers hebben dat niet.


Klopt maar degene die beweert niet ingelicht te worden heeft internet dus waarschijnlijk ook mail of hij moet zich afgemeld hebben.

Ook de klacht dat het op de site niet te vinden is in ieder geval sinds vandaag staat het er op.
Misschien iets minder ongeduldig zijn. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeduldig??? We horen op het laatste moment dat er een zender verdwijnt!!!!!!

 

En dan moet je maar net toevallig de nieuwsbrief hebben of op die site zitten te kijken......

 

Hoe zat dat ook weer met die maand opzegtermijn??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien kunnen ze voor dit soort zaken eens een keer gebruik maken van de mailbox van de oficiele satellietontvanger..met een automatische melding op het beeldscherm

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Vl29
misschien kunnen ze voor dit soort zaken eens een keer gebruik maken van de mailbox van de oficiele satellietontvanger..met een automatische melding op het beeldscherm


Hebben ze daar eigenlijk überhaupt al ooit eens gebruik van gemaakt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PieterB
Origineel bericht van: aart44
Ja als je geen nieuwsbrief wil hebben krijg je de info niet maar iedereen is naar mijn mening ingelicht in de nieuwsbrief anders even je mail checken.


Ik heb me al verschillende keren aangemeld voor de nieuwsbrief maar tot op heden nog nooit één ontvangen. Maar volgens mij moet CD middels de normale post doen en niet via email. Als ik een abonnement op wil zeggen kan ik ook niet met een mailtje volstaan.


Dan doe je toch iets niet goed. Zal ik effe?

*Ze doen dit teminste heel redelijk..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: PieterB
Ik heb me al verschillende keren aangemeld voor de nieuwsbrief maar tot op heden nog nooit één ontvangen. Maar volgens mij moet CD middels de normale post doen en niet via email. Als ik een abonnement op wil zeggen kan ik ook niet met een mailtje volstaan.


Je abonummer staat op je bank of giro afschrift en je kunt je via Mijn Canaldigitaal zo aanmelden. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...