Ga naar inhoud


Het Gesprek niet meer via CDS


Jan1962

Aanbevolen berichten


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nu vraag ik me alleen af: het Gesprek is nu een paar maanden weg van de satelliet. Hoeveel klachten zijn er binnen gekomen bij de zender en bij CD over het verwijnen? 1? 10? 100? Of misschien wel niet eentje. Kortom: had de satellietdistributie eigenlijk wel zijn nut?

 

En ja, ik vind het ook vreemd dat in het vorige seizoen een combinatie met het voetbalkanaal er wel in zat en dit seizoen niet, en dat allemaal (volgens CD) op verzoek van de zender zelf om niet langer via CD te worden uitgezonden.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Nu vraag ik me alleen af: het Gesprek is nu een paar maanden weg van de satelliet. Hoeveel klachten zijn er binnen gekomen bij de zender en bij CD over het verwijnen? 1? 10? 100? Of misschien wel niet eentje. Kortom: had de satellietdistributie eigenlijk wel zijn nut?

En ja, ik vind het ook vreemd dat in het vorige seizoen een combinatie met het voetbalkanaal er wel in zat en dit seizoen niet, en dat allemaal (volgens CD) op verzoek van de zender zelf om niet langer via CD te worden uitgezonden.


Het ging mij er meer om een lans te breken voor Het Gesprek, afgelopen FC Het Gesprek een interview van Foeke Booy gezien over zijn verblijf in Saudi Arabie, ronduit fascinerend en dat verdient een breder publiek, helaas is de zender neergesabeld, een beetje zoals Talpa werd weggehoond en kijk eens wat voor een verarming je daarvoor terug heb gekregen met een werkelijk waardeloze RTL prut 8 zender.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...