Ga naar inhoud


Het Gesprek niet meer via CDS


Jan1962

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: PieterB
Origineel bericht van: aart44
Ja als je geen nieuwsbrief wil hebben krijg je de info niet maar iedereen is naar mijn mening ingelicht in de nieuwsbrief anders even je mail checken.


Ik heb me al verschillende keren aangemeld voor de nieuwsbrief maar tot op heden nog nooit één ontvangen. Maar volgens mij moet CD middels de normale post doen en niet via email. Als ik een abonnement op wil zeggen kan ik ook niet met een mailtje volstaan.

Ik heb me ingeschreven op de nieuwsbrief van TVV,maar af en toe wil er wel eentje door mijn spamfilter gezien te worden als spam.Ik weet niet of nederlandse providers dat aanbieden,maar belgische providers hebben soms ook een spamfilter,die soms gewenste mail ziet als spam frown .ook commerciële mail adressen werkt de spam filter soms niet geheel juist.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook net gelezen op de site van CDS dat Hetgesprek vanaf vandaag de uitzendingen staakt, het gaat redelijk bergaf met het zenderaanbod van CDS, vorige maand moesten we Spice al vaarwel zeggen en nu Hetgesprek, tijd voor een gesprek met CDS :D

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spice weg is niet zo erg. Die is vervangen door Hustler... ik zie het verschil in type uitzending echt niet... en voor het gemis is er XXX bijgekomen. Het aantal "nat-uur" film zenders is er niet op achteruitgegaan maar gelijk gebleven.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dolledriek
Origineel bericht van: danny38
het basis pakket word maar flauw en als ze er een zender bij zullen doen zal het weer in het plus pakket zijn zeker


TV Oranje is in het basispakket gekomen. Echter wel binnenkort een prijsverhoging van 8,95 naar 9,50 per maand.
Hoge prijs voor de smartcard + registratie (gratis N1,2,3) en een paar commercielen.
Wat wil je, de overheid liet de analoge zendmasten uitschakelen en Digitenne is, als je je postcode intikt (nog steeds), niet beschikbaar. Volgend jaar wellicht? Kan mijn CD pakket weer weg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Niet iedereen heeft natuurlijk mail. Jij en ik wel, maar genoeg CDS-kijkers hebben dat niet.


Klopt maar degene die beweert niet ingelicht te worden heeft internet dus waarschijnlijk ook mail of hij moet zich afgemeld hebben.

En de mensen die geen internet hebben, ach, die hoor je ook niet klagen. De makkelijkste manier om problemen op te lossen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel weer leuk he.

Toen "het gesprek" erbij kwam hoorde je veel mensen zeiken.

wat moet je er mee

ik kijk er niet naar

wat een bagger kwaliteit.

zonde van de ruimte.

en noem maar op.

 

Nu stopt deze zender ermee en nu lopen er weer mensen

te zeiken.

 

Edje

 

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zou best kunnen.

Ik hou niet bij welke mensen er voor en tegen waren.

Maar als er eens iets gebeurd hoor je de mensen altijd direct gaan zeiken.

 

Maargoed daar staan nederlanders ook wel een beetje om bekend he.

Het is nooit goed en we moeten altijd ergens over klagen.

 

En als er niks te klagen valt dan klagen we wel weer over het klote weer smile

 

Edje

 

p.s. het is vandaag ook weer klote weer

het is weer geen 30 graden :D

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dolledriek
Origineel bericht van: danny38
het basis pakket word maar flauw en als ze er een zender bij zullen doen zal het weer in het plus pakket zijn zeker


TV Oranje is in het basispakket gekomen. Echter wel binnenkort een prijsverhoging van 8,95 naar 9,50 per maand.
Hoge prijs voor de smartcard + registratie (gratis N1,2,3) en een paar commercielen.
Wat wil je, de overheid liet de analoge zendmasten uitschakelen en Digitenne is, als je je postcode intikt (nog steeds), niet beschikbaar. Volgend jaar wellicht? Kan mijn CD pakket weer weg.


Het dekkingsgebied van Digitenne zal niet verder uitgebreid worden. Zie website www.radio.nl/fmtv voor eventuele steunzenders die nog geplaatst gaan worden. Volgens PvdA (Martijn van Dam) hebben de zenders Nederland 1, 2 en 3 wel een volledige dekking.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wat het Het Gesprek aangaat neutraal. Ik ben nog van de oude stempel dat abonnee-TV iets exclusiefs moet zijn t.o.v. de kabel. Ik verwacht films zonder reclame en een beetje recent. Het Gesprek heb ik nooit gekeken (ik wil geen 'zeik'kanalen). Ook ik ben niet blij met het doorprikken van prutzenders..Vele zijn niet eens origineel van taal of goed ondertiteld..Wat moet je met een Hongaarse kliek in een Nederlands pakket?? Ook ik ben voorstander van meer filmkwaliteit en geen kwantiteit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Timm1983
Ik heb ook net gelezen op de site van CDS dat Hetgesprek vanaf vandaag de uitzendingen staakt, het gaat redelijk bergaf met het zenderaanbod van CDS, vorige maand moesten we Spice al vaarwel zeggen en nu Hetgesprek, tijd voor een gesprek met CDS :D

cool Timm1983


Maar CDS kan er toch niks aan doen dat die zender er mee stopt ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat maakt toch niet uit pacman

CDS is toch de schuldige dat "Het gesprek" er mee stopt.

en dat spice niet meer uitzend op 19.2

Dat is allemaal de schuld van CDS.

Die kunnen het niet goed doen.

 

Maar dat er XXX voor spice teruggekomen is, dat telen we niet mee smile

 

Zo ik ben het weer ff kwijt

Nu eerst eens ff van het klote weer genieten.

In de tuin met een lekker koel glasje van de tap smile

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...