Ga naar inhoud


[M-Vision HD200] Ervaringen


Ed

Aanbevolen berichten

Gast Joseph de Marlo
Origineel bericht van: Ed
Hier wordt je HD200 echt mooi van.Alle providers zijn mooi gerangschikt.Uiteraard ook incl. Canal Digitaal pakket en TV Vlaanderen.


Ehhhh... ik heb deze geprobeerd, lijkt me niet beter dan gewoon een fast scan, daarnaast staan de andere Astra´s niet in die lijst... dus als je een multiblock hebt, dan is deze niks voor jou.

Joseph de Marlo
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Joseph de Marlo
Origineel bericht van: Ed
Hier wordt je HD200 echt mooi van.Alle providers zijn mooi gerangschikt.Uiteraard ook incl. Canal Digitaal pakket en TV Vlaanderen.


Ehhhh... ik heb deze geprobeerd, lijkt me niet beter dan gewoon een fast scan, daarnaast staan de andere Astra´s niet in die lijst... dus als je een multiblock hebt, dan is deze niks voor jou.

Joseph de Marlo


Ehhhh,ik geloof dat je het niet helemaal goed begrijpt of iets verkeerd doet.
Als je bijv. de motor settinglijst erin zet,zie je wel degelijk de verschillende providers die je op satelliet positie kunt selecteren onder de SAT knop op je A.B.
Tevens staan onder de FAV knop netjes de providers gerangschikt onder sport,film enz.
Zie ik een fastscan niet zo snel doen laugh

Ed

VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S

Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W)

Yamaha TRX850 SuperTwinSport

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Origineel bericht van: el renegade
Ik heb mijn hd 200 nu een tijdje lopen met een seca 3 kaart en de laatste soft. Alles loopt aardig goed, het enige kanaal wat niet gedecodeerd wordt is de nl eurosport.
Als ik er een cam in doe werkt deze wel.
Andere mensen met dezelfde ervaring?


Nee, maar hij wordt met een cam wel veel slomer.
Ik ken het verschijnsel trouwens wel, ook bij andere ontvangers. Heeft te maken met de compatibiliteit. Of de cam moet een update (als die mogelijkheid er is).

Ik heb nog een andere ervaring: bij de interne kaarlezer laadt hij niet maar slaat gelijk aan. Dan kan soms betekenen dat hij gecodeerde kanalen niet opent.
Oplossing: aan/uit-knop achter, of card eruit-erin.
Klopt dit wel? confused

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: el renegade
Hier heb ik geen last van, krijg meteen beeld, zappen is wel langzaam, en dus geen beeld op eurosport nl met seca 3 krt.


Heb je wel eens een factory reset gedaan?
Ik heb op alle zenders beeld m.b.v. de interne kaartlezer.

Als jij ook gelijk beeld hebt als je de ontvanger aanzet (heb ik ook), hoort het misschien zo, maar zou het even zeer een bug kunnen betreffen. De snelle start bewijst m.i. dat de kaartlezer niet eerst laadt, en dat is volgens mij wel nodig om de smartcard in te lezen om vervolgens gecodeerde zenders te herkennen en te openen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: el renegade
Ik heb mijn hd 200 nu een tijdje lopen met een seca 3 kaart en de laatste soft. Alles loopt aardig goed, het enige kanaal wat niet gedecodeerd wordt is de nl eurosport.
Als ik er een cam in doe werkt deze wel.
Andere mensen met dezelfde ervaring?

Inmiddels is mijn officiele CDS-cam plots gestopt met het geluid van Eurosport-HD behalve de originele Hongaarse. Ook een
factory-reset heeft niks opgeleverd.
Er is dus wel iets loos met de M-Vision software.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07

Inmiddels is mijn officiele CDS-cam plots gestopt met het geluid van Eurosport-HD behalve de originele Hongaarse. Ook een
factory-reset heeft niks opgeleverd.
Er is dus wel iets loos met de M-Vision software.

Inmiddels opgelost met update.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Heeft er iemand al een harde schijf aangesloten op de HD200 die zonder problemen opneemt en afspeelt.

Ik heb er al twee geprobeert maar werken niet goed samen met HD200 ,worden vaak niet herkent en vastlopers dan moet ik de HD200 met de schakelaar achter uit zetten.Het is een Iomega 500mb en een Maxtor 160mb beide geprobeert.

Misschien heeft iemand een schijf in gebruik die wel goed werkt.

Heb de allerlaatste firmware in. Met een USB stick heb ik geen problemen die werken goed.Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Met de nieuwe software kun je de oude opnames afspelen als je achter de opgenomen files .ts achter zet dat moet op de computer gebeuren. dus harddisk of stick aan de computer.

Letop niet achter de twee files IDX en IFO deze zo laten.

Nog niemand met een probleemloze harde schijf heb nog steeds geen antwoord gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
  • 7 maanden later...

heb hier een HD200 staan , deze leest de TVV kaart blijkbaar niet. fta-kanalen kan ik ontvangen maar de gecodeerde niet.er staat de softw.versie 6.68 op en LDR ver. 00.01 , wat die LDR is weet ik niet. al vanalles geprobeerd: fabrieksinst. update software,enz....weet iemand waar het probleem kan zitten?

 

grtz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...